خبرگزاری کار ایران

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۸۲

بسیار بعید به نظر می‌رسد که مدیران، استادان، دانشجویانی که در زمینه علمی و تحقیقاتی آزمایشگاهی، طبی، داروسازی و غیره مشغولند، نام محصولات و شرکت سیگما آلدریچ را نشنیده باشند. اما مهم ترین مسئله در وهله نخست تهیه این محصولات از جانب خریداران است. به کمک شرکت دایا اکسیر تهیه هر یک از محصولات این کمپانی چندان هم دشوار نخواهد بود.

بسیار بعید به نظر می‌رسد که مدیران، استادان، دانشجویان و بطور کلی فعالانی که در زمینه علمی و تحقیقاتی آزمایشگاهی، طبی، داروسازی و غیره مشغول به کار هستند، نام محصولات و شرکت سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) را نشنیده باشند. این شرکت یک مرجع کامل در جهت تهیه مواد آزمایشگاهی و شیمیایی محسوب می شود.

تاریخچه شرکت سیگما آلدریچ

این شرکت معروف پس از ادغام دو شرکت بزرگ به نام های شرکت سیگمای شیمی سنت لوئیس و شرکت شیمیایی آلدریچ میلواکی در اواخر دهه 1900 میلادی بوجود آمد؛ و در سال 2014 نیز امتیاز آن توسط شرکت مرک آلمان که خود بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است، خریداری شد. گستردگی محصولات شرکت سیگما آلدریچ تمامی نیاز های موجود را در قالب تحقیقات مرتبط طبی، پتروشیمی، صنایع غذایی بسیاری دیگر از زمینه ها را پوشش می دهد.

هم چنین این شرکت آمریکایی رفته رفته و در طول گذشت زمان توانست تولید این محصولات را به شکل و شمایل امروزی و تا به این حد گسترده درآورد.

سیگما آلدریچ

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

بزرگی و تعدد محصولات در حال تولید این شرکت بر اساس علم روز دنیا بوده؛ و گستردگی وسعت فروش آن به طور روزانه در تمامی کشور ها (به خصوص در قاره آسیا) در حال پیشرفت است. با توجه به حساسیت مواد تولیدی توسط کمپانی سیگما آلدریچ، محصولات این شرکت مواد لازم را از پایه ترین متریال برای تحقیقات و آزمایشات دانشجویی تا پتروشیمی و داروسازی را پوشش می دهد. به همین دلیل ساده اما مهم، این برند هم جزء شناخته شده ترین برندها بوده و البته شبیه به ترجیحی بی رقیب و گزینه ای رایج برای افراد و مدیران صنایع تبدیل گشته است.

فروش محصولات سیگما آلدریچ در سراسر ایران

با تمامی این تفاسیر اما، مهم ترین مسئله در وهله نخست تهیه این محصولات از جانب خریداران، و دوماً خرید از منبعی مطمئن است . اما چرا؟ به علت آنکه وجود تحریم های اعمال شده برای کشور ایران، ارائه محصولات سیگما آلدریچ باید به واسطه ی شرکتی معتبرانجام شود.

همین امر لزوم توجه به استاندارد ها و تضمین کیفیت را به همراه دارد. با علم بر این موارد که اهمیت کلیدی خود را آشکار می سازند، خریداران مختلف با اهداف مرتبط در زمینه تحقیقاتی و علمی آزمایشگاهی و دیگر زمینه های مرتبط می توانند، به کمک شرکت دایا اکسیر هر یک از محصولات سیگما آلدریچ را تهیه نمایند.

شرکت دایا اکسیر در زمینه ارائه محصولات آزمایشگاهی و شیمیایی چه در نوع تخصصی و چه در نوع عمومی در دو صنف جامعه دانشگاهیان و مدیران صنایع فعالیت دارد.

شرکت دایا اکسیر قابلیت تامین مواد آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در رشته های علوم آزمایشگاهی و علوم پزشکی در گرایشات مختلف زیر را دارا می باشد:

  • بیوشیمی
  • ژنتیک
  • قارچ شناسی
  • میکروب شناسی
  • ویروس شناسی
  • انگل شناسی
  • ایمنی شناسی
  • شیمی دارویی
  • و غیره

 همچنین از انواع مشتریان مجموعه دایا اکسیر می توان به مراکز زیر اشاره کرد:

  • تحقیقاتی صنعتی
  • صنایع مختلف تولیدی
  • دارویی
  • آرایشی – بهداشتی
  • تولید کیت های آزمایشگاهی
  • و غیره

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

فروش محصولات سیگما آلدریچ

توزیع و فروش محصولات سیگما آلدریچ

عمده افراد ترجیح می دهند که به شرکتی مراجعه کنند که تمامی قواعد و استاندارد های لازم را در جهت فروش این اقلام در نظر بگیرد. امکان واردات به همراه توزیع و فروش محصولات سیگما آلدریچ توسط شرکت دایا اکسیر امکان دسترسی آسان و حذف مشکلات مرتبط با بخش بازرگانی، و ارائه این مواد تخصصی را فراهم کرده است.

شما می توانید برای تهیه این محصولات به سایت : www.dayaexir.com  مراجعه کنید

شرکت سیگما آلدریچ برای ارتقا بهره وری و عملکرد بهتر محققان و فعالان زمینه های تخصصی علوم زیستی و شیمی، مواد آزمایشگاهی تخصصی را در قالب گرید های عمومی، تخصصی ارائه می نماید. به همین سبب کاربرد این محصولات به شکل کاملاً تخصصی و علمی و یا در جهت کاربرد محدود تر و عمومی می تواند خلاصه شود. چرا که با وجود گرید های متفاوت و مناسب محصولات سیگما آلدریچ این امکان برای خریداران آن فراهم می شود که بسته به زمینه و نوع کاربرد، انتخابی درست و دسترسی آسان تر به مواد آزمایشگاهی و یا شیمیایی داشته باشند. این گرید ها براساس درصد خلوص و نوع کاربرد از یکدیگر متمایز هستند. از جمله این مواد تخصصی و عمومی که در شرکت دایا اکسیر قابل عرضه هستند می توان به برخی از این موارد اشاره نمود:

  • حلال ها و اسید ها
  • مواد آزمایشگاهی بیوشیمی
  • محیط های کشت میکروبی
  • بافر ها و رنگ های آزمایشگاهی
  • و غیره

خرید محصولات آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

تهیه محصولات مرتبط آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ با توجه به سابقه و استفاده از متخصصین بازرگانی، شیمی و بیولوژی در شرکت دایا اکسیر،  چندان هم دشوار به نظر نمی رسد. در اختیار داشتن تجربه واردات و فروش محصولات مرتبط با حوزه های مختلف علوم پزشکی، علوم پایه پشتوانه این موضوع است. حتی این شرکت برای تهیه اقلام مورد نیاز با برند سیگما آلدریچ، تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی، کیت های تحقیقاتی با همین برند یا دیگر برند ها و سپس فروش آن ها با کمک شرکت های اروپایی همکاری گسترده ای دارد.

اگر نیاز به تهیه مواد آزمایشگاهی و شیمیایی یا حتی تجهیزات و کیت های مرتبط داشته باشید، می توانید با یاری شرکت دایا اکسیر به آسانی و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید. در نتیجه حصول اطمینان از اصالت و تضمین محصول نیز شامل حال شما خواهد شد.

شماره تماس شرکت دایا اکسیر: 22327043-021

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز