خبرگزاری کار ایران

قسمت ۱۲ سریال نیسان آبی منتشر شد:

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم ( کامل با سورپرایز )

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۶۲۸

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم حجم نیم رایگان، دانلود قسمت 12 نیسان ابی کامل با کیفیت عالی که در ادامه توانید به دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم سریال نیسان آبی را دریافت کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان آبی که هر هفته چهارشنبه ها منتشر می شود این هفته بدلیل ایام فاطمیه روز جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می شود که در ادامه می توانبد به دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی با کیفیت عالی اقدام کنید.

خلاصه قسمت قبل و قسمت جدید

ماهها گذشت و رضا از زندان آزاد شد! ولی خیلی چیزا تغییر کرده بود و دیگه مثل قبل نبود. ولی در این قسمت خواهیم دید که ممدچاخان در بیمارستان بود و کسی نمی دانست سرنوشتش چه خواهد شد! همزمان جمشید، به پیشنهاد رضا، تصمیم مالی مهمی گرفت. بنابراین برای دیدن این سریال جذاب از طریق لینک زیر قسمت جدید را دریافت کنید

 

************************

برای دانلود قسمت ۱۲ نیسان آبی روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم

************************

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم ( کامل با سورپرایز )

درباره سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. نیسان آبی همچون بخشی از تجربه‌های سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت است و به همین دلیل کمتر شاهد شوخی‌های کلامی که بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز در سال‌های اخیر بوده‌‌اند، در این مجموعه هستیم.

بازیگران سریال

علاوه بر بازیگرانی مانند حسین یاری و یکتا ناصر که اغلب با هادی در پروژه های قبلی همکاری کرده اند، بازیگران مشهوری از جمله جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، مهران غفوریان و سحر قریشی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم ( کامل با سورپرایز )

عوامل سریال نیسان آبی قسمت 12

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. 

نقد و بررسی سریال

واقعیت این است که نیسان آبی بیش از آنکه با تجربه‌های ملودرام منوچهر هادی در شبکه خانگی در ارتباط باشد، یک کمدی خانوادگی از جنس آینه بغل و رحمان ۱۴۰۰ است و از این زاویه می‌توان در انتظار موفقیتی دیگر در کارنامه هادی بود. واقعیتی که نمایش قسمت نخست سریال نیسان آبی آن را برای بسیاری روشن کرده و عیار انتقادات درباره صدور حکم شکست برای این مجموعه را عیان‌تر از قبل کرده است. در مجموع با آغاز پخش سریال نیسان آبی اصلی‌ترین ملاک برای ارزیابی توفیق یا عدم توفیق آن میزبان همراهی مخاطبان با آن است. که تا اینجا که مربوط به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم ۱۲ است کاربران استقبال زیادی کردند.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز