خبرگزاری کار ایران

آجر لفتون قرمز و زرد 4 طرف نمای ساختمان با بهترین کیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۸۲

آجرهای لفتون معمولا از خاک رس، خاک شیل و خاک نسوز مخصوص آجر لفتون تولید گردند. آجر لفتون دارای دو رنگ زرد و قرمز می باشد که میتوان از آن هم برای دیوار چینی و هم برای نمای ساختمان و دیوار استفاده کرد.

در این مقاله به معرفی بهترین آجر لفتون نما و کارخانه تولید کننده آجر لفتون صادراتی با بهترین قیمت و کیفیت پرداخته خواهد شد.

آجر لفتون به چه آجری گفته می شود؟

به کلیه آجرهایی که دارای تعدادی سوراخ گرد (معمولا 10 سوراخ) به قطر حدودا 2.8 سانتیمتر می باشند آجر لفتون می گویند.

شاید شما هم به علت وجود سوراخ ها بر روی آجر لفتون فکر کرده اید و بخواهید بدانید دلیل وجود سوراخ ها بر روی آجر سوراخ دار لفتون چیست؟

  • سوراخ های روی آجر لفتون باعث کاهش وزن آجر و در نتیجه کاهش وزن کلی سازه می گردد. همچنین کاهش وزن آجر باعث کاهش هزینه های حمل و نقل آجرها میگردد .(مخصوصا برای صادرات آجر لفتون)
  • به هنگام نصب آجر به دلیل نفوذ پذیری ملات سیمانی بین سوراخ های آجر لفتون سوراخدار، افزایش مقاومت آجرها روی یکدیگر را به دنبال خواهد داشت.
  • از سوراخ های آجر لفتون برای عبور میلگرد بین آن ها استفاده می شود، با این روش هم استحکام دیوار بیشتر می شود و هم میتوان الگوهایی در هم تنیده برای ایجاد نمایی مشبک و خاص را به وجود آورد. همچنین میلگرد موجود در آجر لفتون نما باعث ضد زلزله شدن دیوار می گردد.

انواع آجر لفتون کدام است؟

  1. آجر لفتون نما: آجرهای 10 سوراخی که در دو رنگ قرمز و زرد تولید می گردند و از آن برای دیوار چینی و ایجاد نما برای ساختمان به صورت همزمان استفاده می شود.
  2. آجر لفتون زرد: یکی از انواع آجرهای سوراخ دار می باشد که از قدیم مورد استفاده سازندگان ساختمان می باشد. همانطور که از نام آن پیداست این آجر زرد رنگ می باشد و دارای 3 طرف نما می باشد. منظور از سه طرف نما یعنی 3 طرف از 4 طرف آجر سطحی صاف و صیقلی و یکدست را دارا می باشد. در این میان آجر لفتون زرد رنگ قیمتی پایین تر از آجر لفتون قرمز را دارد.

آجر لفتون قرمز و زرد 4 طرف نمای ساختمان با بهترین کیفیت

  1. آجر لفتون قرمز: آجر لفتون قرمز امیران نما نیز با کیفیت صادراتی دارای 4 طرف نما می باشد و بالاترین کیفیت را در بازار دارد. رنگ آجر لفتون تماما از خاک شیل و خاک نسوز می باشد و کاملا طبیعی ایجاد شده است.

آجر لفتون قرمز و زرد 4 طرف نمای ساختمان با بهترین کیفیت

 

  1. آجر لفتون نیمه: این آجر دارای 5 سوراخ می باشد و گویی از وسط یک آجر لفتون کامل به دو نیم تقسیم شده باشد. از آجر لفتون نیمه دو رنگ زرد و قرمز تولید می گردد.
  2. آجر لفتون پشت کار: آجرهایی که دارای کیفیت نمای پایینی می باشند و برای دیوارهایی که قرار است روی آن نمایی دیگر مانند گچ، سنگ و ... کار شود را اصطلاحا آجر توی کار یا پشت کار می گویند.

 

استاندارد ابعاد آجر لفتون چقدر است؟

قبل از خرید آجر لفتون نما خوب است بدانید آجرهای لفتون باید دارای ابعاد یکدست و منظمی باشند تا نمای زیبایی را به شما بدهند. شرکت آجر نما امیران با دارا بودن نشان استاندارد ملی کشور به شما ضمانتنامه کتبی کیفیت برتر محصول را تقدیم می کند.

ضمن اینکه محصولات تا 15 سال گارانتی عدم شوره و عدم تغییر رنگ را دارند. آجر لفتون امیران نما دارای ابعاد استاندارد 20.5 در 5.5 در 10 سانتیمتر می باشد و وزن آجر لفتون قرمز رنگ برابر با 1500 گرم می باشد. وزن آجر لفتون زرد نیز حدود 1100 گرم می باشد.

کاربردهای آجر لفتون نما؟

از آجرهای 10 سوراخه  لفتون به صورت همزمان در دو مورد دیوارچینی و نما گرفتن از آن در سازه های مختلف استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از:

خاطر نشان می کنیم کیفیت آجرهای لفتون امیران نما تماما صادراتی و درجه 1 می باشد و در تمام شرایط آب و هوایی اعم از سرد و خشک، گرم و مرطوب قابل اجرا می باشند و به هیج عنوان دچار ترک و تغییر رنگ نمی شوند.

  • دیوارچینی و نما سازی دیوار انواع سوله ها
  • دیوار چینی و نمای دیوار انواع باغ
  • دیوار چینی و نمای املاک 4 دیواری
  • دیوارچینی مساجد و نما دادن به داخل و بیرون مسجد به صورت همزمان

نحوه محاسبه تعداد آجر لفتون در یک متر مربع

خوب است بدانید برای محاسبه تعداد آجر لفتون در هر متر مربع از فرمول زیر به دست می آید.

  • برای چیدن تیغه 10 سانتی در هر متر مربع 80 عدد آجر لفتون مورد نیاز می باشد.
  • برای چیدن تیغه 20 سانتی در هر متر مربع 150 عدد آجر لفتون مورد نیاز می باشد.

تست کیفیت آجر لفتون قبل از خرید

خوب است بدانید قبل از خرید آجر لفتون باید نکاتی را بدانید تا یک آجر لفتون با کیفیت خریداری کنید. آجر لفتون صادراتی باید داری ویژگی هایی باشد که به صورت محتصر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. دارای نماد استاندارد کشور
  2. بسته بندی مناسب (شیرینگ و پالت مناسب)
  3. کیفیت حمل و نقل خوب و خوش قولی فروشنده.
  4. به نسبت کیفیت قیمتی مناسب داشته باشد.
  5. شوره نداشته باشد.
  6. لب پر نباشد و فاقد هر گونه ترک باشد.
  7. رنگی یکدست و زیبا داشته باشند.
  8. ابعاد استانداردی داشته باشند.
  9. آجر 10 سوراخ قرمز برای 4 طرف نما باشد و آجر لفتون قرمز 3 طرف نما باشد.
  10. درصد جذب آب آجر سوراخ دار پایین باشد.
  11. ضمانتنامه کتبی و رسمی اصالت و کیفیت کالا.

 

مزایای خرید آجر لفتون امیران نما

  1. استحکام و مقاومت بیشتر نسبت به آجرهای موجود در سطح بازار که باعث عدم لب پریدگی و ریزش در آن می گردد
  2. رنگ بسیار زیبا و شیک که بیشتر نمایی شبیه به نمای آجر نسوز را به پروژه ها می دهد. (این رنگ، رنگ انحصاری آجر لفتون قرمز امیران می باشد.)
  3. رنگ زیبای آجر لفتون قرمز رنگ امیران تماما از خاک طبیعی و بدون هرگونه افزودنی می باشد. (فرمولاسیون اختصاصی امیران)
  4. استفاده از متریال مرغوب سنگ های نسوز در آجرهای لفتون امیران برای اولین بار در ایران
  5. شرکت امیران در تولید آجرها از دستگاه های پرس قدرتمند 1000 تنی استفاده می کند که فشردگی هر چه بیشتر خاک و استحکام آجرها می شود.
  6. ارسال سریع و به موقع به سراسر ایران و خارج کشور
  7. وجود کارخانه و انبار در تهران که باعث سهولت در حمل و نقل و کاهش هزینه های بابری می شود.
  8. دارای ضمانت کتبی 15 ساله و نشان ملی استاندارد
  9. قیمت مناسب و بی نظیر نسبت به کیفیت بسیار بالای آجر لفتون قرمز امیران
  10. آجر های امیران تمامی مراحل تولید اعم از پرس، و پخت آجر را به صورت کامل و استاندارد می گذرانند. این امر باعث استحکام بیش از پیش آجر ها می گردد.

 

آجر لفتون تولید شده در تهران با آجر لفتون اصفهان چه فرقی دارند؟

خاکی که برای تولید آجر لفتون نما استفاده می شود باید عاری از هرگونه مواد آهکی و محلول های نمک باشد. علت این امر ضد شوره شده آجر می باشد. خاک مورد استفاده در آجرهای تهران از مناطق اطراف شهرستان ورامین تهران می باشد که طبق آزمایشات صورت گرفته فاقد مواد آهکی می باشند اما با توجه به معادن متعدد در شهر اصفهان خاک اصفهان شامل املاح آهکی و معدنی می باشند که از مرغوبیت آجر لفتون تولید شده می کاهد.

در بسیاری از آجرهای لفتون اصفهان شوره مشاهده می شود، اما در آجرهای تهران این مورد کمتر دیده شده است. آجر لفتون امیران نما در کارخانه تهران تولید می شود و عاری از هر گونه مواد آهکی و شوره می باشد، ضمن اینکه ضمانتنامه 15 ساله به این نوع آجر لفتون امیران تعلق می گیرد.

آجر لفتون قرمز و زرد 4 طرف نمای ساختمان با بهترین کیفیت

قیمت آجر لفتون چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمت در سطح کشور قیمت آجر لفتون نیز ثابت نمی باشد و دچار تغییراتی در طول زمان می شود. اما حدود قیمت هر عدد آجر لفتون نما از 1430 تومان برای آجر لفتون زرد و برای آجر لفتون قرمز نیز حدود قیمت 2150 تومان می باشد. این قیمت ها برای اسفند ماه سال 1400 می باشد و برای استعلام قیمت های جدید بهتر است با شماره تماس 02149015 کارخانه امیران نما تماس حاصل فرمائید.

خوب است بدانید آجرهای لفتون قرمز و زرد رنگ امیران نما به بیش از 10 کشور صادر می گردد و با خرید از کارخانه امیران نما برای صادرات این محصول با مشکلی مواجه نخواهید شد.

حال که با ویژگی های خرید آجر لفتون از کارخانه امیران نما آشنا شده اید و مزایای آن را دانستید برای دریافت مشاوره در خصوص خرید و انتخاب یک آجر لفتون مناسب با کارخانه آجر گستر امیران نما در تماس باشید تا با کیفیت ترین آجر لفتون ایران را با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار دهیم.

نشانی وب سایت: https://amirannama.com

شماره تماس: 02149015

شماره واتس آپ: 09125005110

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز