خبرگزاری کار ایران

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز در کمتر از 1 ساعت

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۶۶

بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد بالا هستند، استفاده از اینترنت برای این موضوع را بهترین راه می دانند. حقیقت این است که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی برای این افراد چالش است، اما باید بگوییم اگر قصد شما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است ما به شما یک پکیج فروشگاه ساز را می خواهیم معرفی کنیم که به راحتی و در کمتر از یک ساعت می توانید، صاحب یک سایت فروشگاهی، اپلیکیشن اندروید و IOS شوید. اگر می خواهید، بدانید که چگونه این کار اتفاق می افتد، با ما همراه باشید.

شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود که باعث جهش بزرگ مالی در زندگی شما می شود، نیاز به هیچ دانش فنی ندارید و تنها پیش نیاز شما داشتن یک دامنه است. این پکیج با امکانات بی نظیری برای شما طراحی شده است تا حتی کسانی که دانش فنی زیادی ندارند، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند. اگر با خودتان تصمیم گرفته اید که درآمد خود را متحول کنید و یک درآمد ماندگار و غیرفعال از اینترنت داشته باشید، همین الان اقدام کنید و از بهترین روش برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود بپردازید.

فروشگاه ساز وردپرس

فروشگاه ساز وردپرس از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که بیش از 90 درصد سایت های جهان از آن استفاده می کنند. شما با استفاده از قالب هایی که در این پکیج وجود دارند به راحتی می توانید فروشگاه وردپرسی خود را راه اندازی کنید.

اگر تا به حال به گشت و گذار در بین سایت های اینترنتی پرداخته باشید، اطلاع دارید که قالب یا ظاهر سایت چه قدر در جذب مخاطب می تواند، مفید واقع شود. در واقع بیشتر افراد با توجه به ظاهر سایت و زیبایی بصری آن، خرید خود را انجام می دهند.

اگر سایت فروشگاهی قالب زیبایی داشته باشد، باعث جلب اعتماد مشتری می شود. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود را دارید، باید به شما بگوییم که اعتماد مشتری مهم ترین سرمایه شما برای دوام کسب و کار شماست. مشتریان پس از اعتماد، اقدام به خرید می کنند و از خدمات یا محصولات شما استفاده می کنند.

بیش تر خرید های اینترنتی که در ایران اتفاق می افتد، مربوط به سایت دیجی کالا است. در واقع بزرگ ترین استارتاپی که در ایران فعالیت دارد، دیجی کالا است که توانسته است، سهم بسیار بزرگی از بازار را تصاحب کند. اگر می خواهید که ظاهر سایت شما مانند دیجی کالا بی نقص باشد، بهتر است ازپکیج فروشگاه ساز استفاده کنید. در پکیج فروشگاه ساز قالبی به نام نیوکالا وجود دارد که ظاهر سایت دیجی کالا را برای شما باز آفرینی می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این قالب میپردازیم.

قالب فروشگاهی نیوکالا 

قالب فروشگاهی نیوکالا ظاهر جدید سایت دیجی کالا را برای شما فراهم کرده است و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که می تواند شما را برای استفاده از آن ترغیب کند.

از امکانات مختلف این قالب فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بارگذاری بالا در کسب و کار اینترنتی، سرعت حرف اول را می زند و این قالب فروشگاهی از بهترین سرعت بارگذاری برخوردار است.
  • بهینه سازی شده: بهترین روش برای کسب درآمد بالا استفاده از سئو است. قالب فروشگاهی نیوکالا کاملا بهینه سازی شده است و به شما کمک می کند که در نتایج جست و جوی گوگل رتبه ی خوبی داشته باشید.
  • واکنش گرایی: این قالب برای دستگاه های مختلف از جمله تبلت، موبایل و ... واکنش گرا شده است و کاربران این دیوایس ها به راحتی می توانند از سایت شما بازدید کنند.
  • و ...

برای خرید قالب فروشگاهی به سایت استورینا مراجعه کنید.

فروشگاه ساز سایت

 حتما تا الان متوجه شده اید که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و داشتن یک سایت زیبا و جذاب برای فروش محصولات و خدمات کار سختی نیست اما باید به شما بگوییم که داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب، معیارهایی دارد که در ادامه می خواهیم، آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. مواردی که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم در قالب های فروشگاهی این پکیج فروشگاه ساز وجود دارند، پس هیچ جای نگرانی نیست.

ایرانی بودن

متاسفانه برخی از افراد بی تجربه که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند از قالب هایی استفاده می کنند که راست چین نشده اند لذا مخاطب ایرانی پس از دیدن ظاهر سایت ، اعتماد خود را به شما از دست می دهد.

واکنش گرایی

این روزها اکثر مخاطبان کسب و کارهای اینترنتی، کاربران موبایل هستند. فرض کنید که چه مشکل بزرگی پیش میاید اگر قالب سایت شما در دیوایس های این افراد، درست نمایش داده نشود!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز در کمتر از 1 ساعت

فروشگاه ساز ووکامرس

فروشگاه ساز ووکامرس: استفاده از ووکامرس برای قالب های فروشگاهی بسیار آسان است و بهتر است که از آن در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید. ووکامرس یکی از محبوب ترین فروشگاه ساز های دنیا است و به عنوان یک افزونه برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس وجود دارد.

چند منظوره بودن

پشتیبانی قالب شما از امکانات مختلف از جمله وبلاگ یک مزیت برای کسب و کار شما به حساب می آید. در حقیقت طبق آمار منتشر شده بیش از 60 درصد از خرید های اینترنتی پس از خواندن مطالب یک وبلاگ اتفاق می افتند. پس چند منظوره بودن قالب خود را جدی بگیرید!

کد نویسی استاندارد

درست است که با استفاده از پکیج فروشگاه ساز، شما نیاز به هیچ گونه دانش برنامه نویسی و فنی ندارید اما همان قالب شما باید از کد نویسی استانداردی برخوردار باشد. در واقع با کد نویسی استاندارد یک قالب، عدم بروز مشکل در آن احتمال بالایی دارد.

جذابیت ظاهری

شما نمی توانید، یک فروشگاه اینترنتی با جذابیت بصری کم راه اندازی کنید و توقع داشته باشید که با فروشگاه های برتر اینترنتی رقابت کند! برای این که شما بتوانید با فروشگاه های برتر رقابت داشته باشید، قالب شما باید زیبا و جذاب باشد. قالب های موجود در داخل پکیج فروشگاه ساز از جذابیت ظاهری و امکانات زیادی برخوردارند که به شما کمک می کنند با فروشگاه های بزرگ اینترنتی رقابت کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز در کمتر از 1 ساعت

اپلیکیشن اندروید و IOS

احتمالا افراد زیادی را دیده اید که از طریق نرم افزار های داخل موبایل به ثبت سفارش می پردازند. معمولا ثبت سفارش از طریق نرم افزارها و اپلیکیشن ها راحت تر است. به نظر شما چگونه می توانید، این کار را برای فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید؟

در پکیج فروشگاه ساز در کنار امکانات بی نظیری که برای شما تدارک دیده شده است، نسخه اپلیکیشن اندروید و IOS هم برای فروشگاه شما در نظر گرفته شده است. شما با داشتن اپلیکیشن اندروید  و IOS به راحتی می توانید فروش خود را چند برابر کنید.

اپ اندروید فروشگاه وردپرس

اپلیکیشن اندرویدی که برای شما در نظر گرفته شده است، دارای تمامی امکانات اپلیکیشن دیجی کالا است و کاملا با قالب سایت شما سازگار است. شما به راحتی می توانید، اپلیکیشن اندروید فروشگاه خود را در مارکت های معتبر مانند گوگل پلی، بازار و ... به نام فروشگاه خود منتشر کنید!

اپلیکیشن IOS

احتمالا در چند سال اخیر رشد گوشی های شرکت اپل را در ایران مشاهده کرده اید و می دانید که احتمالا مخاطبان زیادی برای فروشگاه شما در کاربران این پلتفرم وجود دارند. در پکیج فروشگاه ساز برای این پلتفرم هم اپلیکیشنی در نظر گرفته شده است که امکانات مشابهی با اپلیکیشن اندروید دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز