خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت شگفت انگیز با وب سازان مرصاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۳۶

با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مردم به سمت کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند. الان دیگر زمانی نیست که شما بتواند با روش سنتی در تجارت خود به موفقیت برسید. برای موفقیت در هر صنفی باید وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید.

اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، ساخت یک سایت معتبر است. البته دقت کنید که باید در ابتدا شرکت طراحی سایت معتبر را برای کار خود انتخاب کنید تا بتواند یک پروژه ی حرفه ای مناسب برای کسب و کار شما منتشر نماید .

دارا بودن وب سایت یک سرمایه گذاری برا ی شما خواهد بود که درطولانی مدت نتایج آن را مشاهده خواهید کرد. شاید تصور کنید که صرف هزینه برای ساخت سایت ممکن است در حال حاضر برای شما ضروری نباشد اما بدانید چه دیر یا چه زود شما نیز وارد دنیای تجارت الکترونیک خواهید شد. وب سایت شما میتواند مانند دفتر کار شما باشد که به صورت هوشمند فعالیت دارد. بازدیدکنندگان نیز میتوانند همیشه به این دفتر مراجعه کنند و سفارشات خود را نهایی سازند. یکی از دغدغه هایی که فروشندگان دارند این است که در ایام تعطیل و غیر کاری نمیتوانند فعالیت خود را انجام دهند. اما به صورت آنلاین تمامی این موارد برای شما حل خواهد شد.

سایت مانند یک ویترین از فروشگاه شما میباشد که چراغ آن همیشه روشن است. مشتریان میتوانند هر زمان که نیاز داشتند وارد فروشگاه شما شده و ویترین محصولات شما را ببینند. شاید برای شما سخت باشد که روزانه بخواهید مشتریان زیادی را مجاب به استفاده از خدمات خود کنید. اما با دارا بودن سایت میتوانید با استفاده از تکنیک بازاریابی اینترنتی، این اجازه را به کاربران خود بدهید تا با خواندن مطالب سایت شما ترقیب به خرید و استفاده از خدمات شما شوند. افراد عموما ترجیح میدهند که با استفاده از فروشگاه های آنلاین خرید خود را انجام دهند زیرا میتوانند درهر مدت زمانی که تمایل دارند محصولات شما را بررسی کنند. یا اینکه اگر یک شرکت هستید مدت زمان بیشتری وقت بگذارند و درباره شرکت شما اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

چرا به طراحی سایت نیاز است ؟

طراحی سایت شگفت انگیز با وب سازان مرصاد

ممکن است شما کسب و کار خوبی داشته باشید اما از خود بپرسید که چرا طراحی سایت باید انجام دهم ؟ در واقع بسیاری از مشتریانی که به ما مراجعه میکنند هنوز مردد هستند به اینکه آیا یک سایت میتواند نیاز آن ها را برآورده نماید؟ در واقع باید گفت که با طراحی سایت معجزه ای برای جهش کسب و کار شما ایجاد نخواهد شد. اما میتواند به شما کمک کند که به مرور زمان اکثر مشتریان و مخاطبان خود را از طریق وب سایت جذب نمایید.

بسیاری از کسب  کارها هستند که بدون سایت نیز رونق خوبی دارند. اما باید عرض کنیم که آیا یک سال دیگر نیز این طور خواهد بود ؟ همانطور که میدانید با شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها، اینترنتی شدند و دلیل اصلی آن نیز این بود که بیشتر مشتریان خود را از دست داده بودند. با توجه به رکود اقتصادی بهترین راه برای اینکه بتوانید تجارت خود را از خط سقوط نجات بدهید این است که اقدام به طراحی سایت معتبر نمایید.

 

مزایای طراحی سایت

طراحی سایت شگفت انگیز با وب سازان مرصاد

جذب مشتریان جدید از گوگل

ممکن است که شما جزو  آندسته افراد ناراضی یا راضی از تجارت خود باشید. اما بدانید در هر دسته ای که هستید با ورود به گوگل میتوانید تعداد مشتریان فعلی خود را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. همین حالا نیز بسیاری از مشتریانی که قرار بود به صورت حضوری از خدمات شما استفاده کرده یا محصولات شما را خریداری نمایند از رقیبان شما که در رتبه های اولیه گوگل هستند محصولات را خریداری میکنند. تنها راه برای اینکه در رقابت با سایر همکاران هم صنف خود عقب نمانید این است که سایت شما در گوگل دیده شود. چرا میگویم دیده شود برای اینکه بیشتر مردم در گوگل جستجوی خود را انجام میدهند. افرادی که خدمات مرتبط با کسب و کار شما را جستجو میکنند باید بتوانند شما را در لیست نتایج ببینند در غیر این صورت به سراغ دیگر مشتریان شما خواهند رفت. حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه سایت شما دیده شود ؟ در واقع در جواب این سوال باید گفت که در اصل بازاریابی دیجیتال، سئو یکی از مفاهیم بسیار مهم و شناخته شده ای است که باید آن را درنظر داشته باشید. راهی که باعث میشود شما در لیست نتایج اولیه گوگل ظاهر شوید این است که سایت شما بر اساس اصول سئو سایت گوگل بهینه سازی شود.

حرفه ای دیده شدن

طبق آمار به دست آمده افراد بیشتر به کسب و کارهایی اعتماد میکنند که دارای یک سایت معتبر هستند. اگر تجارت شما در حیطه شبکه های اجتماعی است بدانید که کار مهمی انجام نداده اید. یک وب سایت نمایانگر کسب و کار، مجوزها، اطلاعات، راه های ارتباطی و غیره است که در یک پروفایل شبکه اجتماعی داشتن این موارد ممکن نیست. در بسیاری از سایت های دایرکتوری که میخواهید کسب و کار خود را ثبت نمایید از شما ایمیل وب سایت شما را نیز میخواهند تا میزان اعتبار تجارت شما را مشخص نمایند.

 

نمایش محصولات و خدمات

طراحی سایت شگفت انگیز با وب سازان مرصاد

برای مثال تصور کنید شخصی با شما تماس گرفته و نیاز به مشاهده کاتالوگ محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین را دارد. آیا شما پروفایل اینستاگرام خود را ارسال میکنید یا اینکه بسیار شیک آدرس سایت خود را میفرستید ؟ شاید از طریق پروفایل خود بتوانید چند مشتری پیدا کنید اما مشتریانی که متعهد به قوانین هستند به کسب و کاری که سایت نداشته باشد اعتماد نمیکنند. شما میتوانید در سایت  خود یک بخش فروشگاهی برای فروش تمامی محصولات داشته باشید. افراد به راحتی میتوانند در بخش فروشگاه اینترنتی با انجام فیلترینگ تنها محصولات مورد نیاز خود را ببینند و از آن میان انتخاب کنند. برای هر محصول یک صفحه جداگانه وجود دارد که به صورت مفصل درباره آن توضیحات جامعی داده شده است. در واقع شما میتوانید هر نوع اطلاعات مهم در مورد محصولات و خدمات خود را منتشر کنید تا کاربران از آن بهره مند شوند. طراحی سایت فروشگاهی و خدماتی امروزه بیش از پیش شده است. زیرا همه افراد به این نتیجه رسیده اند که اولین گام برای بهبود کسب و کار دارا بودن یک وب سایت اصولی است.

 

هزینه مقرون به صرفه

 طراحی سایت میتواند بسیار گران قیمت یا اینکه بسیار ارزان باشد باید دید که شما برای کسب و کار خود به چه نوع سایتی نیاز دارید. شما میتوانید اقدام به طراحی سایت ارزان کنید اما سوالی که پرسیده میشود این است که شما تصور میکنید میتوانید با صرف هزینه اندک با کسب و کارهای دیگر به رقابت بپردازید ؟ ممکن است که چند جستجو کرده و لیست سایت های هم صنفی خود را در صفحه اول گوگل دیده باشید. این فکر به سراغ شما می آید که اقدام به ساخت سایت کنید. اما یا شما با صرف هزینه اندک توانایی رقابت کردن با دیگران را دارید ؟ جواب این سوال خیر است اما نمیخواهیم که شما را از این کار دلسرد کنیم. شما میتوانید یک سایت ارزان قیمت داشته باشید اما با سئو و بهینه سازی همان سایت در رتبه های اولیه گوگل دیده شوید. بسیاری از مشتراین از ما میپرسند که آیا سایت ارزان سئو میشود جواب ما همیشه بله است. اما دقت کنید که فرآیند سئو نیز هزینه بر است برای اینکه در صفحه اول باشید.

عدم نیاز به تبلیغات اضافی

بسیاری از کسب و کارها هستند که هزینه گزافی را بابت مارکتینگ پرداخت میکنند که باری مثال میتوان به بنر در خیابان یا تبلیغات تلویزیونی اشاره کرد. لازم است که به مورد زیر توجه کنید :

در ایران تعداد بنگاه های املاک بسیار زیاد است. شما اگر به شهرهای شمالی ایران رفته باشید دیده اید که دفترهای مشاوره املاک در کنار هم وجود دارند. مورد که پیش می آید این است که چرا طراحی سایت املاک باید برای شما انجام شود ؟ با توجه به اینکه تعداد بنگاه های املاک و مستغلات زیاد است نیاز دارید که برای دیده شدن در میان رقیبان خود اقدام به ساخت سایت مشاوره املاک کنید. مردم زیادی هستند که در اینترنت به دنبال زمین، ویلا و خانه در شهر خود یا شهرهای دیگر هستند. بنابراین شما به راحتی میتوانید از این طریق مشتریان را جذب کنید. شما به راحتی میتوانید فایل های خود را در وب سایت ثبت کرده و کاربران موارد یکه نیاز دارند را انتخاب کرده و سفارش بدهند و در صورت رضایت برای عقد قرار داد به صورت حضوری به بنگاه شما بیایند.

بسیاری از این بنگاه های املاک را دیده ایم که تعداد زیادی بنر در سرح خیابان ها قرار داده اند تا بتوانند در معرض دید باشند. سوالی که باید پرسیده شد این است که داشتن یک سایت ارزشمند تر است یا اینکه شما بخواهید به صورت میلیونی ماهانه به بنرهای سرح خیابان پول بدهید که ممکن است مشتراین هدف کمی آن را ببینند.

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره با ورود به سایت وب سازان مرصاد به نشانی https://www.dewoweb.com  و یا با شماره تلفن های 71057477 و یا 28423077 در تماس باشید .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز