خبرگزاری کار ایران

شبکه های اجتماعی راهی برای رسیدن به نقطه ی هدف

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۲۰

شبکه های اجتماعی و وبسایت ها محل مناسبی برای رشد و ارتقاء کسب و کار ها در ایران شده اند به طوری که امروزه شاهد این هستیم حتی پزشکان زیبایی و دندان پزشکان نیز بیشترین مشتریان خود را از همین شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و آپارات بدست می آورند.

با مهندس مسعود قاسمی رییس هیئت مدیره شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین پیرامون مبحث مربوط به دیجیتال مارکتینگ مصاحبه‌ای داشتیم که متن آن به این شرح است:

شبکه های اجتماعی و وبسایت ها محل مناسبی برای رشد و ارتقاء کسب و کار ها در ایران شده اند به طوری که امروزه شاهد این هستیم حتی پزشکان زیبایی و دندان پزشکان نیز بیشترین مشتریان خود را از همین شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و آپارات بدست می آورند.

مهندس مسعود قاسمی : با رشد روز افزون علم و توسعه فن آوری به نظریه دهکده جهانی نزدیک می شویم به گونه ای که دیگر شخصی برای رفع نیاز خود در کوچه و خیابان به دنبال اقلام مصرفی و یا دوا و درمان نمی گردد و در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی امکان مقایسه خدمات تمامی پیج ها میسر می باشد و مخاطب براحتی بین هزاران ارائه دهنده می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

جناب مهندس مسعود قاسمی چه کسب و کار هایی بیشتر در اینستامارکتینگ موفق خواهند بود؟

تمامی کسب و کار هایی که تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند میتوانند از بستر اینستاگرام کسب و کار خود را ارتقاء دهند، در این میان افرادی موفق خواهند بود که نسبت به الگوریتم های اینستاگرام آشنا باشند و با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی نسبت به تولید محتوا و افزایش بازدید و فالور اقدام نمایند.

شبکه های اجتماعی راهی برای رسیدن به نقطه ی هدف

بنظر شما که کارشناس کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ هستید آیا فالورهایی که این روزها بازار داغی هم دارند به اسم فالور واقعی و فالور فیک تاثیری در افزایش بازدهی پیج اینستاگرامی دارد؟

در حقیقت افزایش فالور فیک و فالور اجباری یک نوع بیماری برای پیج ها به شمار می رود، نه تنها به افزایش بازدهی پیج منجر نمی شود بلکه با عدم فعالیت در پیج رتبه پیج در اینستاگرام نیز کاهش می‌یابد و ما شدیدا توصیه می‌کنیم که از فالورهای فیک و اجباری استفاده نشود!

منظور شما از فالور های فیک و فالور های اجباری چی هست؟

ببینید فالور ها به 3 دسته تقسیم می شوند:

دسته اول فالورهای فیک: این دسته از فالور ها عمدتا خارجی هستند و مرز و بوم مشخصی ندارند و برای کسب و کار ما که در ایران هستیم کاملا بیهوده هستند و ما در شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

دسته دوم فالورهای اجباری هستند: این دسته از فالورها ایرانی هستند اما به اجبار با ربات هایی به سمت پیج ما سرازیر می شوند و قاعدتا غیر فعال و دارای ریزش بالایی خواهند بود و این عدم فعالیت و ریزش به اینستاگرام این آلارم را می دهد که این پیج بیهوده هست و معرفی نشود.

دسته سوم فالور های اختیاری هستند: این فالورها با فعالیت در پیج با داشتن محتوای خوب، استوری‌های منظم، هشتک گذاری های دقیق و کار روی خود پیج بدست می‌آیند، رسیدن به فالورهای اختیاری که عموما مشتریان بالقوه هستند کمی زمانبر خواهد بود اما شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین این اتفاق را رقم زده است که می‌تواند در ماه متناسب با محتوای پیج فالورهای اختیاری بسیار زیادی را جذب نماید.

این مورد را در نظر داشته باشید که جذب فالورهای فیک و اجباری بسیار ساده بوده و در عرض چند ساعت می شود بالای 100 هزار فالور جذب کرد اما برای بدست آوردن هزار نفر فالور اختیاری شاید یک ماه هم زمان نیاز باشد.

شبکه های اجتماعی راهی برای رسیدن به نقطه ی هدف

آقای مهندس مسعود قاسمی پس چطور باید بازدهی پیج افزایش پیدا کند و فالور ها جذب پیج بشوند؟

تیم اینستامارکتینگ شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین این افتخار را دارد که با داشتن تیمی متخصص و نوجوان در این حوزه توانسته است بازدهی پیج های بسیار زیادی را افزایش دهد و این راندمان توسط افراد و بخشی هم توسط رباتی که نوشته شده ی شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین می باشد انجام می گیرد.

جناب مهندس اگر به فرض مثال من شغلی دارم و هنوز پیج اینستاگرام نداشته باشم آیا شما امکان تولید محتوا نیز برای ما دارید؟

بله، یکی از فعالیت های کلینیک کسب و کار، تولید محتوا برای سایت ها و پیج های اینستاگرامی است ما می‌توانیم از بطن راه اندازی کسب و کار در کنار کسبه محترم باشیم و با مشاوره های کسب و کاری و ساخت پیج اینستاگرام و تولید محتوای متنی و ویدئویی تا فروش محصولات به آنان یاری رسانی کنیم.

آقای مهندس مسعود قاسمی فرمودید تولید محتوا هم انجام میدهید؟  این تولید محتوا بر چه اصولی می باشد و اگر شغل های مختلفی داشته باشند چطور این امکان برای شما وجود دارد که تولید محتوای تخصصی برای سایت ها داشته باشید؟

یکی از محصولات شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین همانطور که در مصاحبه ای که با برادرم داشتید استارت آپ ایران جزوه می باشد و این استارت آپ برای تولید محتوای علمی و تخصصی با بسیاری از اساتید دانشگاه های مطرح تهران طرف قرار داد می باشد به همین منظور ما به داشتن تیم تولید محتوای متنی قوی و دقیق که متناسب با سئو می باشد می بالیم و از طرفی هم تیم موشن گرافیک ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم ویدیو های با کیفیت و بسیار عالی برای اینستاگرام و حتی پخش در صدا و سیما را تولید کنیم.

بسیار متشکرم از وقتی که گذاشتید و باعث افتخار خبرگزاری ماست که با شما مصاحبه داشتیم اگر صحبت پایانی هست در خدمتتون هستیم؟

تشکر ویژه ای دارم از ایلنا که این بستر را برای ما فراهم آورده و از آقای دکتر جعفرآباد عزیز که از دوستان قدیمی و پر از عشقی هستند و دلسوز کسب و کارهای نوپا.

به مخاطبین عزیز شما هم این این مژده را می‌دهم که هر شخصی که قصد داشته باشه با شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین کار کند و از خدمات ما استفاده کند یک جلسه مشاوره کسب و کار رایگان خواهیم داد در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات اینستامارکتینگ ما را داشته باشند به مدت 3 روز رایگان دوستان ما روی پیج این عزیزان کار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز