خبرگزاری کار ایران

2 سایت برتر فعال در زمینه فروشگاه تصفیه آب "قدکساز" و "آب پاک سازان" نمایندگی مجاز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۰۱

آب شیرین کن در سایز های دستگاه تصفیه اب خانگی(کوچک) دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی(متوسط) و دستگاه تصفیه آب صنعتی (بزرگ(جاینت)) 2 سایت برتر فعال در زمینه فروشگاه تصفیه آب در صنعت اب "قدکساز" و "آب پاک سازان" نمایندگی مجاز ؛ از آنجا که شرکت های تولید کننده دستگاه تصفیه آب در کشور به ویژه سازندگان دستگاه های تصفیه آب صنعتی با آخرین متد طراحی سیستم های اسمز معکوس در ایران به ندرت خدمات امداد و تیم های پشتیبانی دارند ما در این مقاله به سراغ 2 سایت برتر در این زمینه ؛ تصفیه آب قدکساز و آب پاک سازان رفتیم این دو سایت در حوزه تصفیه آب مشغول به کار هستند.

از مهم ترین نمایندگی های مجاز دستگاه تصفیه آب داخلی با سابقه فعالیت های درون کشوری و برون کشوری از جمله صادرات به کشور های همسایه بوده است. یکی در زمینه آموزش تصفیه آب و دیگری در زمینه فروش تصفیه آب با تمامی قطعات و تجهیزات تصفیه آب صنعتی تا خانگی به قولی از شیر مرغ تا جون آدمی زاد در این مقاله بیشتر سعی کردیم تا شما را با نمایندگی های مجاز دستگاه تصفیه آبی که در کشور فعال هستند آشنا کنیم.

لیست شرکتهای سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی

لیست شرکت های سازنده دستگاه تصفیه اب صنعتی فعال با نمایندگی های مجاز در کشور پهناور ایران این شرکت ها جزو شرکت های فعال در زمینه تصفیه آب:

ردیف

نام شرکت تصفیه آب

زمینه فعالیت شرکت تصفیه اب

تلفن های شرکت تصفیه

1

شرکت تصفیه اب قدکساز

فروش در زمینه تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی

09166915090

2

شرکت تصفیه اب آب پاک سازان

آموزش در زمینه تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی

06133739660

سایت های فوق الذکر کارخانه تولید دستگاه تصفیه آب در زمینه فروش و آموزش تصفیه اب با قدمتی بالای یک تا سه دهه با خدمات پس از فروش هستند.

در این مقاله شما رو با تفاوت 2 سایت قدکساز و آب پاک سازان آشنا می کنیم:

  1. خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی
  2. فروش دستگاه های تصفیه آب شیرین کن ایرانی و خارجی
  3. لیست قیمت دستگاه تصفیه آب های صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک
  4. به ترتیب و الویت بندی دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی

تصفیه اب شرکت قدکساز

تصفیه اب قدکساز فعال در زمینه فروش انلاین محصولات تصفیه اب ؛ به گزارش از روابط عمومی شرکت تصفیه آب قدکساز، از سال 1389 عرضه دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی در خوزستان، اهواز شهرک صنعتی شماره 2 جاده شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان آغاز شد. بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از تجهیزات تصفیه آب صنعتی هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون خرده فروشی و خرید عمده را دارند.

2 سایت برتر فعال در زمینه فروشگاه تصفیه آب "قدکساز" و "آب پاک سازان" نمایندگی مجاز

محمدرضا قدکساز مدیرعامل شرکت تصفیه آب قدکساز با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 2 دهه فعالیت و تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1389 کار آغاز شده و هم اکنون  تصفیه آب صنعتی RO  وارد بازار شده است. وی ادامه داد: فروشگاه Ghadaksaz از کوچکترین محصول مورد نیاز در حوزه آب و دستگاه های تصفیه آب مانند لوله و اتصالات تا مخزن ها و هوزینگ و... در بزرگترین ابعاد ممکن را برای مشتریان گرامی فراهم می­کند. نقطه قوت و درخشان در فروشگاه قدکساز وجود قیمت به روز شده محصولات و امکان قیمت دهی محصولات سفارشی در کمترین زمان ممکن از طریق تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش می ­باشد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تصفیه آب قدکساز به نشانی www.ighadaksaz.ir  مراجعه کنند.

به جرات می­توان گفت با کیفیت ترین محصولات در کمترین قیمت در لیست محصولات فروشگاه قدکساز چشم نوازی می­کند. به مجرد باز شدن صفحه اصلی سایت شاهد تصاویر، قیمت و توضیحات اختصاری هر محصول خواهید بود. در این سایت دسترسی آسان به پشتیبانی و ملزومات اولیه خرید فراهم شده است.

فقط با یک کلیک ساده می­توانید به فروشگاه قدکساز متصل شده و از مشاوره های پیش از خرید استفاده نمایید. صبر کنید! همکاری ها به همینجا ختم نمی­شود پس از یک خرید امن ما به شما پشتیبانی مادام العمر را نیز معرفی می­ کنیم. تیم امداد تصفیه قدکساز برای هر مشکل در دستگاه تصفیه اب یا حتی خدمات پاکسازی و شستشو یک راه حل ارائه می­دهد، فقط با یک تماس ساده به تیم امداد تصفیه ما متصل شوید و هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام کنید.

فروشگاه قدکساز همچنین انواع محصولات شیمیایی، اسید، باز و... را در لیست فرو خود قرار داده است، برای مشاهده لیست نام محصولات و قیمت آن ها فقط به ighadaksaz مراجعه کنید.

تصفیه اب شرکت اب پاک سازان

تصفیه آب شرکت آب پاک سازان فعال در زمینه آموزش انلاین مقالات تصفیه اب ؛ به گزارش روابط عمومی آب پاک سازان، فروردین 1401، شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان میزبان رونمایی از تصفیه آب صنعتی نیمه صنعتی و خانگی، محصول تازه این شرکت بود. بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه هوزینگ های پیش تصفیه ساختمان  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سهولت در انجام کار را ارائه کند تا این خدمت تازه به سادگی فیلتر خود را تعویض کنند و همچنین را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

لیست قیمت و خرید فیلتر شنی عمودی و افقی؛ فروش فیلترشنی تصفیه آب سلام جناب آقای قدکساز از استان سماوه عراق خدمتتون پیام میدم قیمت فیلتر شنی تند تحت فشار با دبی ۶.۵ لیتر بر ثانیه چقدر است؟ قیمت؟ سیلیس برای کل صافی کافی است؟ ممنونم قیمت کل فیلتر شنی تند تحت فشار با دبی های ۳۱ و ۱۲.۳و۶و۹.۱لیتر بر ثانیه چقدر است ۴ صافی شنی تند تحت فشار قیمت کل را می خواهم؟ صافی تند یکی ۶ است بقیه ۶.۵ بود اگر مثل هم است ارسال نکنید این را ۶.۵ و ۶ مثل هم است؟ حدود قیمت ها را بفرمایید فعلا فقط می خواهم به کارفرما قیمت بدهم قیمت دقیق نمی خواهم حدود قیمت را بفرمایید کافی اس.فیلتر شنا تند تحت فشار مد نظر بود نه کربنی برای صافی شنی تند تحت فشار با دبی ۶.۵ لیتر بر ثانیه جدول ابعاد و مشخصات می فرستید؟ و همچنین توان مصرفی افی برای محاسبه برق مصرفی صافی لطف کنید بگید چقدر است؟

شرکت فنی و مهندسی آب پاکسازان؛ بزرگترین تولید کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی(اسمز معکوس) آب شیرین کن های دریایی، مواد شیمیایی، تجهیزات سیستم RO آنتی اسکالانت، فیلتر ممبرین ۴ و ۸ اینچ، وسل، پمپ طبقاتی، دوزینگ پمپ و فیلتر شنی می‌باشد.مشاوره تخصصی قیمت و خرید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز