خبرگزاری کار ایران

بررسی مهم ترین و تاثرگذار ترین روش ها کاشت مو و ابرو

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۱۹

همان طور که می دانید امروزه در جهانی پر از استرس و با تغذیه های ناسالم زندگی می کنیم و همین موضوع تاثیر بسیار زیادی بر سلامت انسان ها داشته و چه بسا افرادی که بر اثر تغذیه نامناسب و رژیم های بد غذایی به مشکلات عدیده ای در پوست و موی خود رسیده اند و به دنبال روش هایی برای رفع این موارد در اتاق متخصصان پوست و مو هستند! اما این مسئله تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان تقاضای کاشت مو داشته و به همین دلیل روش ها و فنون بسیار زیادی برای رفع این موضوع در نظر گرفته شده است که در ابتدا شما باید آشنایی کاملی با این دسته از موارد داشته باشید. ما در این مقاله به معرفی و بررسی مهم ترین و تاثیر گذار ترین روش های کاشت مو و ابرو خواهیم پرداخت.

روش های منحصر به فرد و تاثیر گذار در کاشت مو چیست؟

تا به امروز روش های بسیار زیادی برای کاشت و پیوند مو به بازار ارائه شده است که اغلب آن ها دارای تاثیرپذیری بسیار بالایی بوده اند و طبق بررسی های صورت گرفته اکثر بیماران نتایج بسیار درخشانی را کسب کردند و رضایت کامل داشتند اما آن چیزی که از همه مهم تر بوده این است که در این روش کاملا بی خظر و بی ضرر رعایت نکات ایمنی و تخصص پزشک مربوطه امری بسیار مهم و ضروری است چراکه رعایت این دو مورد تاثیر بسیار زیادی در افزایش و کیفیت نتیجه نهایی خواهد داشت.

پس در اولین گام سعی کنید با پرسش و پاسخ جراح بسیار مناسبی را برای پیوند مو شناسایی کنید تا بتوانید نتیجه بسیار قابل قبولی را دریافت کنید. از این رو لطفا توجه داشته باشید که در این روز ها نام سه روش FUT، FIT و SUT اغلب بر سر زبان ها آمده است و این موارد را به عنوان روش های مرسوم و رایج در پیوند و کاشن مو می دانند که شما دوستان گرامی می توانید با مشورت گرفتن از پزشک مربوطه مناسب ترین روش را برای خود انجام دهید.

در واقع در این روش ها فولیکول های مو را به صورت تک تک می کارند و سپس آن ها به صورت طبیعی رشد می کنند. اما در ادامه قصد داریم سه روش نام برده را بیشتر برایتان شرح دهیم!

کاشت مو به روش SUT چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT دیگر متقاضیان همانند روش های قدیمی با تیغ های جراحی، خون ریزی، درد و دوره درمان طولانی مدت سر و کاری ندارند بلکه در این روش می توان برداشت و پیوند مو را به 14000 تار موی حقیقی رساند! که البته این میزان تراکم تنها در کلینیک آریامن صورت خواهد گرفت.در این روش شما شاهد خط رشد بسیار طبیعی موهایتان خواهید بود به طوری که هیچ کس نمی تواند متوجه بافت زنده و موی طبیعی شما شود.

اگر بخواهیم مجددا به مزایای این روش بپردازیم باید خدمتتان عرض کنیم که در این روش شما نیازی به جراحی نداشته و حتی کاشت موی شما بدون درد و حتی یک قطره خون ریزی انجام خواهد شد و این است آن روشی که تمامی افراد به دنبال آن بوده و سعی می کنند با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن موهای خود را رشد و یا تقویت دهند.

جالب است بدانید این روش یکی از بروز ترین متد های کاشت مو در امریکا و اروپا است که با کیفیت بسیار بالایی در مراکز درمانی کشور انجام می شود اما بی شک آن چیزی که برای فرد بیمار مطلوب است، رشد خط طبیعی و تراکم بالای مو در طی روز های آینده خواهد بود که این فاکتور نیز در این رشو کاملا ضمانت شده و تضمینی است.

بررسی مهم ترین و تاثرگذار ترین روش ها کاشت مو و ابرو

 

معرفی 5 مورد از مزیت های کاشت مو به روش SUT

همان طور که اشاره نمودیم این روش دارای مزایای بسیار مناسبی است که در ادامه تنها به معرفی و بررسی 5 مورد از اصلی ترین مزایای کاشت مو به این روش خواهیم پرداخت:

  1. بهترین و جدیدترین روش درمان ریزش مو سر است .
  2. به جز در مان ریزش موی از این روش جهت معالجه ریزش ابرو و ریش نیز میتوان بهره برد
  3. دقت بالا و حاصل به یادماندنی و به طور کامل طبیعی عمل .
  4. بهره مندی از امکانات و دستگاه های پیشرفته به جای به کارگیری از روش های سنتی.
  5. نیاز نداشتن به بی هوشی ,  بخیه زدن  , فارغ از درد و خون‌ریزی.

هزینه کاشت مو به روش SUT  چقدر است؟ حدود پنج تا هشت میلیون تومان

 

کاشت مو به روش fut چگونه انجام خواهد شد؟

توجه داشته باشید که این روش نیز یکی از روش های بسیار پرکابرد و یکی دیگر از متد های کاشت مو است که در این روش از موهای قسمت پشت سر برای پر پشت نمودن قسمت های دیگر سر مورد استفاده قرار می گیرد.

 در این روش قسمتی از پوست قسمت پشتی سر به اندازه ای با طول 25 و عرض 2 سانتی متر از روی سر برداشته می شود و توسط متخصصین به دسته های کوچک تری تقسیم بندی می شود که این دسته بندی ها می تواند از 1 تا 4 فولیکول مو را شامل شود که در نهایت این بافت به قسمت های کم پشت سر پیوند زده می شود و عملا در نهایت کاشت مو به پایان می رسد.

 البته این روش شامل خون ریزی، برش و درد و بخیه خواهد بود! که در آینده نیاز به پانسمان و همچنین استراحت های طولانی مدت وجود دارد که کمتر کسی به دنبال این روش می رود، البته توصیه ما این است که در ابتدا با پزشک معالج خود حتما مشورت های لازم را اتخاذ کنید.

بررسی مهم ترین و تاثرگذار ترین روش ها کاشت مو و ابرو

کاشت مو به روش FIT چگونه انجام می شود؟

همان طور که می دانید در این عصر بسیار پر رمز و راز عده ای از افراد به دنبال درمان بیماری های پوستی خود نظیر طاسی و... هستند، از این رو روش های بسیار موثری برای درمان این مسائل وجود دارد که یکی از آن ها کاشت مو FIT است، در این روش واحد های فولیکولی مو به کمک یک دستگاه پانچ مانند باز روی سر فرد برداشته می شود و آماده پیوند به سایر نقاط مختلف سر می گردد.

نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که به صورت دورانی بر روی بخش هایی از سر که در آن جا تراکم مو بیشتر است حرکت می کند و در نتیجه این اقدام آن باعث می شود تا گرافت های مو از آن محل به طور کامل برداشته شود و در نهایت این فولیکول ها به محل و یا قسمتی از سر که فرد در آن قسمت دچار طاسی است پیوند زده می شود.

در این روش نیز نیازی به جراحی و بیهوشی در فرد نیست و تنها ناحیه مورد نظر بی حس می شود تا جدانمودن فولیکول ها باعث ایجاد درد در فرد نشود. کاشت مو به روش FIT در حالت کلی در برخی از مطب های پزشکی و توسط افراد بسیار متخصص و کارآزموده ای صورت می گیرد.

کاشت ابرو به چه صورت انجام می شود؟

برخلاف سه روش فوق، کاشت ابرو بیشتر برای خانم ها و بانوان عزیز صورت می گیرد چراکه آن ها با اصلاح بیش از حد گراف های طبیعی ابرو را از بین می برند و بهترین راه برای حل این موضوع کاشت ابرو است. البته خانم های گرامی باید توجه داشته باشند که ابرو عنصر بسیار مهمی در زیبایی آن ها به شمار می آید و در صورت بروز مشکل فورا باید برای رفع آن اقدامی مثبت را اتخاذ کنند.

بررسی مهم ترین و تاثرگذار ترین روش ها کاشت مو و ابرو

همانند روش کاشت مو به روش FUT می توان کاشت ابرو را نیز به این شیوه انجام داد که یکی از بهترین و موثر ترین روش های کاشت ابرو به شمار می رود چراکه استفاده از روش های گذشته می تواند اثرات بسیار نامطلوبی را بر روی شما بگذارد. با این حال در این روش قسمت بسیار کوچکی از پشت سر برداشته می شود و در زیر میکروسکوپ های بسیار قوی ای به قطعات کوچکی تقسیم بندی می شود! البته فولیکول های مو به صورت تک تک جدا سازی می شوند و سپس متخصصین مربوطه با بهره گیری از زاویه خواب مناسب، گراف های مو را در لایه زیرین پوست فرد متقاضی قرار داده تا روند ترمیم و کاشت ابرو به پایان برسد.

البته توجه داشته باشید که موهای ابرو دارای 7 الی 10 زاویه خواب می باشند تا بتوان به طبیعی بودن کاشت شما بیشتر کمک کنند. در غیر این صورت شما کاشتی غیرطبیعی را تجربه خواهید کرد.

جمع بندی:

این بود نگاهی به برترین روش های کاشت مو در ایران و امیدواریم با مطالعه این مطالب بتوانید تا حد بسیار قابل قبولی اطلاعاتی در خصوص انواع روش های موجود در کاشت مو و ابرو به دست آورده باشید. حتما مجدد توصیه می کنیم که وجود فردی متخصص می تواند تاثیر بسیار زیادی در روند نتیجه شما داشته باشد و حتما سعی کنید در این موارد از یک فرد متخصص و باتجربه کمک های لازم را دریافت کنید تا به امید خدا بتوانید پس از پایان دوره تراکم تراکم و خط رشد بسیار بالایی را تجربه کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز