خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۹۹

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی چه سایتی است؟

دو مورد از مرسوم ترین نکاتی که در کنار آموزش زبان انگلیسی با آن مواجه می شویم عبارتست از اینکه زبان انگلیسی فرار است و نکته بعدی این است که هنگامی که در محیط قرار داشته باشید، آموزش به گونه دیگری جلوه می کند و بسیار موثر است.

بهترین شیوه یادگیری هر زبانی این است که شما خود را در معرض آن قرار دهید. زبان انگلیسی به عنوان یکی از رایج ترین زبان ها در  کسب و کار، محیط آموزشی و اینترنت می باشد.

آنچه میشنوید و میخوانید در یادگیری زبان بسیار تاثیرگذار می باشد، اما "خروجی" یا مطالبی که خودتان به آن زبان تولید میکنید نیز مهم هستند. تا وقتی که انعکاس کافی درمورد مهارت های مکالمه و نوشتن خود دریافت نکنید، دانش زبان شما کامل نخواهد شد.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان در مقایسه با زبان های دیگری مانند چینی یا لهستانی که از زبان های سخت به حساب می آیند، در درجه آسان قرار می گیرد.

همانظورکه قبلا نیز توضیح دادیم، برای فارسی زبانانی که زبان انگلیسی بلد نیستند با وقت گذاشتن روزانه ۳ ساعت برای مطالعه حدود ۱۲ ماه زمان می برد که به سطح متوسط دست پیدا کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت نبض زبان ، دوره آموزش زبان لاتین را مشاهده کنید

بهترین تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی:

  • به این شیوه مرور کنید

بهترین شیوه یادگیری زبان این است که هنگامی گه برای اولین بار مطلب جدیدی از زبان را مطالعه می کنید (یرای مثال یک لغت)، اگر همان مطلب جدید را طی ۲۴ ساعت آینده هم یک بار دیگر مرور کنید، باعث می شود تا ۸۰٪ آنچه را که جدیداً یاد گرفته اید در ذهنتان ثبت شود.

بعد از گذشت یک هفته، می توانید تنها با گذاشتن پنج دقیقه وقت برای مرور همان مطلب، بدون فراموشی همه آن را به خاطر بیاورید. این مطلب به مدت زمان ۳۰ روز در ذهن شما می ماند.

با گذشت چهل روز اگر همان مطلب را دوباره مورد مطالعه قرار دهید، ماندگاری آن در ذهن تان تا ۶ ماه خواهد بود! پس برای اینکه مطالبی که مطالعه می کنید در ذهن شما باقی بماند کافیست یک بار همان شبی که مطلب را یاد می گیرید مرور کنید، هفته بعد هم یک بار و چهل روز بعد هم یک بار.

 

  • میانگین روزانه ۴ ساعت تمرین

برای اینکه در عرض ۲-۳ ماه بتوانید بر روی زبان تسلط پیدا کنید، بایستی از پشتکار زیادی برخوردار باشید؛ به معنی که دیگر شما باید ۸-۱۴ ساعت در روز زبان تمرین کنید.

توصیه می سود به این صورت عمل کنید که: ۱ ساعت لغت بخوانید، ۱ ساعت مکالمات ساده کتاب ها را روبروی آینه با خود تمرین کنید. سپس ۲ ساعت انگلیسی گوش کنید و ۲ ساعت متن های انگلیسی را بخوانید؛ و به همین ترتیب این روند را ادامه دهید.

در صورتی که قصد داشتید بیشتر روی مکالمه تمرکز کنید، گوش کردن را بیشتر انجام دهید؛ اما نگران نباشید چرا که خواندن هم باعث بالا رفتن توانایی صحبت کردنتان می شود.

برای بعضی ها ۲ ساعت خواندن و گوش کردن در روز زمان کافی به حساب می آید؛ اما اگر قصد دارید خیلی سریع به زبان انگلیسی مسلط شوید، بهتر است روش ذکر شده در بالا را مورد استفاده قرار دهید.

  • برای خود یک هدف در نظر بگیرید

در نظر داشته باشید این موضوع که چرا تصمیم به مطالعه و یادگیری انگلیسی کرده اید؛ قدمی مثبت و از اهمیت زیادی برخوردار است. بعضی از اهداف نمونه برای یادگیری زبان انگلیسی که به شرح زیر می باشد:

  • به دست آوردن نمره ی خاصی در TOEFL یا آیلتس
  • متوجه شدن فیلم های زبان اصلی بدون داشتن زیرنویس
  • توانایی صحبت کردن با یک دوست انگلیسی زبان
  • سفر به کشورهای خارجی بعنوان توریست
  • مهاجرت و کار یا تحصیل در کشورهای خارجی

اهداف بسیار دیگری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، بنابراین یکی از آنها که برای شما دارای اولویت می باشد؛ پس انتخاب نمایید. هدف تان را روی یک کاغذ سفید A3 نوشته و در اتاق تان بچسبانید.

گفتیم که یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی ، بدست آوردن نمره ی خاص در آیلتس است ،در وبسایت نبض زبان یکی از  بهترین دوره آموزش زبان آیلتس وجود دارد که میتوانید آن را مشاهده کنید.

این سایت یکی از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی می باشد

 

  • انجام تفسیر و خلاصه نویسی(بسیار مهم)

این شیوه یکی از جدیدترین متدهای کشف شده مطالعه زبان در سالهای اخیر می باشد که یادگیری و سرعت یادگیری را به طور بی نظیری بالا می برد.

برای این کار فقط کافیست هر زمان دو یا سه پاراگراف زبان را مطالعه کنید، در حد ۳-۴ خط نظر خودتان را به زبان انگلیسی راجب آن پاراگراف ها بنویسید و یا اینکه آن را خلاصه نویسی کنید.

همیشه در جزوه تان یک جای خالی کنار یادداشت هایتان در نظر بگیریدرتا تفسیر خودتان از آن موضوع را یادداشت کنید.

بعدها در زمان مطالعه مجدد همزمان همان پاراگراف و ۳-۴ خط خودتان را هم مرور کنید تا متوجه تاثیرگذار بودن این شیوه شوید.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

  • با صدای بلند بخوانید

یک شیوه عالی برای پیشرفت در صحبت کردن به انگلیسی این است که هر زمانی می توانید، متن ها را با صدای بلند و شمرده بخوانید.

حتی اگر اشتباه بخوانید، بلند خواندن باعث می شود که راحت تر بتوانید انگلیسی صحبت کنید. برای بلند خواندن می توانید از کتاب یا روزنامه یا هرچیزی که به زبان انگلیسی است، کمک بگیرید.

حتی اگر شما همه ی لغات را نمیفهمید، اینکار سبب می شود که زبان و مغزتان، گفتن کلمات انگلیسی را تمرین کند و متوجه می شوید که هنگامی که انگلیسی صحبت می کنید می توانید سریعتر و آسانتر جمله سازی انجام دهید.

بلند خواندن همچنین به علت اینکه شما از کلمات انتخابی خودتان استفاده نمی کنید، موثر می باشد.

  • زبان آموزان دیگری را پیدا کنید

یکی دیگر از بهترین شیوه یادگیری زبان انگلیسی؛ تمرین با شخص دیگری می باشد! اول از همه این که؛ یک شریک در مطالعات شما می تواند در انگیزه شما تاثیرگذار باشد وباعث شود شما نسبت به وظایف مطالعاتی تان مسئولیت پذیرتر عمل کنید، همینطور اگر به برنامه تان واقعاً پایبند باشید؛ به پیشرفت دست می یابید.

دوم این که، مطالعه با افراد دیگر سبب می شود تا مهارت های زبان انگلیسی مانند اسپیکینگ و لیستنینگ را تمرین کنید.

شما قطعا می توانید به زبان انگلیسی با خودتان صحبت کنید، اما اگر با یک شخص دیگر مکالمه داشته باشید، یاد خواهید گرفت که به چه صورت به زبان انگلیسی صحبت کنید.

سوم این که، حتی اگر زبان انگلیسی خود آنها نیز کامل نباشد، شریک مطالعاتی شما هنوز هم می تواند در مورد چگونگی پیشرفت زبان انگلیسی تان، به شما مشاوره بدهد و هر گونه اشتباه که شما متوجه آنها نیستید؛

را می توانند به شما یادآوری کنند. و در آخر، مطالعه با دوستان می تواند زبان انگلیسی را برای شما جذاب تر و سرگرم کننده تر کند.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

به غیر از استفاده از سایت های آموزشی ، که ما بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کردیم ، نکات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آن می پردازیم

نکات آموزش زبان انگلیسی :

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در هنگام بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • یاد گرفتن اصطلاحات رایج زبان انگلیسی
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان انگلیسی بیان کنید (به عنوان مثال این یک پرنده است را به انگلیسی بگویید)
  • شرکت کردن در کلاس های TOFEL
  • و ...
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز