خبرگزاری کار ایران

۵ ویژگی کولر صنعتی سانتریفیوژ

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۳۱

سرمایش محیط کار خصوصا در فضاهای صنعتی و کارخانه‌جات، یکی از اولویت‌های مدیران است که شرکت سرماسان، کولرهای صنعتی را در دو مدل «کولر سانتریفیوژ» و «کولر آکسیال» را تولید و عرضه می‌نماید.

نیاز به تامین هوا و سرمایش لازم سالن‌های تولید و فضاهای بزرگ در روزهای گرم تابستان، با کولر صنعتی امکان پذیر است که شرکت سرماسان این کولرها را در دو نوع سانتریفیوژ و آکسیال تولید می‌کند.

انواع کولرهای صنعتی مانند کولر صنعتی سانتریفیوژ، راه‌حلی هستند برای زمانی که معمولا تولیدکنندگان و دارندگان سالن‌های تولیدی و کارخانه‌جات، با مشکل انتخاب سیستم سرمایشی صنعتی مواجه هستند. با توجه به اینکه شرایط در ساختمان‌ها و سالن‌های صنعتی خاص است، مواردی باید در انتخاب کولر آبی صنعتی مناسب برای آن‌ها رعایت شود.

در اماکن صنعتی غالبا میزان آلودگی و گرد و غبار بالاست و ممکن است کارکنان و عوامل دچار بیماری‌های تنفسی و ریوی شوند. هم چنین مساحت این سالن‌ها اغلب بسیار بالاست و نمی‌توان با استفاده از کولرهای معمولی آبی یا گازی آن را خنک نمود. مورد دیگر در مورد نصب این کولرهاست. در سالن‌های تولیدی و صنعتی محل نصب انواع کولرهای صنعتی متفاوت است، چرا که هر سالن و ساختمان شرایط ابعادی و طراحی خاص خود را دارد.

کولر سانتریفیوژ چیست؟

شرکت سرماسان بزرگ‌ترین تولید کننده کولر در ایران می‌باشد. با توجه به فراوانی تولید کولرهای سانتریفیوژ خانگی با ظرفیت‌های کم و خلاء وجود کولرهای سانتریفیوژ ظرفیت بالا در کشور، برند سرماسان اقدام به تولید این کولرهای صنعتی آبی در ظرفیت‌های بالا تا ۶۰ هزار نموده است.

کولرهای صنعتی سانتریفیوژ، برای سرمایش سالن‌های صنعتی و ورزشی، تامین همزمان سرمایش چندین واحد اداری، سرمایش مجتمع‌ها، ویلاها، سوله و انبارها بهترین گزینه می‌باشد. نکته مهم در خصوص این کولر این است که به جای استفاده از پوشال‌های معمولی به عنوان واسط تبخیری، از پدهای سلولزی که راندمان خنک‌سازی را افزایش می‌دهند بهره می‌برد.

 

۵ ویژگی کولر صنعتی سانتریفیوژ

لازم به ذکر است، کولرهای سانتریفیوژ سرماسان در ظرفیت‌های مختلفی از جمله ۱۳۰۰۰، ۲۶۰۰۰، ۳۲۰۰۰، ۶۰۰۰۰ تولید و عرضه می‌شود.

خرید کولر صنعتی

کولرهای صنعتی سرماسان ویژگی‌های بسیاری دارند که، مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، بدنه گالوانیزه مستحکم، پوشش رنگ باکیفیت در برابر رطوبت، خوردگی و نور خورشید برخی از آن‌ها می‌باشند. لازم است بدانید کولر سانتریفیوژ سرماسان دارای دو ســـال گارانتی و خدمــات پس از فروش نامحدود نیز می‌باشند.

کولرهای صنعتی اگرچه از نظر نحوه خنک سازی و ظاهر شبیه کولرهای آبی معمولی هستند، لکن تفاوت‌های بسیاری در نوع عملکرد با این کولرها دارند. این نسل از کولرها صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به سایر کولرها دارند. چراکه محدوده عملکرد آن‌ها بسیار وسیع‌تر است و در صورت پائین بودن بازدهی انرژی سیستم هزینه گزافی برای خنک سازی خواهد طلبید.

این صرفه اقتصادی در حالی ارائه می‌شود که میزان خنک سازی بالا و برابر با سایر کولرها با مصرف انرژی فوق العاده بالای آن‌هاست.

با وجود اینکه کیفیت هوای خروجی از انواع کولرهای صنعتی نسبت به پکیج‌ها، چیلرها و هواسازها پائین‌تر است، اما به دلیل همین صرفه اقتصادی کاربرد گسترده‌ای در صنایع بزرگ دارند. البته منظور از کیفیت پائین هوا صرفا رطوبت بالای ایجاد شده در هوا به دلیل تبخیری بودن سیستم است. واسط تبخیری در این نسل از کولرها پدهای سلولزی هستند. این پدها از ورقه‌های کاغذی سلولزی ساخته شده‌اند و دارای ابعاد، انواع و ساختارهای متفاوتی هستند.

استفاده از پد سلولزی در کولرهای سانتریفیوژ با مزایای فراوان از جمله: عمر مفید پد سلولزی (۳ الی ۵ سال)، رسوب زدایی، سرویس، تعمیرات و تمیزکاری آسان و سریع، عدم وجود باکتری در پدها و تنفسی سالم در هوای محیط، هدر رفت حداقل آب به دلیل حداقل میزان ریزش آب، توزیع یکنواخت آب در طول پدها، جذب آب بسیار بالاتر نسبت به پوشال‌های قدیمی، مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی، وزن کم و استحکام بالا، مقاومت به پوسیدگی در برابر آب و قابلیت پوشش دهی رزینی جهت افزایش استحکام می‌باشد. مزایا و کیفیت بالای، ساخت کولرهای سانتریفیوژ سبب استفاده بیشتر از این سیستم سرمایشی سرماسان شده است.

برای تهیه انواع کولرهای صنعتی سانتریفیوژ و همچنین کولر آکسیال، می‌توانید به سایت سرماسان و سرویس «مجله سرماسان» مراجعه نموده و یا با شماره ۲۲۲۲۹۱۷۶-۰۲۱ تماس گرفته تا کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. انتخاب کولر آبی مناسب خود را به متخصصان سرماسان بسپارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز