خبرگزاری کار ایران

خرید قطعات کیا و هیوندای اصل و اورجینال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۸۲

دو خودروی کیا و هیوندا در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد. تقاضای زیاد مردم کشور ما برای خرید این دو خودرو باعث شده که فروشگاه های لوازم یدکی خودرو به فکر تهیه و فروش قطعات هیوندای و کیای اصل و اورجینال بیفتند. 

البته برخی از مجموعه ها به صورت تخصصی در زمینه واردات و پخش قطعات خودروهای هیوندای و کیا موتورز فعالیت می کنند که قطعا کاربران به این مراکز راحت تر می توانند اعتماد کنند. ما در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل درباره قطعات هیوندا و کیا صحبت کنیم، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معرفی اجمالی برند هیوندای موتور

شرکت هیوندای موتور یک شرکت خودروسازی کره ای و چند ملیتی است. هیوندای موتور و کیا موتورز از زیرمجموعه های هیوندای موتور گروپ هستند، که پس از شرکت های جنرال موتورز، فولکس واگن و تویوتا بزرگ ترین شرکت خودروسازی در جهان هستند. 

معرفی مهم ترین قطعات هیوندای

از جمله مهم ترین قطعات هیوندای موجود در بازار که تقاضای بسیاری نیز دارند عبارتند از:

  • کمپرسور کولر؛
  • پلوس؛
  • گردگیر پلوس؛
  • سیبک فرمان؛
  • دیسک ترمز؛
  • میل سوپاپ؛
  • طبق؛

خرید قطعات کیا و هیوندای اصل و اورجینال

معرفی اجمالی برند کیا موتورز

کیا موتورز یک شرکت خودروسازی کره ای است که یکی از زیرمجموعه های هیوندای موتور گروپ است و از سال 1944 فعالیت خود در زمینه تولید مفتول های فلزی و دوچرخه سواری آغاز کرد. کیا پس از تولید کیا کردوس به بازار خودروهای خانگی وارد شد. 

بهترین ماشین های کیاموتورز طبق آمار و اطلاعاتی که موجود است شامل کیا اسپورتیج، کیا فورته، کیا سورنتو و کیا اوپتیما است که جزء پرفروش ترین خودروهای این برند است.

راهنمای خرید قطعات هیوندای و کیا موتورز

لوازم یدکی کیا و هیوندای شامل لوازم یدکی جانبی، بدنه، موتوری و ... است. ممکن است شما هم در زمان خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا موتورز با برندهای مختلف و قیمت های کاملا متفاوتی روبرو شده باشید که این موضوع باعث سردرگمی شما در هنگام خرید قطعات هیوندای و کیا شود. ما قصد داریم در این قسمت راهنمای خرید قطعات این دو برند را به شما ارائه دهیم که شاید کمی از این سردرگمی نجات پیدا کنید. 

یکی از دغدغه های اکثر هموطنان ما که از خودروهای خارجی استفاده می کنند این است که از کجا قطعات اصل و اورجینال ماشین های خارجی را تهیه کنیم؟ شما می توانید با در نظر گرفتن چند فاکتور بسیار ساده یک خرید بی دردسر و مطمئنی را داشته باشید:

خرید از بازارهای فروش

خوشبختانه در اکثر شهرها هموطنان ما می توانند فروشگاه های اختصاصی فروش لوازم یدکی کیا موتورز و هیوندای را پیدا کنند. شما با خرید از فروشگاه هایی که به صورت اختصاصی روی قطعات برندهای خاصی فعالیت دارند تا حد زیادی می توانید از اصل بودن محصولات آن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

خرید از فروشگاه های لوازم یدکی آشنا

توصیه ما به شما این است که سعی کنید خرید قطعات خودروی خود را از یک فروشگاهی انجام دهید که مورد اعتماد و آشنای شماست و دائما فروشگاهتان را برای خرید قطعات خودرو عوض نکنید.

خرید از نمایندگی فروش لوازم یدکی کیا موتورز و هیوندای

اگر به دنبال قطعات اصل کیا موتورز و هیوندای هستید، یکی از بهترین روش ها خرید از نمایندگی فروش قطعات این خودروها است. با خرید از این نمایندگی ها می توانید قطعات با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید. این مراکز اکثرا برای راحتی مشتریان خود خرید آنلاین قطعات خودرو را نیز فراهم کرده اند.

درباره شرایط تعویض و عودت کالا سوال کنید

در صورتی که فروشگاهی از محصولات خود مطمئن باشد قطعا ضمانت تعویض قطعات را در صورت خرابی به مشتریان خود ارائه می دهد، بنابراین در هنگام خرید قطعات کیا و هیوندای این مهم را فراموش نکنید.

بررسی QR کد قطعات

برخی از قطعات اورجینال کیا و هیوندای دارای کیو آر کد اختصاصی هستند که با اسکن آنها می توانید از اصل یا تقلبی بودن آنها اطمینان حاصل کنید. همچنین برخی از لوازم یدکی کیاموتورز و هیوندای دارای کد اختصاصی هستند که می توانید در وب سایت رسمی این شرکت ها این کدها را بررسی کنید.

بررسی اعتبار فروشگاه های اینترنتی

اگر قصد خرید اینترنتی لوازم یدکی کیا موتورز و هیوندای را دارید به دلیل گران بودن این محصولات؛ حتما حتما اعتبار فروشگاه را بررسی کنید. این فروشگاه ها حتما باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال باشند. 

بسته بندی لوازم یدکی را فراموش نکنید

بسته بندی اکثر قطعات اصلی هیوندای و کیاموتورز بسیار مرغوب هستند و روی اکثر آنها هولوگرام درج شده است. 

بررسی ظاهری قطعه

بررسی اصل یا تقلبی بودن قطعات کیا موتورز و هیوندای از طریق ویژگی های ظاهری آنها نیز امکان پذیر است. اگر کمی با دقت تر قطعه را بررسی کنید قطعا متوجه جوشکاری و برشکاری های خوب قطعات اصل خواهید شد. همچنین اعداد و نوشته های حک شده روی این قطعات بسیار واضح و زیبا هستند. 

اگر قطعه ای که قصد خرید آن را دارید از جنس پلاستیک است توجه داشته باشید که آن قطعه بوی بدی نداشت، انعطاف پذیری خوبی داشته باشد و شکننده نباشد.

خرید قطعات کیا و هیوندای اصل و اورجینال

کلام آخر

قطعا برای خرید لوازم یدکی خودروهای گران قیمت و وارداتی باید به دنبال یک فروشگاه رسمی و مورد تایید باشید. خرید قطعات کیا و هیوندای از این مراکز خیال شما را بابت اصل بودن قطعات و همچنین قیمت مناسب آنها راحت می کند. بنابراین طبق مواردی که در این مقاله گفته شد در پیدا کردن فروشگاه لوازم یدکی هیوندای و کیا دقت لازم را داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز