خبرگزاری کار ایران

چرا عطر فرانسه مشهور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۹۱۷

یکی از مهمترین و خاص ترین هدایایی که میتوانیم دریافت کنیم عطر است. خرید عطر برای کسی که به آن علاقه داریم گاهی ممکن است سخت باشد. به خصوص که عطر انتخابی ما یک کالای با کیفیت و معتبر باشد. در این راستا انتخاب افرادی که بتوانند نزدیکترین پیشنهاد را بر اساس سلیقه طرف مقابلمان به ما بدهند بسیار مهم می باشد.

چرا عطر فرانسه مشهور است 

یکی از مهمترین و خاص ترین  وسایل و لوازم شخصی عطر می باشد. خرید عطر به عنوان اساسی ترین کالای شخصی همواره مورد توجه تمامی افراد است. با توجه به اینکه عطر به عنوان یک ماده ی پرمصرف برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود خوب است تا اطلاعاتی در رابطه با پیشینه عطر و تاریخچه شکل گیری آن بدانیم.

با اطلاع از چگونگی تولید عطر و پیشینه ی ساخت عطر میتوان انتخاب بهتری در یک خرید آگاهانه داشت. همانطور که مشهور است کشور فرانسه به عنوان مهد عطر و بوهای خوش و مطبوع مطرح می باشد. ساخت انواع عطر ها با کیفیت بسیار بالا در این کشور باعث شده است که شهرت عطر فرانسه سالها در ذهن جهانیان باقی بماند. اما دلیل اینکه عطر فرانسه به عنوان بهترین عطر دنیا مشهور شده است می تواند سابقه طولانی این کشور در ساخت انواع مختلف عطر های متفاوت باشد.  در ادامه ی این مطلب به بررسی بیشتر دلایل مشهور بودن عطر در کشور فرانسه می پردازیم.

 پیشینه ساخت عطر 

 عطر به عنوان یک محصول جانبی و پر مصرف برای بسیاری از افراد می باشد. بر این اساس می توان پیشینه عطر را به سالهای خیلی دور منصوب کرد. در ابتدا ایرانیان به عنوان اولین تولید کنندگان عطر در دنیا مشهور بودند. اما در کشور فرانسه به دلیل خصوصیات اخلاقی مردمی که در آنجا زندگی می کردند مصرف عطر بسیار زیاد بود. گفته شده است که در دوران گذشته به دلیل مشکلاتی که در تهیه آب در اروپا وجود داشت رفتن به حمام جزو کارهایی بود که بسیار سخت انجام می شد. در این راستا مردم برای اینکه بوی بدن خود را پنهان کنند مجبور به استفاده از انواع روش های مختلف بودند. استفاده از عطر به عنوان بهترین جایگزین برای بر طرف کردن بوی بدن مطرح می شد. بر اساس اینکه عطر ها معمولا دارای ترکیبات خاصی هستند و روش عصاره گیری نیز بسیار با دقت انجام می شد ماندگاری عطر هایی که در کشور فرانسه تولید می شد بسیار بالا بود. در نتیجه این ماندگاری زیاد باعث می شد تا افراد از عطر بسیار استفاده کنند.

به همین دلیل می‌توان گفت خرید عطر یکی از مهمترین خریدهای مایحتاج برای مردم کشور فرانسه محسوب می‌شد و به عنوان یک ماده ضروری جزو خریدهای خانوار قرار می گرفت. بر همین اساس صنعتگران فرانسوی دست به اقدام تولید عطر با کیفیت بالا زدند. در این شرایط وجود گلزار های بسیار زیاد در کشور فرانسه و شرایط آب و هوایی این کشور باعث شده بود که انواع مختلف گلها با شرایط و رایحه های متفاوت رویش پیدا کند. ترکیب عطر و بوی گلها توسط صنعتگران فرانسوی و استفاده از مواد شیمیایی مختلف که به تازگی کشف می‌شد می‌توانست باعث شود تا رایحه های دلنشینی توسط کارخانجات عطر سازی تولید شود.

مراحل تولید عطر

با گسترش صنعت در کشور فرانسه و در کل اروپا و ایجاد انقلاب صنعتی در کشور های اروپایی، عطر سازی نیز به عنوان یک صنعت اختصاصی برای کشور فرانسه  تلقی شد. در این راستا مغازه های کوچک و کسب و کارهای خرد با جمع کردن سرمایه خود اقدام به احداث کارخانه های تولید عطر کردند. آنها با پیشینه و تجربه ای که در زمینه ی تولید انواع مختلف عطر ها با رایحه های مختلف داشتند توانستند تحول بزرگی در صنعت عطر سازی ایجاد کنند.

خرید عطر توسط مردم فرانسه و همچنین سایر کشورها باعث شد تا فرانسه به عنوان یکی از کشورهای معروف در زمینه تولید عطرها در جهان شناخته شود. با توجه به اینکه تولید کارخانجات هر روز افزایش پیدا می کرد چگونگی ساخت عطر ها نیز پیچیده تر می شد و عطر ها با فرمول های ترکیبی خاص روزانه وارد بازار جهانی می شدند و طرفداران بسیاری داشتند.

در این شرایط افراد مختلف یکی از دلایل سفر خود به فرانسه را خرید عطر از آن کشور میدانستند و خریدن عطر فرانسه به عنوان یک سوغاتی مهم از این کشور شناخته می‌شد. با گسترش علم و فناوری صنعت عطر سازی پیشرفت های شگرفی پیدا کرد و کشور فرانسه توانست به عنوان یکی از قدرت های تولید عطر دنیا خود را مطرح کند. در این شرایط عطر های تولید شده توسط کشور فرانسه به دلیل کیفیت و اعتبار بالایی که  داشت مورد توجه اکثر مردم جهان قرار گرفت. لذا کم کم روش ساخت عطر به دو صورت صنعتی و کلاسیک ادامه پیدا کرد.

در سبک صنعتی عطر ها با شرایط کارخانه ای و با فرمولاسیون ساده تر وارد بازار فروش می شدند. این مدل عطر ها به دلیل سرعت تولید ممکن بود کیفیت عطر های سنتی را نداشته باشند اما عطر های سنتی و یا کلاسیک به دلیل نحوه ی ساخت آنها و روش تولید آنها معمولا کمتر و کمیاب تر می باشند و به طبع قیمت آنها نیز بسیار بیشتر خواهد بود.

 خرید عطر فرانسه 

یکی از مهم ترین سوغاتی هایی که از کشور فرانسه می توان تهیه کرد خرید عطر می باشد. با توجه به اینکه این کشور مهد تولید انواع عطرهای مختلف می باشد خرید عطر فرانسه یکی از گزینه هایی است که بسیاری از افراد به آن توجه می‌کنند. اما امروزه با پیشرفتی که در صنعت عطر سازی این کشور به وجود آمده است و همچنین وضعیت اقتصادی کشور های دیگر، در برخی موارد خرید عطر فرانسه ممکن است چندان مقرون به صرفه نباشد. این امر در حالی است که عطر فرانسه همچنان به عنوان معتبر ترین و خاص ترین رایحه ها و عطرهای جهان مطرح می باشد.

 دلیل اصلی برای خرید عطر فرانسه این است که معمولاً عطرهای ساخته شده ی این کشور دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند. این عطرها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آنها در هر شرایطی متفاوت می باشد. به عبارت دیگر می‌توان گفت عطری که توسط کشور فرانسه ساخته می شود در ابتدای  مصرف آن، رایحه خاصی دارد و پس از چند ساعت رایحه تغییر کرده و دوباره پس از چندین روز بوی دیگری خواهد داشت. علاوه بر آن ماندگاری این عطرها بسیار بالا بوده و می‌توان گفت گاهی تا هفته ها بر روی لباس باقی می ماند. خرید عطر فرانسه مانند ادکلن لالیک مشکی از این جهت بسیار مقرون به صرفه بوده و فرد می‌تواند از این عطر برای مدت های طولانی استفاده کند. اما دلیل اصلی برای خرید عطر  این است که کیفیت این نوع عطرها بسیار بالا می باشد. متریال و مواد اولیه که در ساخت  عطر های کشور فرانسه مورد استفاده قرار می گیرد بسیار دقیق بوده و با ظرافت خاصی صورت می گیرد. در این زمینه افراد متخصص و ماهری اقدام به تولید عطرهای با کیفیت کرده و علاوه بر آن، کسانی هستند که به دلیل قدرت بویایی بسیار بالا به عنوان تستر های عطر انتخاب می شوند و در این زمینه مشغول به کار هستند.

 خرید عطر از کشور فرانسه می تواند یکی از گزینه های بسیار خوب برای بسیاری از افراد باشد و به عنوان یکی از یادگارهای منحصر به فرد برای هر شخصی مطرح شود.

چرا عطر فرانسه مشهور است

خرید عطر اورجینال

 نکات خرید عطر

 اما با توجه به اینکه خرید عطر نیازمند مهارت خاصی می باشد لازم است افراد در هنگام خریدن انواع مختلف عطرها نکات ظریفی را دقت  کنند تا بتوانند بهترین عطر را برای خود خریداری کنند. بر اساس اینکه عطر های مختلف با سلیقه های متفاوت متناسب هستند لازم است هر فرد قبل از انتخاب و خرید عطر مورد نظر خود سلیقه ی اختصاصی خود را پیدا کند. برخی افراد علاقه به عطرهای با بوی گرم دارد و معمولا عطر هایی را می پسندند که رایحه ای با عناصر گرم موجود در طبیعت تولید می کنند.

برخی علاقه‌مند به عطرهای سرد می باشند و از عصاره ی گیاهانی با طبع سرد تهیه می شوند. برخی دیگر نیز عطرهای تلخ هستند که معمولا گیاهان با طعم تلخ در این رده قرار می گیرند. و برخی عطرهای شیرین را می پسندند. هر یک از این افراد ممکن است در انتخاب عطر و خرید عطر  معیارهای دیگری نیز داشته باشد. در این راستا استفاده از کسانی که آگاهی کاملی نسبت به عطرها دارند می‌تواند به افراد کمک کند تا به راحتی انتخابی درست و مناسب داشته باشند. خرید عطر به عنوان یک خریده ماندگار، لازم است تا با دقت خاصی صورت گیرد و در انجام آن از افراد متخصص استفاده شود. با توجه به اینکه عطرهای موجود در بازار و عطرهایی که به صورت کالاهای اصلی و اورجینال وارد بازار می شوند دارای قیمت های نسبتاً بالایی هستند لذا دقت در خرید عطر باعث می شود تا افراد نسبت به هزینه ای که در قبال آن می پردازند احساس رضایت بیشتری داشته باشند. بنابراین ما به شما عطر مهر را پیشنهاد میکنیم، چرا که شما میتوانید از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

چرا عطر فرانسه مشهور است

خرید عطر اصل

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز