خبرگزاری کار ایران

7 راه شگفت انگیز برای تبدیل سررسید تبلیغاتی به هدایای‌ تبلیغاتی ارزان قیمت

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۶۴

در تهیه کالاهای تبلیغاتی، شخصی­‌سازی همیشه حرف اول را می­‌زند. در واقع تبلیغات بدون شخصی سازی، هیچ معنایی ندارد. در واقع، حتی اگر برای شخصی سازی هدایای تبلیغاتی­تان، زمان یا هزینه قابل ملاحظه‌­ای را هم سرمایه گذاری کنید، مطمئناً به زودی تأثیر آن را خواهید دید.

مدت­هاست که سررسید و سالنامه و تقویم رومیزی و دیواری، به عنوان یک هدیه مؤثر و منحصر به فرد در پایان سال رونق خاصی پیدا می‌کند. مهم­ترین مزیت سررسید تبلیغاتی پرکاربرد بودن آن­هاست. در واقع، شاید شما انتخاب­های زیادی برای تهیه هدایای تبلیغاتی داشته باشید، اما موارد پرکاربرد در میان آن­ها خیلی زیاد نیست.

با این حال، آیا واقعاً سررسید تبلیغاتی می­تواند پابه­پای سایر انواع روش­های جذب مخاطب به افزایش شهرت کسب و کار شما منجر شوند؟

آیا سررسید توان این را دارد که مانند هدایای تبلیغاتی پر فروش دیگر مانند خودکار تبلیغاتی یا پوشه دکمه دار یا ساک دستی پارچه ای که در سایت هدایای تبلیغاتی بهرنگ موجود است، فروش کسب و کار شما را چند برابر کند؟

در ادامه قصد داریم به شما عواملی که را بگوییم که باعث می شود "سررسید تبلیغاتی به یک از ارزان قیمت ترین هدایای تبلیغاتی نسبت به بازدهی که دارد تبدیل شود" و  به معرفی شماری از عواملی که می­تواند بر اثر بخشی سررسید تبلیغاتی شما مؤثر باشد، می‌پردازیم. بنابراین، اگر به دنبال یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر و پربازده هستید، مطالعه ادامه این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. این پست صرفاً مخصوص شما است!

1.طراحی سررسید، به طور کلی شامل طراحی صفحات و جلد سررسید می­شود. در تهیه صفحات سررسید، علاوه بر این که لازم است در هر صفحه، تاریخ روز و مناسبت­های مهم آن روز را ذکر کنید، خیلی عالی است اگر پیش زمینه­ای از نشان تجاری خود را نیز بر روی صفحات درج کنید. البته توجه داشته باشید که این پیش زمینه باید آنقدر کمرنگ و ملایم باشد که با متن­هایی که قرار است مخاطب بر روی آن بنویسد، مخلوط نشود.

2. یک تصویر منحصر به فرد انتخاب کنید

در طراحی جلد سررسید تبلیغاتی، خیلی عالی است که از یک تصویر مناسب استفاده کنید. در انتخاب این تصویر، حتماً دقت کنید که باید آن قدر خاص و متفاوت باشد که مخاطبتان با مشاهده آن، بلافاصله نام تجاری شما را به یاد بیاورد. البته هیچ الزامی نیست که طرح روی جلد سالنامه، صرفاً نشان تجاری کسب و کارتان باشد. اما با این حال، بهتر است که اشاره­ای به نام یا نشان تجاری شما نیز در آن پیدا باشد. همچنین، در این انتخاب حتماً سلیقه مخاطبان خود را هم در نظر داشته باشید. در انتهای طراحی نیز، فرض کنید که سررسید­ای با آن طرح جلد، در قفسه یک فروشگاه قرار دارد. آیا حاضرید که برای داشتن آن، پولی بپردازید؟ اگر پاسختان مثبت است، پس احتمالاً طراحی خوبی از آب درآمده است.

7 راه شگفت انگیز برای تبدیل سررسید تبلیغاتی به هدایای‌ تبلیغاتی ارزان قیمت

3. جنس جلد و کاغذها: اعتبار کسب و کار شما

مهم­ترین عاملی که یک سررسید درجه یک را از سایر نمونه­های معمولی متمایز می­کند، جنس کاغذ صفحات و جلد آن است. همچنین، حتماً توجه داشته باشید که این سررسید قرار است که در مدت یک سال به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، اگر انتظار دارید که هر بار که نگاه مخاطب به نشان تجاری شما می­افتد، حس خوبی به او منتقل شود، از تهیه سررسید­های بی­کیفیت که پس از مدت کوتاهی مستهلک می­شود، صرف نظر کنید.

استفاده از جلدهایی با پوشش­های چرم، پلاستیک و یا  پوشش­های چند لایه، علاوه بر ماندگاری بالا، پرستیژ کسب و کار شما را نشان می­دهد. از سوی دیگر، اگر سیاست­های محیط زیستی ویژه­ای برای شرکت خود تعریف کرده­اید که طیف انتخاب­هایتان را محدود می­کند، کاغذهای تجزیه­ پذیر گزینه خوبی برای استفاده در سررسید­های شما هستند.

4. سررسید­های کاربردی و انعطاف پذیر طراحی کنید

مطمئناً مشتریان و مخاطبان شما، همه کاملاً مشابه نیستند. به همین دلیل، قرار نیست که همه آن­ها، یک نوع خاص از سررسید را بپسندند و همچنین انتظارات یکسانی از سررسید داشته باشند. بنابراین در تهیه سررسید تبلیغاتی حتماً مراقب باشید که خودتان بیش از اندازه اعمال سلیقه نکنید و نگاهی هم به انواع سررسید­های پرفروش و پرکاربرد داشته بیندازید. سعی کنید که ویژگی­های مثبت آن سررسید­ها را نیز در سررسید خود بگنجانید. همچنین، خودتان را به جای مخاطبتان بگذارید و حدس بزنید که مخاطب به طور روزانه قرار است چه استفاده­ای از این سررسید داشته باشد. سررسید شما باید بتواند همه خواسته­های او را برآورده کند.

از دیگر مواردی که می­تواند سررسید­ها را هرچه بیشتر کاربردی کند و به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت نسبت به بازدهی که دارد، تبدیل کند افزودن بعضی موارد جزئی مانند، گیره نگهدارنده خودکار تبلیغاتی یا کِش بسته نگه داشتن سررسید است. این جزئیات کوچک، علاوه بر کاربردی کردن سررسید، ریزبینی شما را به مخاطب نشان می­دهد.

7 راه شگفت انگیز برای تبدیل سررسید تبلیغاتی به هدایای‌ تبلیغاتی ارزان قیمت

5. سلایق همه مخاطبان را در نظر بگیرید

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، اصلاً قرار نیست که تنها یک نوع سررسید تهیه کنید. چرا که نیازها و سلایق مخاطبان مختلف، متفاوت است. برای مثال، بعضی از ما، تنها نیاز به سررسید­ایی داریم که تمام مناسبت­ها را به ما یادآوری کند، و نیازی به فضای زیاد برای ثبت یادداشت­ها نداریم. اما بعضی از مخاطبان شما ممکن است عادت داشته باشند که ایده­ها و اشتغالات ذهنی­شان را به طور روزانه در سررسید ذکر کنند. این مخاطبان احتمالاً سررسید­ با کاغذ A4 را بیشتر می­پسندند.

از طرفی، تهیه چند نوع سررسید به جای یک نوع، تغییر چندانی در هزینه­های تمام شده ایجاد نمی­کند. در نتیجه، خیلی خوب است که سررسید­هایی با ابعاد A4، A5 یا حتی اندازه جیبی تهیه کنید و عملاً دست مخاطبان خود را در انتخاب سررسید مطلوبشان باز بگذارید. همچنین، اگر احتمال می­دهید که شماری از مشتریان شما علاقه­مند به رسم شکل­ها و طرح­های مفهومی در صفحات سررسید هستند (مثلاً هنرمندان و یا مهندسان)، شاید بهتر باشد که یک نوع سررسید با صفحات فاقد خط زمینه نیز طراحی کنید. همچنین وجود نقشه­ها و یا جداول پرکاربرد در ابتدا یا انتهای سررسید نیز می­تواند برای آن­ها بسیار جذاب و کاربردی باشد.

6. به طور مداوم کسب و کارتان را یادآوری کنید

هرچند بر روی جلد سررسید و همچنین بیشتر صفحات آن، اشاره­ای به نام و نشان تجاری شما می­شود، اما احتمالاً پس از چند هفته استفاده مکرر از سررسید، آن طرح­ها و نمادها دیگر توجه مخاطب را جلب نمی­کند. با این حال، یکی از مؤثرترین روش­هایی که می­تواند کسب و کار شما و فعالیت­های آن را همیشه در ذهن مخاطب تازه نگه دارد، ذکر رخدادها و مناسبت­های کلیدی شرکت شماست. این مناسبت­ها می­تواند شامل زمان افتتاح شرکت و یا دریافت یک تقدیرنامه باارزش باشد.

از سوی دیگر، در چاپ و تولید سررسید ، این طور متداول است که در هر صفحه یک نقل قول انگیزشی ذکر می­شود. اما همین نقل قول­ها نیز پس از مدتی یک حالت یکنواخت و خسته کننده به خود می­گیرد. پیشنهاد می­کنیم برای جلوگیری از این یکنواختی و همچنین تبلیغ کسب و کار خود، به صورت یک یا چند صفحه در میان، به جای ذکر نقل قول، به معرفی مختصر یک محصول و یا یکی از خدمات شرکت خود بپردازید.

7 راه شگفت انگیز برای تبدیل سررسید تبلیغاتی به هدایای‌ تبلیغاتی ارزان قیمت

7. فضا کاملاً رقابتی است

هرچند تهیه سررسید و تقویم رومیزی و ارائه آن به مشتریان، یک ایده خلاقانه تبلیغاتی است، اما به خاطر داشته باشید که تنها شما نیستید که به این فکر افتادید. برای مثال، احتمالاً تجربه این را داشته­اید که در ابتدای سال چندین سررسید مختلف دریافت کرده­اید، اما تنها یکی از آن­ها را به طور مداوم مورد استفاده قرار داده­اید. بنابراین، اگر قرار است نتیجه مثبتی از این استراتژی تبلیغاتی نصیبتان شود، سررسید شما باید بهترین باشد.

امیدواریم با رعایت نکاتی که در بالا ذکر شد و همچنین مشورت با مشاوران مجرب مؤسسه ما، سررسید تبلیغاتی کسب و کار شما، انتخاب اول مشتریانتان برای استفاده در تمام طول سال باشد. همچنین، اگر پس از مطالعه این پست، همچنان سؤالی در مورد سررسید­های تبلیغاتی در ذهنتان باقی مانده، همکاران ما با کمال میل پاسخگوی شما خواهند بود. راه­های ارتباطی با ما را می­توانید در همین صفحه پیدا کنید.

تلفن : 33072082

موبایل : 09129330940

سایت : www.behrangdesign.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز