خبرگزاری کار ایران

ریباکس اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم بی‌واسطه راه اندازی شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۲۹

فروش کتاب دست دوم مقوله تازه‌ای در میان ما ایرانی‌ها نیست. اگر سری به کوچه پس کوچه‌های میدان انقلاب در تهران زده باشید، انبوه کتاب‌های دست دوم درسی و غیردرسی را مشاهده کرده‌اید که روی هم تلنبار شده و برای خرید کتاب مورد نظر خود شاید هم مجبور به یک جست و جوی طولانی در میان انباری از کتاب‌های شده باشید. با توجه به اهمیتی که خرید و فروش کتاب دست دوم هم برای علاقه‌مندان به استفاده از آنها و هم برای محیط زیست دور و بر ما دارد، بر آن شدیم تا ریباکس اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم را به شما معرفی کنیم. در انتهای این مقاله به تجربه جدیدی از خرید و حتی فروش کتاب دست دوم دست پیدا خواهید کرد که قبلاً آن را در هیچ سامانه و فروشگاه دیگری تجربه نکرده‌اید. یک سامانه هوشمند عالی برای نهایت ساده سازی فرایند خرید و فروش کتاب دست دوم که قطعاً به درد همه ما خواهد خورد.

چرا خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد؟

اما چرا خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد و چه مزیت‌هایی در این مقوله وجود دارد که همه ما باید برای آن تلاش کنیم؟

  • خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد زیرا سالانه میلیون‌ها درخت برای نشر کتاب‌های تازه با همان مضمون قدیمی قطع می‌شوند و محیط زیست کره زمین دوست داشتنی ما با آسیب‌های بزرگی همراه می‌شود.
  • خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد زیرا خیلی از علاقه‌مندان به این کتاب‌ها توانایی پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور خرید کتاب نو را ندارند، اما مطالعه کتاب‌های دست دوم می‌تواند نیاز آنها را برطرف کند.
  • خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد زیرا بسیاری از ما گنجینه‌هایی از کتاب‌ها را در منزل در اختیار داریم که حتی سالی یکبار هم به آنها سری نزده و دیگرانم ر نیز از مطالعه آنها محروم کرده‌ایم.
  • خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد زیرا می‌تواند حداکثر میزان صرفه جویی در مصرف کاغذ، جوهر و ... را برای جامعه ما رقم بزند.
  • و درنهایت خرید و فروش کتاب دست دوم اهمیت دارد زیرا هم فروشنده فرصتی برای برطرف کردن یک نیاز جدید خود خواهد داشت و هم خریدار می‌تواند برگ تازه‌ای در زندگی خود ایجاد کند.

البته این‌ها تمام مزیت‌های خرید و فروش کتاب دست دوم نیست و مزیت‌های دیگری را نیز می‌توان برای آن برشمرد؛ اما قبل از آن لازم است تا فرهنگ تازه‌ای در میان خودمان جا بیندازیم. فرهنگی که در آن دیگر کتاب‌ها دکوری‌هایی بی جسم و جان در کتابخانه‌های خانه‌ها برای زیبایی نباشند. بیشتر از قبل به محتوای آنها برای اعتلای کل فرهنگ کشور توجه شود. چه بسا همین امر ساده درنهایت منجر به پیشرفت‌های بسیار شگرفی در زندگی همه ما نیز خواهد شد.

ریباکس اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم بی‌واسطه راه اندازی شد!

ریباکس چیست؟

واقعیت این است که خیلی از ما مشکلی با خرید و فروش کتاب دست دوم نداریم، اما راه حلی منطقی برای آن پیدا نمی‌کنیم. کیست که حوصله حمل کردن انبوهی از کتاب‌های دست دوم قفسه‌های خود را به میدان انقلاب در تهران و میدان‌های مشابه در شهرستان‌ها داشته باشید. این کتاب‌ها چه قیمتی دارند و بهترین قیمت را برای آنها چه کسی باید تعیین کند؟ آیا خریداری هست؟ یا اصلاً از کجا می‌توانیم کتاب دست دوم بخریم؟ این چالش‌ها و ده‌ها چالش دیگر باعث شده تا فرایند خرید و فروش کتاب دست دوم در کشور ما تبدیل به یک فرایند بسیار کند شود. تا جایی که متأسفانه شاهد هستیم که بسیاری از مردم حتی ترجیح می‌دهند که کتاب‌های دست دم خود را به دلیل فضای کمی که در خانه در اختیار دارند، بسوزاند و یا به باد زباله‌دان‌های شهر بدهند. اتفاقی واقعاً تأسف‌بار که متأسفانه هیچ فکری هم برای حل آن نشده است.

اما ریباکس اینجاست تا همه این چالش‌ها و مشکلات را تبدیل به تجربه بسیار شیرین هم برای خریداران کتاب‌های دست دوم و هم برای فروشندگان این کتاب‌ها نماید. اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم که در آن تمام فرآیندهای حاکم بر آن از قیمت گذاری تا حمل و نقل و پرداخت‌ها به صورت هوشمند و اینترنتی انجام می‌پذیرد. ریباکس اینجاست تا شما بدون حتی خارج از شدن از منزل برای خرید و فروش کتاب دست دوم اقدام کنید.

ریباکس چگونه کار می‌کند؟

فرایند کار در ریباکس به قدری ساده است که هیچ راه حل راحت‌تر و بهتری از آن برای برون رفت از چالش‌های خرید و فروش کتاب دست دوم وجود ندارد. با ورود به سایت این سامانه هوشمند، شما می‌توانید تمام کتاب‌های خود را از طریق شماره شابک چاپ شده در پشت جلد یا صفحات اول در سامانه ثبت کنید. سپس با طی کردن مراحل زیر فرایند کار ریباکس به اتمام خواهد رسید:

  • بعد از ثبت شماره شابک، درباره شرایط و کیفیت ظاهری کتاب باید اطلاعات بدهید. برای این منظور حتی می‌توانید راهنمای مخصوص را نیز مطالعه کنید.
  • سپس نوبت به قیمت گذاری آنلاین و در لحظه می‌رسد. کارشناسان بلافاصله قیمت مورد نظر را به شما اعلام می‌دارند.
  • در صورت تائید قیمت مورد نظر، خرید و انتقال کتاب‌های شما به مجموعه در دستور کار قرار می‌گیرد. بدون نیاز برای خروج از منزل می‌توانید ساعتی را مشخص کنید که پیک برای بردن کتاب‌ها و دادن رسید به منزل شما مراجعه نماید.
  • بعد از حمل کتاب‌ها در مجموعه، بلافاصله تمام کتاب‌ها تحت نظر کارشناسان قرار می‌گیرند تا شرایط سلامت آنها صحت سنجی شود.
  • درنهایت قیمت تعیین شده برای کتاب‌ها را دریافت کرده و ریباکس تمام کتاب‌ها را به همین راحتی از شما خریداری کرده و سپس از طریق سامانه‌های فروش در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

ریباکس اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم بی‌واسطه راه اندازی شد!

فروش کتاب دست دوم به ریباکس

روند فروش کتاب دست دوم به صورت حضوری و یا سایت‌های معمول بسیار کند است و عملاً با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است. شما می‌توانید تنها در چند مرحله ساده و بدون نیاز به خروج از منزل، تمام کتاب‌های خود را به راحتی و با قیمت مناسب به ریباکس بفروشید. از این گذشته ریباکس از خرید حجم بیشتر کتاب‌ها نیز استقبال می‌کند و از این نظر نیز هیچ محدودیتی نخواهید داشت. فروش کتاب دست دو به ریباکس تجربه‌ای کاملاً متفاوت نسبت به تمام تجربیات گذشته در این زمینه خواهد بود.

خرید کتاب دست دوم از ریباکس

ریباکس به عنوان اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم به تازگی راه اندازی شده و اکنون مراحل و اقدامات اولیه را انجام می‌دهد. بخش فروش کتاب‌های دست دوم این سامانه هنوز به دلیل به حد نصاب نرسیدن کتاب‌های خریداری شده فعال نیست، اما به محض رسیدن تعداد کتاب‌ها به شرایط مطلوب می‌توانید با مراجعه به بخش خرید کتاب دست دوم در این سامانه از میان کتاب‌های انبوه موجود، گزینه مورد نظر خود را با قیمت‌های به مراتب بهینه‌تر نسبت به قیمت کتاب‌های نو خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز