خبرگزاری کار ایران

۴ نکته کلیدی در انتخاب بهترین سینک ظرفشویی به همراه آخرین قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۱۳

سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین لوازم در هر آشپزخانه ای است. بسیاری از خریداران از مهم ترین معیارها در خرید سینک بی اطلاع بوده و از این رو انتخاب مناسبی در خرید نداشته اند. پیشنهاد می کنیم در انتخاب این وسیله، جوانب مختلف را درنظر گرفته و دقت بیشتری به خرج دهید.

ایلنا؛ وقتی سوالات خریداران در بازار را بررسی می کنیم، به این نتیجه می رسیم که تقریباً هیچ معیاری به اندازه ضخامت و عمق ورق، تعداد و سمت لگن در خرید سینک ظرفشویی اهمیت ندارد. از این رو در ادامه سعی داریم با اشتراک این اطلاعات مفید، شما را با هر کدام از این معیارهای مهم بیشتر آشنا کنیم.

در ابتدا لازم می دانیم که با انواع سینک ظرفشویی آشنا شوید . سینک های ظرفشویی به سه دسته کلی استیل شیشه ای و گرانیت تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این متریال ها ویژگی های خاص خود را دارند. از ویژگی های سینک های استیل به عنوان یکی از پرطرفدارترین ها می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، شستشوی مکرر، خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد. این مدل سینک ها دارای سه نوع توکار، روکار و زیرکار می باشند. سینک های شیشه ای جلوه ای بسیار زیبا به آشپزخانه شما خواهند داد ولی به اندازه سینک های استیل در برابر ضربه، سقوط اجسام و خط و خش مقاومت کافی ندارند. سینک های گرانیت نیز جزو جدیدترین های بازار می باشند که قابلیت حفاظت ضدباکتری، جذب کمتر آب و گرد و غبار از ویژگی های بارز این مدل سینک ها می باشد. حال که مختصر با انواع سینک ظرفشویی آشنا شدید، در ادامه به معرفی مهم ترین فاکتورها در خرید سینک ظرفشویی می پردازیم.

 

ضخامت ورق

در هنگام خرید سینک ظرفشویی، به ضخامت ورق توجهی ویژه داشته باشید. سینک های ظرفشویی از نظر ضخامت در اندازه های 6/0، 8/0، 1 و 2/1 میلیمتر طبقه بندی می شوند. سینک هایی که دارای ضخامت کمتری هستند، ممکن است به راحتی در اثر ضربه تو رفته، سطح آن دچار خراشیدگی شده، وزن کمتری را تحمل کرده و در برابر گرما مقاومت آنچنانی نداشته باشند و این باعث خواهد شد تا این نوع سینک ها طول عمر پایین تری داشته باشند. در مقابل، اگر دنبال سینکی می باشید که تحمل ضربات بالا و وزن زیاد را داشته، به آسانی دچار خراشیدگی نشده و در برابر گرما مقاوم باشد، نوع ضخیم آن ها را انتخاب کنید. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که سینک های با ضخامت بالاتر، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

عمق ورق

لگن های ظرفشویی دارای عمق های متفاوتی می باشند. از نمونه عمق های موجود در بازار می توان به 14 سانت، 18 سانت، 20 سانت و 22 سانت اشاره نمود. لگن های عمیق کیفیت بالاتری دارند. هر چه لگن ظرفشویی شما عمیق تر باشد، شستشو در آن بهتر انجام شده و امکان نشت رطوبت و پاشیدن آب به اطراف کاهش خواهد یافت؛ مشکلی که خیلی از خانم ها از آن گلایه دارند. البته در انتخاب عمق مناسب، قد خود را نیز درنظر بگیرید؛ چراکه لگن های خیلی عمیق برای افرادی که قد کوتاهی دارند، مناسب نخواهد بود. بد نیست بدانید سینک هایی که دارای ضخامت ورق (معمولاً 6/0 میلیمتر) و عمق لگن کمتر (معمولاً 13 تا 14 سانتی متر) هستند، به سینک های نیمه فانتزی و سینک هایی که دارای ضخامت ورق (معمولاً 8/0 تا 1 میلیمتر) و عمق لگن بیشتر (معمولاً 17 تا 21) هستند، به سینک های فانتزی معروف هستند.

۴ نکته کلیدی در انتخاب بهترین سینک ظرفشویی به همراه آخرین قیمت‌ها

تعداد لگن

اگر خانواده کوچکی هستید یا مهم تر از آن، فضایی از آشپزخانه که می توانید به سینک ظرفشویی اختصاص دهید، کوچک است، می توانید سینک تک لگن خریداری کنید. سینک های دو لگن ازجمله دیگر سینک های موجود در بازار است که در مقایسه با سینگ های تک لگن فروش بالایی دارند. اگر تمایل دارید در یکی از لگن ها ظرف و در دیگری مواد غذایی مانند میوه و سبزی شستشو نمایید و یا در یک لگن ظرف ها را با مایع ظرفشویی شستشو نموده و در لگن دیگر آبکشی نمایید، سینک های دولگنه مناسب شما خواهد بود. برای مشاهده مشخصات و قیمت مدل های تک لگن و دولگن برندهای متنوع از جمله قیمت سینک ظرفشویی اخوان ، سینک ظرفشویی استیل البرز و نیز دیگر برندها می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید.

۴ نکته کلیدی در انتخاب بهترین سینک ظرفشویی به همراه آخرین قیمت‌ها

سمت لگن

چیدمان وسایل آشپزخانه شما  از قبیل اجاق گاز مشخص می کند که سینک ظرفشویی شما لگن راست باشد یا لگن چپ. پس قبل از خرید سینک ظرفشویی در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید. همچنین شیب کاسه سینک را نیز درنظر داشته باشید؛ چراکه در کاسه هایی که شیب مناسبی ندارند، آب درون سینک جمع شده و تمیزکاری مداوم رسوب آب برجای مانده برای شما خسته کننده خواهد بود.

اگر توانسته اید نوع سینک مورد نیاز خود را انتخاب کنید، خبر خوش پایانی ما برای شما این است که فروشگاه اینترنتی زنبیل به منظور تأمین حداکثر رضایت مشتریان، خدمات ویژه ای را برای خرید محصولات خود درنظر گرفته است که طبق آن می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زنبیل به مدل ها و قیمت سینک با برندهای متنوعی ازجمله قیمت سینک اخوان ، قیمت سینک استیل البرز ، لتو و دیگر برندها دسترسی داشته و با خرید اینترنتی، بهترین مدل سینک مدنظر خود را در کمتر از سه ساعت با بهترین قیمت از این فروشگاه تحویل بگیرید. شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی، 10 روز گارانتی خرید دارید. این گارانتی شامل گارانتی قیمت، اصالت، مغایرت و عودت می باشد. اگر کالای مشابه را هر یک از همکاران فروشگاه با قیمت پایین تری ارائه می دادند تا ده روز پس از خرید اطلاع دهید و ما به التفاوت را دریافت کنید. همچنین اگر تا 10 روز بعد از خرید اینترنتی متوجه شدید که کالای خریداری شده با کالای مشاهده شده در وب سایت مغایرت دارد و یا دارای گارانتی اصلی نیست، به راحتی می توانید کالای خریداری شده را عودت دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز