خبرگزاری کار ایران

آشنایی با تور بانکوک

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۹۷

شهر بانکوک به عنوان پایتخت کشور تایلند از پربازدیدترین مراکز تفریحی و گردشگری آسیا می باشد که هر ساله تعدا زیادی از گردشگران به خصوصو از ایران برای بادید از مراکز دیدنی و تفربحی بانکوک به این کشور مسافرت میکنند. تور بانکوک یکی از بهترین شیوه های سفر به این شهر به شمار می رود که شما می توانید از وب سایت گلفام از سراسر کشور برای خرید تور این شهر اقدام نمایید.

بانکوک به دلیل برخورداری از معابد گوناگون و ساختمان های قدیمی در کنار موزه و طبیعت بسیار زیبایی که دارد امروزه به یکی از مهمترین مراکز گردشگری در دنیا تبدیل شده است و می توان گفت که یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به شمار می رود. در صورتی که علاقه مند به خرید تور شهر بانکوک باشید و یا قصد دارید تور تایلند را خریداری نمایید تا از این شهر زیبا بازدید کنید، گلفام سفر می تواند گزینه ای بسیار شایسته و مناسب برای شما به شمار رود.

 سفر به بانکوک

وقتی به بانکوک سفر می کنید، باید شرایط خاص این شهر و آداب و رسوم مردم آن را در نظر داشته باشید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که در سفر به بانکوک و در هنگامی که قصد خروج از هتل را دارید، وسایل با ارزش و پول خود را به همراه داشته باشید. اگر قصد دارید به معابد و مراکز مذهبی بروید، حتما پوشش مناسب داشته باشید. داشتن پوشش مناسب یکی از قوانین این مکان ها بوده و از ورود افرادی که پوشش مناسب ندارند به داخل این مراکز جلوگیری می شود. اگر قصد خرید و سوغاتی دارید، حتما مراکز خرید معتبر را انتخاب کنید. از خرید غذای خیابانی خودداری کنید و سعی کنید غذای دلخواه تان را در رستوران های بانکوک میل کنید. برای کاهش هزینه های سفر، پیشنهاد می کنیم، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. پیش از سفر به بانکوک درباره جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، رستوران ها و هتل ها تحقیق کنید تا در تور بانکوک با مشکل اتلاف وقت برای پیدا کردن مراکز مورد نظرتان رو به رو نشوید

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما بانکوک 

با توجه به این شرایط آب و هوایی خاص شاید شما هم می خواهید بدانید که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما بانکوک و سفر به این شهر چه زمانی است؟ اگر شرایط آب و هوایی برایتان اهمیت دارد، می توانیم بگوییم که بهترین زمان برای خرید تور بانکوک، از اوایل آبان تا اواسط فروردین می باشد. در این موقع از سال رطوت هوا به شدت کاهش می یابد و دمای هوا نیز مساعد تر می شود. بنابراین تحمل شرایط آب و هوایی بانکوک در این موقع از سال آسان تر است و توصیه می کنیم، تور بانکوک را در این بازه ی زمانی خریداری کنید. اما این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که خدمات شهری شامل هتل ها، فروشگاه ها، رستوران ها، مناطق تفریحی و ... در این موقع از سال گران تر خواهد بود و اگر با هزینه بالای تور بانکوک در این موقع از سال مشکل دارید، می توانید زمان های دیگری را نیز برای خرید تور بانکوک انتخاب کنید. برای مثال شما می توانید اوایل نوامبر یا ماه های مارس و آوریل را برای سفر خود انتخاب کنید. در این ماه ها شرایط آب و هوایی ایده آل نیست؛ اما به نسبت دیگر ماه های سال قابل تحمل تر است و از طرف دیگر، هزینه های سفر به بانکوک نیز در این شرایط زمانی کم تر خواهد شد

آشنایی با تور بانکوک

خدمات تور بانکوک

افرادی که قصد خرید تور بانکوک را دارند، باید به موضوع خدمات تورها دقت کنند. از جمله مهمترین و معمول ترین خدمات تور بانکوک که توسط هر آژانس گردشگری ارائه می شود، می توان به خدماتی همچون خدمات تهیه بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت، خدمات تهیه ویزا، بیمه مسافرتی، صبحانه، خدمات رزرو هتل در بانکوک، تهیه بلیط جاذبه های گردشگری، راهنمای بومی، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد. اغلب این خدمات به صورت عمومی ارائه می شود و کیفیت و تنوع خدمات، تا حد زیادی به نوع توری که خریداری می کنید، بستگی دارد. در تورهای درجه یک، خدمات بسیار متنوع و با کیفیت بالا هستند و شما می توانید در بهترین هتل های بانکوک اقامت داشته باشید. البته این که کدام نوع تور بانکوک را انتخاب می کنید، به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید و نیازهای سفرتان بستگی دارد.

سفری خاطرانگیز با تورهای گلفام سفر 

 امروزه شرکت های متعددی در دنیا فعالیت می کنند که خدمات گردشگری مانند رزرو آنلاین هتل بانکوک ، ترانسفر و فروش و تورهای گردشگری متنوعی برگزار می کنند. شاید برایتان سوال باشد که چرا برخی افراد سفر با تور گلفام سفر را به سفرهای شخصی یا سفر بک پکری (که هم هزینه تر است) ترجیح می دهند؟

زمانی که با تور گلفام سفر به کشورهای تاریخی سفر می کنید، با تورهای رایگان از بهترین جاذبه های دور افتاده دیدن می کنید

آشنایی با تور بانکوک

​خدمات مسافرتی یک تور

  1. شما می توانید از کیفیت هتل و خدمات شرکت گلفام سفر اطمینان کامل داشته باشید.

  2. سفر با آژانس گلفام سفر از امنیت در سفر لذت ببرید.

  3. با خرید تور از آژانس گلفام سفر، می توانید به همراهی عزیزانتان از سفری ساماندهی شده دارای تخفیف های گروهی استفاده کنید.

  4. در سفر با تور گلفام سفر، تمام مسئولیت های سفر برعهده شما نیست؛ بلکه لیدر همراهتان است و راه را به شما نشان می دهد

  5. گلفام سفر با داشتن مسافران بسیار فرهیخته، مفتخر است که برای شما عزیزان شرایطی را فراهم می کند تا در طول سفر، تعاملات فراموش نشدنی داشته باشید.

  6. آژانس مسافرتی گلفام سفر با تیم خبره، به دنبال فراهم ساختن بستر سفر به بهترین مقاصد برای مسافران عزیز می باشد. معاونت هماهنگی و برنامه ریزی تور در گلفام سفر همواره به دنبال یافتن علایق ایرانیان برای سفر بوده و در تلاش برای برنامه ریزی سفری مقرون به صرفه و با کیفیت برای شما عزیزان می باشد.

 

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز