خبرگزاری کار ایران

کیف و یا ساک لوازم نوزاد چیست ؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۷۶

نکات مهمی در رابطه با چگونگی انتخاب ، خرید و استفاده از این وسایل بسیار کاربردی که دانستن آنها میتواند برای شما عزیزان بسیار مفید باشد بنابراین با ما همراه باشید.

بسیاری از خانم‌ها عادت دارند از کیف های مختلف در بیرون از منزل برای جابجایی وسایل ریز و درشت مورد نیاز خود استفاده کنند.

اما زمانی که یک عضو جدید وارد خانواده میشود این وسایل ریز و درشت چندین برابر خواهند شد که در مواقعی فراموش کردن برخی از آنها ممکن است برای ما و نوزاد عزیزمان بسیار درد سر ساز نیز بشود. به همین دلیل بسیار ضرورت دارد که ما یک کیف و ساک مخصوص داشته باشیم که بتوانیم تمام وسایل ضروری و مورد نیاز نوزاد خود را نیز حمل کنیم .

یک ساک لوازم نوزاد خوب با داشتن بخش های مختلف حتی باعث میشود که وسایلی که ممکن است فراموششان کنیم را به یاد بیاوریم .

یک ساک لوازم نوزاد خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. سبک و راحت بودن : فراموش نکنید که قرار است این ساک لوازم را برای مدت طولانی حدودا ( 2 سال ) بر دوش خود داشته باشید و همچنین فراموش نکنید که زمانی که وسایل نوزاد را داخل آن قرار میدهید وزن آن چند برابر میشود .

بنابراین یک ساک لوازم نباید خود وزن زیادی داشته باشد و بند ها و دستگیره های به شکلی باشد که در هنگام حمل آن فشار زیادی بر روی شانه و دست ها نباشد .

2. جا دار بودن : یک ساک لوازم خوب حتما باید جا دار باشد و بخش های مختلفی برای قرار دادن وسایل مختلف داشته باشد . 

شاید این مورد از نظر خیلی از مادران مهم نباشد با این حال به یاد داشته باشید که در بعضی روز ها مثلا مسافرت ها قرار است وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید.

3. استحکام و زیبایی را فدای قیمت نکنید : یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از خانواده ها در هنگام خرید ساک لوازم نوزاد مرتکب میشوند این است استحکام و زیبایی ساک لوازم را فدای قیمت میکنند .

استحکام به این دلیل مهم است که قرار است این ساک لوازم که پر از وسایل نیز شده است ساعت های متوالی توسط شما جا به جا شود و اگر استحکام کافی نداشته باشد و به راحتی از قسمت های مختلف مانند بند ها و دستگیره ها و خود بدنه ساک پاره شود مجددا مجبور شوید هزینه کنید .

زیبایی نیز به این دلیل مهم است که قرار است این ساک تا مدت ها به جای کیف دستی شما باشد و زیبایی آن بسیار مهم است.

کیف و یا ساک لوازم نوزاد چیست ؟

خرید اینترنتی یا حضوری ساک لوازم نوزاد ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم این محصول یعنی ساک لوازم نوزاد یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل سیسمونی نوزاد است بنابراین باید در خرید آن دقت کافی داشته باشیم.

ساک های لوازم نوزاد را میتوانیم از فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های حضوری و فیزیکی وسایل سیسمونی نوزاد تهیه کرد. 

ما فروشگاه معتبر و حضوری را در این بخش معرفی نمیکنیم ( چون از آن ها مطمئن نیستیم ) اما اگر قصد خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد را دارید میتوانید از دیجی کالا و یا فروشگاه مادرآن اقدام به خرید بکنید . فروشگاه مادرآن از نظر ما معتبر تر است چرا که بزرگترین فروشگاه تخصصی محصولات نوزاد میباشد و قیمت های آن بسیار بهتر از دیجی کالا است و همچنین سفارشات را نیز فوری ارسال میکنند با این حال تصمیم گیری نهایی با شماست و میتوانید از هر فروشگاه معتبر دیگری نیز برای خرید اقدام کنید.

ساک حمل نوزاد چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

یکی از موضعات دیگری که خانواده ها بعد از تولد نوزاد خود با آن رو به رو میشوند این است که برای حمل و نقل نوزاد خود از کدام وسیله استفاده کنند.

وسایل مختلفی مانند ساک حمل نوزاد ، کرید، کالسکه و آغوشی وجود دارند که برای همین منظور ساخته شده البته که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مخصوص خود را دارند با این حال ما در این بخش قصد معرفی ویژگی ها و مزیت های ساک حمل نوزاد را برای شما عزیزان داریم

کیف و یا ساک لوازم نوزاد چیست ؟

ساک حمل نوزاد بهتر است یا کریر ؟

به طور دقیق نمیتوان گفت که کدام یک بهتر از دیگری هستند چرا که هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی خود را دارند و در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.

با این حال میتوان گفت:

  • ساک حمل نوزاد نسبت به کریر سبک تر است و این سبک بودن یکی از مزیت های آین محصول به شمار می آید.
  • ساک حمل نوزاد به دلیل پارچه ای بودن معمولا خنک تر است که برای فصول گرم مناسب است  اما به دلیل این که محیط بسته تری دارد برای فصل های سرد با پتو میتوانید داخل آن را گرم نگه دارید و همچنین باد کمتری نیز به نوزاد خواهد خورد. 
  • قیمت ساک های حمل نوزاد به نسبت کریر ها معمولا کمتر است. به این دلیل که ساک های حمل تقریبا از پارچه و چند قطعه دیگر ساخته شده اند و هزینه ی تولید کمتری نیز دارند اما کریر ها معمولا قیمت بالاتری دارند.

یک ساک حمل خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

یک ساک حمل خوب حتما باید از استحکام کافی برخوردار باشد چرا که شما قرار است فرزند عزیز خود را در آن حمل کنید . دقت داشته باشید که برندی که انتخاب میکنید از دوخت خوبی در دستگیره و بند ها استفاده کرده باشد.

نرم و لطیف بودن ویژگی دیگری است که یک ساک حمل خوب باید حتما داشته باشد . هر چند که برای راحت تر کردن داخل ان میتوانیم از پتو و تشک مخصوص استفاده کنیم ولی با این حال خود ساک نیز باید نرم و لطیف باشد. 

زیبایی ویژگی دیگری است که باید مدنظر داشته باشید.

خرید ساک حمل نوزاد از کجا ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم مانند ساک لوازم نوزاد ، میتوانید این محصول را نیز از فروشگاه های اینترنتی مانند مادرآن ، دیجی کالا و دیگر فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه‌های حضوری که در سطح شهر وجود دارند خریداری کنید. 

نکته ی مهم این است که مطمئن شوید از هر فروشگاهی که خرید میکنید محصول اصل و با کیفیت را به شما بدهند. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Diaper_bag

چند نمونه از برند های ساک حمل نوزاد:

ساک های حمل نوزاد توسط برند های مختلفی تولید و عرضه میشوند با این حال چندین برند هستند که تا امروز در ایران بیشتر رایج بوده اند در این قسمت به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

ساک حمل نوزاد مادرکر : مادرکر یک برند انگلیسی معروف است.

متاسفانه به دلیل تحریم ها و افزایش قیمت ارز فروشگاه های بسیار کمی محصول اصلی این برند را وارد میکنند که قیمت آن نیز بسیار بالاست. 

دیگر نمونه ها که در بازار با این نام موجود است تقلبی هستند. 

ساک حمل نوزاد ام اند وای m&y :ام اند وای یک برند ترکیه ای است که یکی از محصولات تولیدی آن ساک های حمل نوزاد است.

دلیجان و گراکو نیز از دیگر برند های موجود در ایران هستند. 

در پایان امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز