خبرگزاری کار ایران

تولیدی ماشین الات صنعتی با کیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۱۹

 

تولیدی ماشین آلات صنعتی را می توان به عنوان چتری که شامل طیف وسیعی از زیر بخش ‌های تولیدی بزرگ و مهم است که محصولات نهایی را ایجاد می ‌کنند ، معرفی کرد و همانطور که از نام آن مشخص است در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی مورد نیاز برای بخش های مختلف از جمله کشاورزی، ساخت و ساز، انرژی، صنایع مختلف، زیرساخت، معدن و حمل و نقل و غیره فعالیت دارند.

تولیدی ماشین آلات صنعتی باعث ایجاد کارآفرینی و شغل برای تعداد زیادی از افراد شده و از طرفی نیز باعث افزایش کارایی و سرعت تولید در بسیاری از صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک خواهد شد و به عنوان یکی از صنایع زیر بنایی، تاثیر به سزایی در توسعه و رشد صنعتی و تولیدی در کشور خواهد داشت.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا با بهترین تولیدی ماشین آلات صنعتی با کیفیت آشنا شوید.

بهترین تولیدی ماشین آلات صنعتی با کیفیت

خوشبختانه این روزها تولیدی ها و کارخانه های متعددی در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی فعال هستند و سعی می کنند تا با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا، بهترین و کارآمد ترین ماشین آلات صنعتی را متناسب با نیاز تولید کنندگان مواد غذایی، دارویی و سایر صنایع طراحی و تولید نمایند.

در بین تمام تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی، شرکت تاپ ماشین، یکی از بهترین تولید های ماشین آلات صنعتی با کیفیت محسوب می شود.

گروه فنی تاپ ماشین، با طراحی و مهندسی ماشین آلات و سازه های کارخانه های تولیدی صنایع غذایی و بهداشتی و دارویی از قبیل طراحی سه بعدی و دو بعدی چیدمان ماشین آلات و سازه ها قبل از ساخت و ارایه نقشه های فنی و اجرایی قببل از ساحت جهت ایجاد تجسم فضایی بهتر برای تصمیم گیری بهتر در مورد انجام طراحی های توسعه و بازسازی و همچنین طراحی و ساخت سیستمهای خاص هر واحد تولیدی که فضا و شرایط خود را دارند، با سیستم کانوایر هوایی این انتقال را طراحی و ساخته و نصب می کنند.

علاوه بر این، شرکت تاپ ماشین در زمینه طراحی و مهندسی معکوس ماشین آلات خارجی که امکان یا صرفه اقتصادی واردات قطعات آنها وجود ندارد را با مهندسی معکوس و با توجه به امکانات داخل کشور بازطراحی کرده و تولید می کنند.

تولید ماشین آلات صنعتی با کیفیت تاپ ماشین در زمینه تولید ماشین آلات باکیفیت در دسته بندی های زیر فعالیت دارد:

  • ماشین آلات بسته بندی از جمله دستگاه های بسته بندی عمودی توزین دار، افقی(پیلوپک)، سیسیتم های کارتنینگ و چسب زن کارتن، ردیف کن بطری، ریل ترافیک و میز ترافیک
  •  دستگاه های مربوط به خطوط انتقال از جمله نوار نقاله، نوار کله غازی، بالابرZ، کانوایر بارگیری، کانوایر ماردونی، هلیکس کانوایر و غیره
  • ماشین‌آلات تولید از جمله خط فرآوری خشکبار، چیپس، فلافل، سبزیجات سردخانه ‌ای، فرنچ فرایز و غیره
  • طراحی و تولید محصولات سفارشی شامل سازه ها، ماشین آلات و سیستمهای خاص برای هر واحد تولیدی مانند ردیف کن نیمه اتوماتیم بطری، رستر اتوماتیک کنجد، سورتر سیب زمینی، مخزن ذخخیره و انتقال چای، تغذیه اتوماتیک دستگاه پیلوپیک و غیره
  • طراحی و مهندسی معکوس ماشین آلات

تولیدی ماشین الات صنعتی با کیفیت

راه های ارتباطی با گروه فنی تاپ ماشین

اگر قصد خرید ماشین آلات صنعتی با کیفیت دارید و می خواهید با یک شرکت متخصص و معتبر در این زمینه همکاری داشته باشید، بهترین پیشنهاد برای شما همکاری با گروه فنی تاپ ماشین است.

گروه فنی تاپ ماشین، به عنوان بهترین تولیدی ماشین آلات صنعتی، در سال 1390 ابتدا با ارایه خدمات طراحی و مهندسی به شرکت‌ های ماشین سازی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه طراحی و مهندسی ماشین ‌آلات و سازه های کارخانه های تولیدی صنایع غذایی و بهداشتی و دارویی ادامه داده است .

ماشین سازی خرم آباد، صنعت کاران متحد، چی توز، مزمز، گروه صنعتی گلرنگ و داروسازی دکتر عبیدی از جمله مشتریان مطرح تاپ ماشین هستند که از دستگاه ها و ماشین های تولید شده توسط این گروه در خط تولید کارخانه خود استفاده می کنند.

برای ارتباط با گروه مهندسی تاپ ماشین و استفاده از خدمات مشاوره رایگان پیش از سفارش هر کدام از ماشین آلات صنعتی، از روش‌ های زیر اقدام نمایید:

  • آدرس : تهران، شهر قدس، خیابان امامزاده، خیابان مطهری، پلاک 3
  • تلفن همراه : 09356600815
  • وب سایت : https://topmachineco.com/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز