خبرگزاری کار ایران

جوکر فصل ۳ قسمت ۲ تقدیم شما:

دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت دوم 2 سریال جوکر { کامل با حجم نیم رایگان }

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۷۷

دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم کامل قانونی ، دانلود سریال جوکر فصل 3 قسمت 2 با حجم نیم رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۲ فصل ۳ جوکر بپردازید با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی.

 

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال 1400 ساخته شده است. دو فصل قبل مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفت، ببینیم فصل سوم جوکر چگونه خوهد بود؟

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این قسمت دوم جوکر فصل سوم رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علی استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین  به ایفای نقش پرداخته اند پس بدون معطی در ادامه به دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت دوم 2 با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان با لینک مستقیم بپردازید.

===============

برای دانلود جوکر فصل ۳ قسمت ۲ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 2

===============

 

خلاصه فصل سوم جوکر

در کل جمع هنرمندانی خوبی داشتیم ولی انتظارات از برخی مانند حمید لولایی و سروش جمشیدی بالاتر بود که کار خیلی خاصی نکردند در مقابل رضا استادی بهترین عملکرد را در بین هنرمندان داشت و میرطاهر مظلومی و بابک نهرین نیز عملکرد خوبی داشتند باید منتظر جوکر فصل سوم قسمت دوم باشیم و بیینم.

دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت دوم 2 سریال جوکر { کامل با حجم نیم رایگان }

 

بازیگران فصل سوم جوکر

  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین

بیوگرافی برخی بازیگران

بابک نهرین

بابک نهرین (زادۀ ۱ فروردین ۱۳۵۹) کارگردان، بازیگر طنزپرداز و خوانندۀ ایرانی است او در سال ۱۳۸۲ با نمایش آرشین مال‌آلان و در سال ۱۳۸۳ با نمایش الیاس قفقازی موفق به دریافت جایزۀ اول بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی نمایش‌های طنز شد. طنزهای متعددی از وی به نمایش درآمده که در اغلب آن‌ها نهرین با علیرضا رنجی‌پور همکاری داشته‌است. از این میان می‌توان به ارباب حلقه‌ها، اوچ پخمه بیر ژیان، اخراجی‌ها، تای‌باشی و آرشین مال آلان اشاره کرد.

حمید لولایی

حمید لولایی (زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت. با آنکه نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» گسترش یافت. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی (زادهٔ ۱۳۵۳ در تهران) صداپیشه و بازیگر اهل ایران است.

میرطاهر مظلومی بازیگر سینما و تلویزیون و دوبلور کشورمان 7 اسفند 1353 در تهران متولد شد و سال 77 با شهلا مقدم ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام ستایش است که سال 84 متولد شد.

داستان و روش مسابقه جوکر

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد! . برای دانلود سریال های ایرانی دیگر به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  • علی استادی بابک نهرین و.. همه عالی افرین مرسی که ما رو شاد میکنین
  • عالی بود ممنون از آقای احسان علیخانی عزیز و گروه خوبشون
  • بازیگرای فصل سوم جوکر عالی هستند
  • معرکه بود و اینکه خنده ی شفیعی جم عالی بود
  • یعنی تا حالا در هیچ فیلم و سریالی به اندازه جوکر نخدیدم
  • به همه پیشنهاد می کنم سریال جوکر را تماشا کنند
  • با احترام به همه، گوله نمکا با فاصله رضا نیکخواه و عباس جمشیدی
  • لطفا مھران مدیری مھران غفوریان ومھران رجبی و علی صادقی ھم بیارید ممنون
  • خنده دارترین سریال ایرانی که تا حالا ساخته شده.
  • بابک نهرین تو کار طنز خیلی حرفه ایه اینجام که ترکوند
  • واقعا این مسابقه حرف نداره و بایگرای فصل 3 جوکر همگی عالی هستند
  • ممنون که بابک نهرین رو در این فصل شرکت دادید
  • وای این قسمت بمب خنده بود
  • لطفا حامد آهنگی رو نیز اضافه کنید.

قوانین مسابقه جوکر فصل سوم قسمت دوم سریال جوکر فصل 3 قسمت 2

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند. همین الان به دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم بپردازید و کلی بخندید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز