خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت آخر جوکر فصل دوم قسمت چهارم ۴ تقدیم شما :

دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم آخر [ سریال جوکر فصل 2 قسمت 4 ] کامل با حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۱۷

دانلود قسمت آخر سریال جوکر فصل دوم قسمت چهارم ۴ کامل ۲ و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل 2 قسمت 4 آخر joker با کیفیت عالی بپردازید.

رئالیتی شو و مسابقه سریال جوکر فصل دوم قسمت آخر به کارگرادنی احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری که با استقبال کاربران مواجهه شده است این هفته دوشنبه 27 دی ساعت 8 می توانید به دانلود جوکر فصل دوم 2 قسمت چهارم 4 منتشر می شود که در ادامه می توانید با حجم نیم رایگان و کیفیت عالی و لینک مستقیم دریافت کنید.

بازیگران قسمت چهارم فصل دوم جوکر

در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند. که از بین این بازیگران سپند امیرسلیمانی ،عباس جمشید و بهنام تشکر و آرش نوذری حذف شده اند و تنها کسی که کارت دریافت نکرده است ایمان صفا بهترین بازیکن جوکر است.

 

===================

برای دانلود فصل 2 قسمت 4 جوکر فصل دوم قسمت چهارم و آخر روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود جوکر فصل دوم 2 قسمت چهارم 4

===================

دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم آخر [ سریال جوکر فصل 2 قسمت 4 ] کامل با حجم نیم رایگان

بیوگرافی ایمان صفا بازیگر جوکر فصل ۲ قسمت ۴

ایمان صفا متولد 30 آذر 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا مهم ترین خصیصه خود را صادق بودن با مردم معرفی می کند.

صفا در دومین تجربه تصویری خود سال 1385 با سریال «عملیات 125» وارد قاب تلویزیون شد و چنان موفق ظاهر شد که در هر سه فصل این مجموعه بازی کرد

ایمان صفا هنرپیشه اهل ایران است.صفا دروازه بان تیم هنرمندان است. او کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است. و جدیدا در سریال نیسان آبی و فصل دوم جوکر به ایفای نقش پرداخته است.

بهترین بازیکن جوکر به عقیده ما چگونه می‌خنداند؟

از اول برنامه ساکت بود و با آن عینک آفتابی، جدی به نظر می‌رسید. بعضی‌وقت‌ها فقط تکه‌ای می‌انداخت. تا اینکه ماجرای جوکرتایم پیش‌ آمد. او از صفا خواست همراه با موسیقی خودش را به شکل مار دربیاورد و برود و وحید آقاپور را نیش بزند. این حرکت را آنقدر استادانه انجام داد که آقاپور و سپند امیرسلیمانی را همزمان به خنده انداخت. او در کنار جمشیدی‌فر پدیده این فصل جوکر است.  برای دانلود سریال های دیگر اینجا کلیک کنید.

در قسمت دوم از فصل دوم جوکر خاطره‌اش درباره کاربرد لغات فارسی در یک کشور خارجی و تاکیدش روز موقعیت‌های تکراری مثل تاکسی و هتل و رستوران آن هم با لحن خاص خودش، آنقدر بامزه بود که تا اسم هرکدام از این‌ها می‌آمد آدم خنده‌اش می‌گرفت. یک جورهایی هم پای حرکات موزون برق‌نورد بود و اصلا کم نمی‌آورد. موقع جوکرتایم حرکات صورتش از همه بامزه‌تر بود. صفا هرچند وقت یکبار همانطور که جدی نشسته بود زبانش را به نشانه نیش مار، چند بار درمی‌آورد و اگر کسی یک لحظه نگاهش به او می‌افتاد سخت می‌توانست خنده‌اش را کنترل کند.

در قسمت سوم دو تا حرکت بامزه انجام داد. اول اینکه یک جا وقتی وحید آقاپور خنده‌اش گرفته بود و دهانش را با دست نگه داشته بود، رفت جلو توی صورتش و مثل مار زبانش را آورد بیرون. دفعه بعدی هم موقعی بود که قرار شد به همراه هومن برق نورد و شهرام قائدی برود بالا و صدای هلی‌کوپتر دربیاورد. البته کدام هلی‌کوپتر؟ صدای شیهه اسب درمی‌آورد و می‌رفت توی صورت شهرام و هومن. حرکاتش طوری بود که واقعا سخت می‌شد نخندید. چگونه نمی‌خندد؟ عینک آفتابی زده بود خیلی جدی نگاه می‌کرد. او هم موقع جوکرتایم از ترفند نگه داشتن لپ‌ها با دست استفاده کرد. اما در قسمت دوم کاملا روی بازی مسلط شده بود و جایی احساس نکردیم که دارد به زور خنده‌اش را کنترل می‌کند. سر جوکرتایم آرش نوذری در قسمت سوم مسابقه جوکر ایمان صفا هم به جمع آنهایی پیوست که لپ‌هایشان را با دست نگه می‌داشتند تا نخندند. اما خب بعد از تذکر سیامک انصاری مجبور شد از این کار دست بکشد. کجا خندید؟ تا پایان قسمت اول خنده‌اش را ندیدیم. در قسمت دوم هم نخندید و بعید است کارت زرد آخر متعلق به او بوده باشد. چون تا لحظه آخر سعی داشت چهره‌اش را ثابت نگه دارد. آنالیز جوکر ما نشان می‌دهد که او تا الان بهترین بازیکن این رئالیتی‌شو بوده است. حالا باید ببینم در قمست آخر جوکر فصل دوم قسمت چهارم چگونه عملکردی خواهد داشت.

دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم آخر [ سریال جوکر فصل 2 قسمت 4 ] کامل با حجم نیم رایگان

درباره سریال

سریال جوکر ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. با اجرای سیامک انصاری و گویندگی ژاله صامتی و بازیگری علی لک پوریان و در هر فصل 8 شرکت کننده دارد.

قسمت آخر جوکر فصل دوم قسمت چهارم

در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند. امیدوارم از دیدن و دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر فصل 2 قسمت 4 لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز