خبرگزاری کار ایران

فریزر ایستاده، خرید، قیمت و مشخصات فنی + لیست فروشندگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۹۷۹

فریزر ایستاده یکی از تجهیزات برودتی است که در فروشگاه، مغازه، رستوران، هایپر مارکت و هتل ها کاربرد دارد این محصول طراحی منحصر به فرد و فوق العاده می تواند باعث و شیک شدن دکوراسیون شما شود. فریزر فروشگاهی قابلیت نصب انواع استیکر را نیز دارد. از فریزر ایستاده برای نگه داری مواد غذایی استفاده می شود شما می توانید انواع گوشت، مرغ و سیزیجات را فریز کنید تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

فریزر ایستاده فروشگاهی

فریزر های صنعتی ایستاده برای نگه داری مواد لبنی نیز استفاده می شود فریزر ایستاده فروشگاهی معمولا ضد برفک هستند و دما را ثابت نگه می دارند همچنین این محصول درمدت  کم دمای مواد غذایی را پایین می آورد. فریزر ایستاده فروشگاهی دارای شیشه های دو جداره سکوریت نشکن می باشد که  یک عایق خوب برای کاهش هدر رفت سرما است. فریزر ایستاده به صورت نوفراست و دیفراست. فریرز های صنعتی در ابعاد و تعداد درب های مختلف: تک درب، دو درب ،چهار درب ،و شش درب قابل طراحی و تولید هستند. فریزر ایستاده های تک درب در دو عرض 70 و 60 سانتی تولید می شوند فریز ایستاده های دو درب نیز در دو عرض 120 و 180 تولید می شوند. این دو فریزر از پرکاربردترین فریزر های صنعتی هستند که بیشتر در  فروشگاه ها،هایپر مارکت ها، رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می شود همچنین غریزر در انواع دامداری، دامپروری، داروسازی و غذاسازی  نیز برای نگه داری دارو های دامی و داروهایی که نیاز به دمای زیر صفر دارند استفاده می شود.

انواع فریزر ایستاده فروشگاهی

فریزر ایستاده دارای انواع مختلفی بوده از جمله: 

فریزر ایستاده، خرید، قیمت و مشخصات فنی + لیست فروشندگان

  • فریزر ایستاده تک درب 

این فریزر ایستاده فروشگاهی در سه عرض مختلف 60 سانتی، 70 سانتی و 90 سانتی تولید می شود اگرچه این فریزر در خانه نیز مورد استفاده قرار میگرد اما بیشتر کاربرد تجاری داشته و مناسب برای سوپرمارکت ها و هایپر مارکت های کوچک می باشد. و برای نگهداری بستنی و یا مواد پروتئینی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • فریزر ایستاده دو درب 

فریزر ایستاده دو درب یکی نوع فریزر صنعتی فروشگاهی بوده که کاربرد بسیاری در سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و سایر مکان های تجاری و صنعتی دارد . این فریزر صنعتی ایستاده در ابعاد مختلف 60 سانتی، 70 سانتی، 120 سانتی تولید می شود.

  • فریزر ایستاده سه درب فروشگاهی

فریزر ایستاده سه درب ویترینی برای به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی و نوشیدنی، لبنیات، سبزیجات، مواد پروتئینی و... در فروشگاه ها عرضه کننده مواد غذایی کاربرد داشته این فریزر صنعتی در دو نوع مختلف با عرضی حدود 2 متر و یک و نیم مترتولید شده و به همین دلیل می تواند حجم بالایی مواد غذایی را در خود جای دهد .

  • فریزر ایستاده ویترینی شش درب 

این فریزر با عرضی دو متر یکی از جا دارترین فریزر های ایستاده می باشد که مناسب برای فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت ها است. این فریزر دارای شش درب شیشه ای بوده و انواع مواد غذایی را می توان در آن نگهداری نمایید. 

مشخصات فنی فریزر ایستاده

ظرفیت کل (ناخالص)    396 لیتر
ظرفیت کل (خالص)    364 لیتر
محدوده دما (° C)    -10 تا -25
سطح دمای محیط (درجه سانتیگراد)    16 تا 32
مصرف انرژی     13.55 کیلووات ساعت در 24 ساعت
کنترل دما   الکترونیکی
مبرد R290
یخ زدایی     گاز اتوماتیک / گرم
ولتاژ  فرکانس    220 ولت / 240 ولت / 50 هرتز

نکات مهم در خرید فریزر ایستاده

فریزر ایستاده، خرید، قیمت و مشخصات فنی + لیست فروشندگان

از فریزر ایستاده فروشگاهی جهت نگه داری طولانی مدت مواد غذایی منجمد  استفاده می گردد. درجه ی انجماد و خنک کننده ی قابل تنظیم دارد.این فریزرها باعث می شوند دمای موادغذایی به سرعت پایین بیاید و تولید باکتری کاهش پیدا کند. از نکاتی که باید در خرید فریزر ایستاده به آن توجه کنید این است که به چه دامنه دمایی برای نگه داری مواد غذایی نیاز دارید و چه مواد غذایی می خواهید در آن نگه داری کنید. دامنه دمایی فریزر ایستاده که برای نگه داری فرآورده های گوشتی و گوشت استفاده می شود با فریزری که در آن سبزیجات نگه داری میکنید متفاوت است. دمای داخلی فریزر های ایستاده ای که داخل آن پروتئین قرار می گیرد معمولا منفی 20 درجه سانتی گراد و برای فریزر هایی که درون آن بستنی قرار می گیرد دمای منفی 25 درجه است. بدنه فریزر ایستاده از دیگر نکاتی است که باید به آن دقت کنید بهتر است فریزر ایستاده ای که تهیه می کنید بدنه استیل داشته باشد مخصوصا اگر قرار است از آن به عنوان فریزر گوشت استفاده کنید تا بتوانید فریزر را راحت شستشو دهید. عایق بندی فریزرهم از دیگر نکاتی است که باید به آن دقت کرد عایق بندی خوب باعث می شود هدر رفت انرژی به 1/3 برسد و همچنین برق کمتری مصرف شود.

قیمت فریزر ایستاده صنعتی

فریزر ایستاده با توجه به مدل های مختلف خود، ابعاد و اندازه آن بسیار متفاوت است. از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت فریزر ایستاده جنس بدنه آن می باشد قیمت فریزر ایستاده با بدنه گالوانیزه و استیل با هم متفاوت است، جنس موتور و عایق بندی دستگاه نیز از عوامل تعیین کننده قیمت فریزر فروشگاهی است. شما می توانید برای تهیه فریزر ایستاده به صورت حضوری به دفاتر فروش محصولات صنعتی بروید و یا به صورت غیر حضوری  با کارشناسان فروش تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و کسب اطلاعات سفارش خود را ثبت کنید و ظرف مدت زمان 10 روز کاری محصول خود را در باربری های معتبر سراسر کشور تحویل بگیرید.

فریزر ایستاده کینو 

صنایع برودتی ایستاده کینو یکی از معروف  ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان شناخته شده ی فریزر ایستاده بوده و فریزر ایستاده کینو به دلیل کیفیت بالا ، بکار بردن قطعات درجه از برترین برند های خارجی ، دوام و قدرت بالا، ظاهر زیبا، تنوع در مدل و ظرفیت و قیمت مناسب بسیار پر فروش می باشد. شما نیز برای خرید ارزان قیمت فریزر ایستاده و با کیفیت می توانید به سایت کینو پروداکت مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خرید فریزر ایستاده کینو

آدرس سایت: kinoproduct.ir  تلفن تماس: 09128577249

فریزر ایستاده زئوس برودت

صنایع برودتی زئوس برودت تولید کننده و عرضه کننده انواع فریزر ایستاده و فریزر صنعتی می باشد. این محصول با بدنه تمام استیل نگیر و با شیشه سکوریت نشکن و ضد مه تولید می شود دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان و لوله های تمام مسی برای انتقال بهتر سرما و نگه داری سرما می باشد. این محصول قابلیت اجرای لوگو به صورت سی ان سی را دارد و دارای نورپردازی ال ای دی  نیز هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه زئوس برودت تماس بگیرید. محصولات تولید این مجموعه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. 

آدرس سایت: zeusboroodat.com تلفن تماس: 09128694157

فریزر ایستاده صنایع برودتی اورانوس 

صنایع برودتی اورانوس یکی از بهترین تولید کنندگان فریزرایستاده و فریزر صنعتی می باشد. از تولیدات این مجموعه می توان به انواع فریزر ایستاده تک درب تا 6 درب اشاره کرد همچنین این مجموعه انواع فریزر گوشت،فریزر دارویی وفریزر بستنی را بابهترین کیفیت و قیمت تولید می کند. این مجموعه همواره قصد دارد تا بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه دارد. با مراجعه به سایت این مجموعه و انتخاب فریزر ایستاده مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش 5 ساله و گارانتی شرکت ما بهره مند شوید. همچین کارشناسان فروش مجموعه ما بهترین محصولات را به شما معرفی خواهند کرد.

آدرس سایت: uranoosboroodat.com  تلفن تماس: 09128179357

فریزر ایستاده دنار سرما 

فریزر ایستاده دنار سرما یکی از باکیفیت ترین فریز های ایستاده عرضه شده در بازار ایران بوده و با بهترین متریال های تولید و استاندارد های جهانی تولید شده است . فریزر ایستاده فروشگاهی دنار سرما یکی از پر فروش ترین محصولات برودتی این مجموعه بوده که با به قیمت کارخانه بفروش می رسد. شما می توانید برای خرید ارزان قیمت فریزر ایستاده با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. با خرید از صنایع دنار سرما دیگر نگران مشکلاتی که پس از خرید برای محصولات پیش می آید نباشد.

آدرس سایت: donarsarma.ir  تلفن تماس:  09128423371

فریزر ایستاده ونوس

صنایع برودتی ونوس یکی از تولید کنندگان معتبر جهانی در زمینه ی تولید انواع فریزر صنعتی از جمله فریزر صندوقی و فریزر ایستاده می باشد. از فریزرهای ایستاده ونوس برودت می توانید در فروشگاه های زنجیره ای کوچک و بزرگ، سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها جهت نگهداری از مواد غذایی منجمد و پروتئینی مانند گوشت، مرغ و مواد لبنی استفاده کنید. شیشه های فریزرهای ایستاده از نوع دوجداره و نشکن می باشد. تمام محصولات این مجموعه را می توانید پس از تماس با کارشناسان فروش شرکت به راحتی سفارش دهید، و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

آدرس سایت: venusboroodat.com  تلفن تماس: 09128399762

فریزر ایستاده دی مارکت

صنایع برودتی دی مارکت توانسته با به کارگیری از بهترین تکنولوژی ها و قطعات در زمینه ی تولید فریزر ایستاده به عنوان یکی از برترین تولیدگان فریزرهای ایستاده تبدیل شود. فریزرهای ایستاده دی مارکت در ابعاد و گنجایش و تعداد درب های مختلف طراحی و تولید می شوند. شما عزیزان می توانید با توجه فضایی که در اختیار دارید، این محصول را انتخاب و پس از تماس با کارشناسان فروش مجموعه ثبت سفارش کنید.

آدرس سایت: deymarket.ir  تلفن تماس: 09128173578

فریزر ایستاده البرز برودت 

صنایع البرز برودت تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی می باشد. این مجموعه قصد دارد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند. از فریزر ایستاده می توان  برای نگه داری انواع مواد غذایی فریزری در فروشگاه، رستوران و سوپر مارکت ها استفاده کرد. مجموعه ما تمامی محصولات خود را طبق استاندارد های روز دنیا تولید می کند.اطلاعات بیشتر برای  خرید این محصول با کارشناسان فروش صنایع البرز برودت تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات تولید مجموعه البرز برودت دارای گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس سایت: alborzboroodat.ir  تلفن تماس: 09128195947 

صنایع برودتی ریما سرما

صنایع برودتی ریما سرما یکی از برترین تولید کنندگان فریزرهای صنعتی از جمله فریزر صندوقی و فریزر ایستاده می باشد. تمام تلاش این مجموعه بر این است، تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند. از فریزر ایستاده می توان جهت نگه داری انواع مواد غذایی فریزری در فروشگاه های بزرگ و کوچک، رستوران و سوپر مارکت ها استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. فریزر ایستاده فروشگاهی ریما سرما تولید شرکت ونوس برودت دارای گارانتی ۱۸ ماهه و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس سایت: rimasarma.ir  تلفن تماس:  09128932372

صنایع برودتی نارنیا سرما

صنایع برودتی نارنیا سرما فریزر  های ایستاده خود را در تعداد در و ابعاد مختلف 60 سانتی، 70 سانتی، 120 سانتی، یک و نیم متری و دو متری با بهترین کیفیت و بدنه داخلی و خارجی از نوع گالوانیزه در رنگبندی متفاوت و همچنین با استیکرهای متنوع تولید میکند و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.البته باید گفت که قیمت فریزر های ایستاده درب شیشه ای با توجه به ابعاد متغیر است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش صنایع برودتی نارنیا سرما تماس خاصل فرمایید.

آدرس سایت: narniasarma.ir  تلفن تماس: 09128138773

صنایع برودتی سردین کالا 

صنایع برودتی سردین کالا با بیش از 25 سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و کافی شاپی، همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کار گیری نیرو های مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.متریال استفاده شده در تمامی دستگاه های برند سردین کالا، از شرکت های معتبر جهان وارد می شوند. ما علاوه بر تولید محصولات خود، نمایندگی محصولات شرکت های معتبر را نیز، دارا می باشیم.

آدرس سایت: sardinkala.ir  تلفن تماس:  09128914832

صنایع برودتی کولست 

صنایع برودتی کولست یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع محصولات برودتی چون فریزر ایستاده و یخچال ایستاده می باشد. این مجموعه طی سالیان زیاد کوشیده است تا محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. این مجموعه در طی سال های اخیر امکان خرید و فروش اینترنتی محصولات را برای مشتریان خود فراهم کرده تا گامی هر چند کوچک در جهت خرید با حداکثر اطمینان را برای مشتریان خود فراهم کند.برای خرید فریزر ایستاده کولست با کارشناسان فروش صنایع برودت کولست تماس بگیرید.

آدرس سایت: coolest-refrigerator.ir   تلفن تماس:  09128951640

معرفی برخی دیگر از تولید کنندگان و فروشندگان فریزر ایستاده

  • صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir
  • صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی اونیور https://univer.ir
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org
  • صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com
  • صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com
  • صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir
  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir 
  • صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز