خبرگزاری کار ایران

پالسین خدمات اسباب کشی را به سرویس های آنلاین خود اضافه کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۴۲۹

تابستان بهترین زمان برای اسباب کشی و نقل مکان از جایی به جای دیگر است. اما چگونه یک شرکت ترابری قابل اعتماد و کاربلد را انتخاب می کنید؟ پالسین با اضافه کردن سرویس اسباب کشی و حمل بار، خدمات خود را در حوزه ترابری کامل کرد.

در چه مواقعی به خدمات اسباب کشی پالسین نیاز پیدا می کنیم؟

به راحتی می توان به این پرسش پاسخ داد. بخش اعظم خدمات مرتبط با باربری، به جابجایی اسباب منزل و خدمات مرتبط با اثاث کشی اختصاص دارد. عموما در فصل تابستان که بازار جابجایی منزل و سکونت در خانه ی جدید داغ تر از باقی اوقات سال است، کاربران به استفاده از این سرویس تمایل بیشتری دارند.

پالسین خدمات اسباب کشی را به سرویس های آنلاین خود اضافه کرد

به عنوان کاربر پالسین، شما می توانید برای هر شکلی از جابجایی اقلام سنگین از این سرویس استفاده کنید و مثلا پیانو، یا گاوصندوق، یا حتی یخچالی را که تازه خریداری کرده اید، با این سرویس جابجا کنید. معمولا خدمات پالسین شامل موارد زیر است:

- اگر بخواهید اقلام منزل خود را به خانه ی جدید منتقل کنید.

- برای باربری بسته ها و لوازم سنگین که جابجایی آنها با وسایل نقلیه ی شخصی ممکن نیست.

- برای مواقعی که بخواهید از این خدمات برای بسته بندی اقلام منزل پیش از اثاث کشی، یا حتی جابجایی های بزرگ استفاده کنید.

- وقتی بخواهید لوازمی را که جابجا کرده اید، در خانه ی جدید یا هر جای دیگری بچینید یا از بار پیاده کنید.

پالسین چگونه خدمت اسباب کشی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

کاربران بر استفاده از سرویس اسباب کشی پالسین، تنها کافی است که به یکی از نسخه های این اپ در گوشی های اندرویدی، یا نسخه ی وب - اپ پالسین در گوشی های آیفون مراجعه کنند. یا اینکه برای درخواست خود به سایت پالسین مراجعه کنند.

پس از انتخاب سرویس از صفحه ی اصلی، می توانید نوع خدمت خود را با توجه به حجم بار یا کالایی که قرار است جابجا شود اتتخاب کنید. اگر بار کمی دارید، یک وانت می تواند راهگشا باشد، اما اگر قصد جابجایی اثاث منزل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما از یک کامیون یا کامیونت بهره ببرید. پس از انتخاب ظرفیت جابجایی، درخواست خود را با پاسخ دادن به سوالاتی در زمینه ی اسباب کشی تکمیل کنید. این سوالات به متخصصین کمک می کند تا درخواست کاربران برای قیمت گذاری روشن تر و واضح تر باشد.

توجه داشته باشید که موارد متعددی در قیمتی که متخصصین به شما پیشنهاد می‌کنند دخیل است. به عنوان مثال اگر منزل جدید یا منزل کنونی با ممکن ترین مکان برای پارک خاور یا کامیونت فاصله ی زیادی داشته باشد، هزینه ی پیاده روی کارگران تا محل بارگیری یا تخلیه ی بار بر مبلغ اولیه سربار خواهد شد. در عین حال افزایش طبقات در یکی از دو محل، افزایش کارگران و یا حتی طولانی شدن زمان بارگیری المان هایی هستند که هزینه ی اسباب کشی را افزایش می دهند.

پالسین هزینه ی اسباب کشی و خدمت حمل بار را چگونه محاسبه می کند؟

پالسین در روند قیمت گذاری خدماتی که در سایت یا اپلیکیشن ارائه می شوند دخالتی ندارد. قیمت سرویس اسباب کشی و یا حمل بار، توسط متخصصین اسباب کشی و حمل بار یا ترابری تعیین می شود. برای این منظور تنها کافی است که سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و به پرسش هایی که در طول روند ثبت درخواست از شما پرسیده می شود، به دقت پاسخ دهید. بر اساس داده هایی که در طول روند ثبت درخواست برای سرویس اسباب کشی و حمل بار از شما پرسیده می شود، متخصصین قیمت نهایی یا حتی اولیه ی خود را به شما پیشنهاد می کنند. ممکن است دیدگاه شما در مورد هزینه ی انجام کار با متخصصین تفاوت داشته باشد. فراموش نکنید که این تفاوت دیدگاه توسط پالسین داوری می شود تا رضایت متخصصین و کاربران بصورت همزمان جلب گردد.

به یاد داشته باشید که پالسین علاوه بر خدمات اسباب کشی، نظافت منزل، کارواش در محل و حتی تعمیرات لوازم منزل را هم ارائه می کند که می توانید در این صفحه آن ها را سفارش دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز