خبرگزاری کار ایران

قبل از ورود به فارکس این 2 عامل را در نظر بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۰۳

چنانچه سئوال شما هم این است که "چگونه وارد بازار فارکس شویم"، این مقاله به شما کمک میکند تا مسیر مناسبی را برای ورود به این بازار پیدا کنید. همانطور که میدانید شرکت های سودجوی زیادی با وعده های سودهای بسیار بالا سعی در فریب کاربران خود را دارند. بنابراین برای ورود به بازار فارکس باید بدانید که به چه شرکتی میتوان اعتماد کرد و از چه شرکت هایی باید فاصله گرفت. علاره بر آن، خود شما بعنوان یک معامله گر، باید آمادگی ورود به این بازار را قبل از شروع معاملات و ریسک کردن پولهایتان پیدا کنید.

برای ورود به بازار فارکس شما نیاز به بستن قرارداد با یک بروکر فارکس دارید. در سایت تجارت آفرین میتوانید لیست بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را که هر شش ماه بروزرسانی میشود را مشاهده نمایید. اما شناسایی یک کارگزار خوب تمام ماجرا نیست زیرا شما قبل از شروع معاملات نیاز به کسب اطلاعات و دانش کافی در مورد این بازار بزرگ و روش های معامله در آن خواهید داشت.

در اینجا به 2 عامل اساسی که تاثیر زیادی برروی موفقیت شما در این بازار دارد را بررسی میکنیم. پس قبل از شروع معاملات این 2 عامل را در نظر بگیرید.

بروکر فارکس

به گزارش تجارت آفرین، یک بروکر فارکس یک شرکت خدمات مالی است که به معامله گران اجازه خرید و فروش جفت ارزها و برخی دیگر از دارایی ها را میدهد. با اینکه تمرکز اصلی این شرکت ها برروی ارزهای خارجی است اما اغلب آنها کالاهایی مانند طلا و نقره، سهام شرکت های خارجی و شاخص های بورسهای جهانی را نیز برای خرید وفروش ارائه میدهند.

انتخاب یک بروکر فارکس کار چندان ساده ای نیست و نیاز به تحقیق و مطالعه شخصی دارد. این کارگزارها هزینه هایی از جمله اسپرد، کمیسیون و دیگر هزینه ها را به معامله گران تحمیل میکنند. لذا شناسایی یک بروکر معتمد که اسپردهای پایینی برای خرید و فروش داشته باشد و هزینه کومیسیون آن صفر باشد، برای پایین آوردن هزینه های معامله ضروری است.

همچنین این بروکرها میبایست رگوله های معتبری از سازمان های بین المللی داشته باشند و برای معامله ایرانیان نیز مناسب باشند. به این معنی که امکان واریز و برداشت ریالی داشته باشند و همچنین پشتیبانی فارسی زبان ارائه دهند. برای مشاهده لیست بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان امسال به سایت تجارت آفرین مراجعه نمایید.

معیار انتخاب یک کارگزار فارکس میبایست قوانین یا رگوله ها، پلتفرم های معاملاتی ارائه شده، هزینه های معاملات، بونوس ها و پروموشن ها، خدمات مشتری، نحوه واریز و برداشت پول، منابع آموزشی رایگان، ارائه حساب آزمایشی بدون محدودیت، ابزارهای پیشرفته معاملاتی و لوریج مناسب برای معاملات باشد.

هر کدام از این موارد میتواند به تنهایی تاثیری زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت شما بعنوان یک تریدر بازار فارکس بگذارد. زیرا موفقیت در این بازار حتی در یک شرایط کاملا ایده آل و با یک بروکر کاملا مطمئن نیز کاری بسیار دشوار است. بنابراین نمیتوانید هیچ موفقیتی را برای خود متصور شوید اگر با یک بروکر نامطمئن و غیرقانونی قرارداد ببندید.

آموزش رایگان فارکس

آموزش فارکس اولین قدم برای ورود به این بازار است. سایت های زیادی وجود دارند که به صورت رایگان به آموزش فارکس میپردازند. در این راستا سایت های خارجی زیادی هستند که در صورت دانستن زبان انگلیسی میتوانید از آنها برای یادگیری فارکس استفاده نمایید. همچنین سایت تجارت آفرین بصورت فارسی و رایگان مطالب آموزشی فارکس را در اختیار علاقمندان این حوزه قرار داده است.

قبل از ورود به فارکس این 2 عامل را در نظر بگیرید

در بخش ویدئوهای آموزشی این سایت میتوانید بصورت تصویری مشاهده کنید که فارکس چیست، نحوه ثبت نام در فارکس چگونه است، بهترین استراتژی تحلیل تکنیکال چیست، روش استفاده از هر کدام از اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال به چه شکل است، الگوهای چارت و کندل استیک چگونه کار میکنند و غیره. همچنین در کنار آنها روش کار با پلتفرم معاملاتی متاتریدر را نیز میاموزید که مبنای معاملات فارکس را تشکیل میدهد.

در آموزش رایگان فارکس با تمام موارد تکنیکال، فاندامنتال و روانشناسی بازار فارکس آشنا خواهید شد. پس از آن نکته ای که وجود دارد کسب تجربه در این بازار است. یکی از بهترین روشهای کسب تجربه در بازار فارکس باز کردن یک حساب آزمایشی یا دموی رایگان و انجام معاملات آزمایشی است.

شما در معاملات دمو فارکس میتوانید نحوه معامله کردن از طریق پلتفرم معاملاتی متاتریدر را در عمل تجربه کنید. معاملات آزمایشی دقیقا آینه ای معاملاتی واقعی بازار است که در آن میتوانید جفت ارزها و دیگر دارایی های ارائه شده توسط بروکر خود را بصورت آزمایشی خرید و فروش کنید. قیمت ها، نوسانات، شرایط بازار همه و همه در این نوع حساب مشابه با حساب واقعی است.

پس از انجام معاملات آزمایشی به مدت کافی میتوانید با سازوکار این بازار آشنا شوید و قبل از ریسک کردن پول واقعی با یک حساب مجازی تمام اتفاقات بازار را لمس کنید و با سرعت حرکت بازارها آشنا شوید. همچنین با استفاده از این نوع حساب میتوانید استراتژی تحلیل تکنیکال خود را آماده کنید و متوجه شوید که آیا این بازار برای شما مناسب است یا خیر.

نتیجه گیری

برای ورود به بازار فارکس شما نیاز با آموزش مناسب فارکس و انتخاب یک بروکر مورد اعتماد دارید تا با آن قرار داد ببندید. هیچ راهی بهتر از باز کردن یک حساب آزمایشی برای یادگیری فرآیند بازار وجود ندارد.

بنابراین قبل از ورود به بازار حتما یک حساب دمو برای خود باز کنید و چیزهایی را که آموزش دیده اید را در عمل امتحان کنید. برای باز کردن حساب دمو نیز میتوانید از ویدئوهای آموزشی سایت تجارت آفرین استفاده نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز