خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل‌های مالزی در تور مالزی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۴۱

یکی ازمهم‌ترین چالش‌های پیشرودرسفر،درنظرگرفتن مکانی برای اقامت است که یکی ازاین روش‌هااقامت درهتل است.

هرمسافری که با تور مالزی به مالزی پامی‌گذاردباتعدادبسیاری ازهتل‌هاروبرومی‌شودکه اگربرای باراول به آنجاسفرکرده باشید،این تعددهتل‌هاسردرگم کننده است. لازم به ذکراست که تمامی این ۱۰ هتل ازبهترین وپرطرفدارترین هتل‌های کوالالامپورمحسوب می‌شوند.

باگردهم آوردن ترکیبی غنی ازفرهنگ‌های چینی،هندی،مالزیایی،بریتانیایی واندونزیایی،بهترین راهبرای تجربه کوالالامپور و لذت بردن ازآن، این است که مرکزشهر راجستجوکنید. این شهرطیف وسیعی اززیبایی‌های معماری وتنوع غذایی راشامل می‌شودوتنهایک ساعت ازشگفتی‌های طبیعی مالزی فاصله دارد. به طورحتم یکی ازمهم‌ترین نکاتی که هرمسافربایدبه آن توجه کند،محل اقامت خوداست.

هتل مایا کوالالامپور (Hotel Maya KL)

هتل مایایکوالالامپور (Maya) یک هتل طراحی شده بوتیک‌گونه است (این نوع هتل‌هادرایران بانام «هتل آپارتمان»شناخته می‌شوند) که به عنوان یک مکان آرام شهری ازآن یادمی‌شودودرنزدیکی مرکزشهرواقع شده است. ازنقاط برجسته آن می‌توان به دیدبسیارمناسب به آسمان‌خراش‌هاواستخر آب درمانی ش اشاره کرد. این هتل دارای ۲۰۶ اتاق است که به شکل ۱۰۰ استودیو (استودیونامی است که به اتاق‌های فاقددستشویی،حمام وآشپزخانه درداخل خود،اطلاق می‌شود) و ۱۰۶ سوئیت هستند. روش اقامت وسرویس‌دهی هم به طورشگفت‌انگیزوجالبی طراحی شده است واین هتل برای هرمیهمان یک پیش‌خدمت شخصی درنظرگرفته است که به طوراختصاصی کارهای لازم راانجام می‌دهند.

ماندارین اوریینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental KL)

هتل بسیاربزرگ مانداریناورینتال (Mandarin Oriental) می‌تواندبه طرزشگفت‌انگیزی رضایت هرنوع سلیقه رافراهم کند. این هتل بزرگ حس مشابه باحس اقامت درهتل بوتیک‌های کوچک‌تردرمیهمانان خودتداعی می‌کند. این هتلدارای ۵ رستوران است که برای همه نوع سلیقه مناسب است وغذاهای مختلف،ازکانتونی و سوشی گرفته تاغذاهای قاره‌ای را سرومی‌کند. هتل ماندارین اوریینتال درست درکناربرج‌های دوقلوی پتروناس (Petronas) واقع شده است که برای بازدیدازاین نمادکشورمالزی نبایدمسافت زیادی راطی کنید. این هتل به مرکزخرید کی ال سی سی (KLCC) متصل شده است وبه میهمانان خودچشم‌اندازی زیباازپارک مرکزی شهرارائه می‌دهد.

لاشانگری هتل (Shangri-La Hotel KL)

به گزارش سفر باتو ، هتل لاشانگری (Shangri-La) برنده جایزه بهترین هتل شهرکوالالامپورشده وبه عنوان لوکس‌ترین هتل دراین شهرتوصیف می‌شود. اغلب میهمانان این هتل خانواده‌های سلطنتی هستندکه درمدت زمان بازدیدازکوالالامپوردرآن اقامت می‌کنند. هتل لاشانگری باباغ‌های سرسبزاحاطه شده وهراتاق بزرگ دراین هتل منظره بسیارزیبایی ازشهرراارائه می‌دهد. به جزاین اتاق‌هاهتل لاشانگری کی آل (Shangri-La KL) سوئیت‌هایی رابه میهمانان ویژه خودارائه می‌دهدکه شامل اتاق‌خواب‌های بزرگ،حمامی باطراحی داخلی سفارشی،اتاق نشیمن جداگانه وفضای کاری شخصی هستند. این هتل درخیابان بوکیت بینتاگ که خیابان مرفه ‌نشینی است (Bukit Bintang)،واقع شده است.

آنگون بوتیکیو (Anggun Boutique)

آنگون (Anggun) هم مانندهتل مایای کوالالامپور یک هتل بوتیک (هتل آپارتمان) است ولی مانندهتل لوکس لاشانگری درمنطقه مرفه‌نشین بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) واقع شده است ومی‌تواندگزینه مناسبی برای افرادی باشدکه تصمیم دارنددرمحله‌ای گران‌قیمت هتلی باقیمتی مناسب پیداکنندوتوسط کافه‌ها،رستوران‌هاو مراکزخرید شلوغ احاطه شده است. این هتل دربین ۲ فروشگاه قدیمی که توسط استعمارگران بریتانیایی ساخته شده است،قراردارد. تاریخ ساخت این فروشگاه‌هابه اوایل دهه ۱۹۰۰ بازمی‌گرددولی ساختمان هتل دردهه ۱۹۲۰ میلادی ساخته شده وجالب است بدانیدکه معمارآن،یک جوان مهاجرچینی بانام چانگ کینگ سئونگ (Chung Khin Seong) بوده است. اتاق‌ها دراینجابه شکل چهارتخت پوستری (four poster beds نوعی تخت است که درچهارگوشه آن ستونی نصب وسقف آن نیزبه وسیله پرده‌هایی زیبا مزین شده است که دراصطلاح به آن تخت شاهی یا سلطنتی می‌گویند) وکف‌پوش‌های این هتل ازچوب بادوام ساخته شده است. ازدیگرویژگی‌های معماری آن می‌توان ازپنکه سقفی رمانتیک ومعماری داخل به سبک سنتی مالزیایی اشاره کرد. دربالاترین طبقه هتل آنگون رستوران بسیارمحبوبی وجودداردکه درتمام مالزی مشهوراست واین شهرت خود را مدیون سروغذاهای بسیارخوشمزه محلی مالزیایی است.

هتل تریدرز | Traders Hotel

ازهتل های برترسایت تریپ ادوایزر و بوکینگ

ارزیابی هزینه: لوکسوگران،شبی ۱۶۳ دلار (حدود ۶۵۲ هزارتومان)

هتل تریدرز نیز یکی ازبرترین هتل های شهر کوالالامپوراست. این اقامتگاه دقیقادرمرکزشهر وبافاصله ی کمی ازبرجهای پترون اسقراردارد. ازویژگی های شاخص این هتل ۵ ستاره میتوان به پنجره های بزرگی اشاره کردکه دیدی پانوراما وفوق العاده برای مسافران فراهم می آورند. همچنین هتل تریدرز مسیرهای پیاده روی خوبی داردکه می توانید با استفاده ازآنهابه راحتی به پارک مرکزی شهر یا برج های پتروناس برسید. خوب است بدانیدکه کارکنان این هتل می توانند با ۴ زبان بامیهمانان شان صحبت کنند. قیمت تور مالزی مناسب را از دست ندهید.

امکانات: وای فای پرسرعت رایگان،استخر سرپوشیده،سالن بدنسازی ۲۴ ساعته،خدمات اسپا

فواصل:

۱۹کیلومترتافرودگاه سلطان عزیز

۶۰۰مترتاگالری استاریل

۱کیلومترتامیدان  برجایا تایمز

هتل پارک رویال | Parkroyal Serviced Suites

ازهتل های برترسایت تریپ ادوایزر و بوکینگ

ارزیابی هزینه: متوسط،شبی ۹۰ دلار (حدود ۳۶۰ هزارتومان)

هتل پارک رویال موقعیت خوبی دارد وبااینکه خدمات بسیارلوکسی ارائه میکند اماهزینه ی اقامت درآن به نسبت هم رده های خودپایین تراست. اگردراین هتل اقامت کنیدتنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی میتوانیدبه مرکزخرید پاویلیون یامرکزخرید لوت برسید.

محیط این هتل طوری طراحی شده که برای اقامت خانوادگی ودوستانه بسیارمناسب است وهمین امکانات باعث شده تاامتیاز ۹.۱ راازوب سایت بوکینگ دریافت کند. هتل پارک رویال درسال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح شده وکارکنان آن میتوانند با ۴ زبان زنده ی دنیابامیهمانان ارتباط برقرارکنند.

امکانات: وای فای پرسرعت رایگان،استخردر فضای باز،سالن بدنسازی،اتاق خانوادگی

فواصل:

۴۸۰مترتا مرکز خرید پاویلیون

۱۷کیلومترتافرودگاه سلطان عزیز

۶۵۰مترتااکواریا

۸۰۰مترتامیدان برجیا

۶کیلومترتامرکزخرید فستیوال سیتی مال

 

هتل جی تاور

هتل جی ت در تورمالزی ارزان قیمت و لحظه آخری اورمحلی عالی دریک مکان فوق العاده است که درنزدیکی ایستگاه LRT آمپانگ پارک قرارگرفته است.هتل به دوبلوک تقسیم شده است وهتل پنج ستاره فضای خودرابادفاترتجاری درطبقات پایین‌تربه اشتراک گذاشته است. به عنوان مثال،شمامی‌توانیدفراوانی گزینه‌های ناهارخوری اعمازفست‌فودتاغذاهای محلی وغذاهای ژاپنی رادرطبقه همکف پیداکنید. امکانات هتل شامل استخردرتراس،یک باشگاه ورزشی بامربیان شخصی ویوگای روزانه،رقص،زومبا،تایچی وکلاسهای چیگونگ،اغذیه فروشی است،وبرنده جایزه رستوران برتراست ودوکافی‌شاپ درپشت بام دارد.

آلوفت کوالالامپورسنترال

نسخه کوالالامپوری برنداستاروودآلوفت است که قصدآن به هیجان آوردن وترغیب حواس شمابااستفاده آن ازرنگ‌های عالی،پارچه بافت شده وستون برنجی ونقره آن است. بامطالعه ای درهم‌سنجى وامکانات عاقلانه این مکان ازهرنظرفوق‌العاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز