خبرگزاری کار ایران

باز کردن قفل را به کلیدسازی شبانه‌روزی کلیدکار بسپارید

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۸۴

همانطور که می دانیم اگر کلید یک خانه یا ماشین گم شود، ممکن است مشکلات زیادی به وجود بیاید در نتیجه فرد کلید ساز نقش مهم و قابل توجهی در جامعه دارد. اگر شما کلید هایتان را گم کنید یا این که به هر دلیلی کلید شما آسیب ببیند، هیچ کس جز یک کلید ساز ماهر نمی تواند به شما کمک کند.

در چنین مواقعی چطور با یک کلید ساز تماس می گیرید و در نهایت چطور می توانید به او اعتماد کنید؟ اگر شما کلیدهایتان را گم کنید یا اگر کلیدهای شما دزدیده شوند، شما به یک کلید ساز حرفه ایی نیاز دارید تا بتواند کلیدهای مناسبی را جایگزین کلیدهای از دست رفته شما کند. ما در دوره ایی زندگی می کنیم که کلید ها ارزش بیشتری نسبت به پول دارند و علیرغم پیشرفت تکنولوژی، کلید ها و همچنین افراد کلید ساز بخش مهمی از زندگی محسوب می شوند. ما در کلیدکار به انجام خدمات ساخت کلید در تمامی مناطق تهران خصوصا کلیدسازی شبانه روزی در شمال تهران مانند مناطق تجریش، زعفرانیه، ولنجک و الهیه می پردازیم.

یک کلید ساز با تجربه خدمات سریعی به مشتری ارائه می دهد. بعضی از کلید سازها 24 ساعته در خدمت مشتری هستند و می توانند در هر ساعت از شبانه روز به افرادی که به هر دلیلی کلید خود را گم کرده اند، کمک کنند و در عرض کمتر از نیم ساعت در خدمت او باشند. یکی از مهمترین ویژگی های یک کلید ساز، اعتبار اوست زیرا فردی که کلیدهایش را گم کرده به کلید ساز اعتماد کامل دارد در نتیجه فرد کلید ساز باید به عنوان فردی قابل اعتماد برای مشتری شناخته شود.

کلید ساز برای باز کردن قفل باید از چه ابزارهایی استفاده کند؟

بیشتر افراد در مورد انواع خدمات ارائه شده توسط کلیدسازان اطلاعاتی دارند، اما تعداد کمی از افراد در مورد ابزار و تجهیزات مورد استفاده کلید سازان می دانند. یک کلید ساز برای باز کردن قفل و کلیدهای شکسته به مجموعه ایی از ابزارها نیاز دارد. کلید ساز برای این که بتواند خدمات مناسبی به مشتری ارائه دهد، باید ابزارهای جدید و مناسبی داشته باشد. در کلیدکار ما به صورت شبانه روزی به کار ساخت کلید مخصوصا در مناطق شمال تهران می پردازیم. کلیدسازی در قیطریه، نیاوران، فرمانیه و کامرانیه از جمله خدمات ما می باشد.

تنوعی که در ابزارها وجود دارد به کلیدسازان کمک می کند تا بتوانند به سرعت و خیلی راحت قفل های بسته را باز کنند. در اینجا بعضی از ابزارهای مهم که کلیدسازان برای باز کردن قفل از آنها استفاده می کنند را معرفی می کنیم:

چنگک:

این ابزار رایج ترین و متداول ترین ابزاری است که کلید ساز برای باز کردن قفل از آن استفاده می کند. این ابزار مهمترین وسیله برای کلید ساز است. انواع مختلفی از چنگک برای قفل های مختلف توسط کلید سازان طراحی شده است. این چنگک ها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند.

سیم نازک:

یکی دیگر از ابزارهای مهم کار کلید ساز، سیم نازک است. این وسیله برای باز کردن درهای قفل شده ماشین توسط کلید ساز استفاده می شود. بسیاری از کلید سازان حرفه ایی روزانه از این ابزار برای باز کردن قفل استفاده می کنند. کلید ساز برای باز کردن در این وسیله را بین پنجره و پوشش پلاستیکی ماشین قرار می دهد.

دستگاه تکثیر کلید:

همه کلید سازان ماهر همیشه یک دستگاه ساخت و تکثیر کلید همراه خود دارند. این دستگاه می تواند در عرض چند دقیقه یک کلید جدید برای خانه یا ماشین درست کند. کلید سازان همیشه باید دستگاه برش لیزری را به همراه داشته باشند تا بتوانند کلید جدید را مطابق با کلید قبلی درست کنند.

چاقوی تاشو برای باز کردن:

این وسیله یک ابزار کوچک است که 4 تا 5 عدد تیغه اصلی دارد. کلید ساز برای باز کردن قفل های ساده از این ابزار استفاده می کند. این ابزار بهترین وسیله برای باز کردن قفل های خانگی مانند قفل در اتاق خواب یا حمام است. این چاقوی تا شو دارای تیغه های متعددی است و به کلید ساز این امکان را می دهد تا بتواند برای باز کردن قفل های متنوع از آن استفاده کند.

پیچ باز کن:

این ابزار وسیله مناسبی برای باز کردن قفل های مسدود است. کلید ساز برای باز کردن قفل یا زنجیر از این ابزار استفاده می کند. این وسیله باید به دقت مورد استفاده قرار گیرد در غیر این صورت ممکن است به قفل آسیب برساند.

آچار فرانسه:

بهتر است کلید ساز برای باز کردن بیشتر قفل ها از این وسیله استفاده کند. این وسیله به کلید ساز کمک می کند تا بتواند بعد از باز کردن قفل، تمام پیچ های را در سر جای خود قرار دهد. این ابزار برای باز کردن کامل یک قفل بسیار مفید است.

کلید ضربه ایی:

کلید ساز برای باز کردن قفل های ساده از این ابزار استفاده می کند. در حالی که برای باز کردن قفل ساختمان باید از کلید های مخصوص استفاده شود.

این موارد فقط چند نمونه از ابزاری است که یک کلید ساز برای باز کردن قفل از آنها استفاده می کند. کلید سازها معمولاً کمربندی با آچارها، قفل ها و ابزارهای مختلف با خود به همراه دارند .

کلیدسازهایی که سریع به کمک شما می آیند

زمانی که شما کلیدتان را گم کرده اید و در یک وضعیت اضطراری قرار دارید، نمی توانید خیلی منتظر شوید تا کسی به شما کمک کند. در این لحظه شما به یک کلید ساز حرفه ایی نیاز دارید که به سرعت به کمک شما بیاید و شما را ز این وضعیت اضطراری نجات دهد. خبر خوب برای شما این است که کلید سازهایی حرفه ایی که سریع به کمک شما می آیند، در حال حاضر در بیشتر مناطق حضور دارند و می توانند در عرض 30 دقیقه به شما کمک کنند. هر چه سریع تر با کلید ساز تماس داشته باشید، او زودتر به شما کمک می کند و مشکل شما را در اسرع وقت حل می کند. در مواقع اضطراری خیلی منتظر کلید ساز حرفه ایی نمانید، در این لحظه با کلید سازهایی که سریع به کمک شما می آیند تماس بگیرید. متخصصین ما در کلیدکار در کنار کلیدسازی کار ساخت سوئیچ و ریموت ماشین را نیز انجام می دهند. خدمات ما شامل ساخت تمامی سوئیچ و ریموت های یدک مانند ساخت ریموت بنز و بی ام و، سوئیچ پژو، پراید، سمند و تیبا، ساخت ریموت کیا مانند ریموت کیا سراتو، اسپورتیج، اپتیما و دیگر خودروهای ایرانی و خارجی می باشد.

راه حل های اضطراری ما در مواقع قفل شدن درب

ممکن است برای بیشتر افراد پیش آمده باشد که پشت در قفل شده خانه یا ماشین خود مانده باشد، و این موضوع به هیچ وجه تجربه خوبی برای افراد نیست. در نتیجه دلایل زیادی برای نیاز به خدمات کلید سازی وجود دارد. مهمترین این دلایل عبارتند از قفل شدن در ماشین، گم کردن کلیدهای خانه و جا ماندن کلید پشت در خانه. مهم نیست به چه دلیل این موارد برای شما پیش آمده، کلید ساز به شما کمک می کند که هر زمان که خواستید بتوانید قفل های بسته را باز کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز