خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال جوکر فصل دوم قسمت اول [ جوکر فصل 2 قسمت 1 ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۲۵

دانلود فصل دوم قسمت اول سریال جوکر فصل 2 قسمت 1 کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 5 جوکر joker با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا فصل دوم قسمت اول سریال جوکر که روز دوشنبه تاریخ 06 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود سریال جوکر فصل 2 دوم ۲ قسمت 1 اول ۱ به کارگردانی احسان علیخانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها  قسمت 5 پنجم دریافت کنید.

داستان فصل دوم قسمت اول جوکر

فصل قبل سریال جوکر به استقبال زیاد کاربران همراه شد و در این سری جدید فصل دوم از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند. که در این برنامه هنرمندان باید بدون اینکه خود بخنند بتوانند دیگران را بخندانند و هر کس که بخندد از مسابقه حذف می شود و این مسابقه و رئالیتی شود جوکر در اصل از نسخه خارجی آن الگوبرداری شده است.

برای دانلود فصل 2 قسمت 1 جوکر فصل دوم قسمت اول روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود فصل دوم 2 قسمت اول 1 سریال جوکر

دانلود سریال جوکر فصل دوم قسمت اول [ جوکر فصل 2 قسمت 1 ] 100% کامل

درباره سریال جوکر فصل ۲ قسمت ۱

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. همچنین می توانید برای دانلود قسمت 10 سریال جزیره اینجا کلیک کنید.

  • تاریخ انتشار: دوشنبه 06 دی 1400
  • ژانر: رئالیتی شو، طنز و کمدی، مسابقه
  • کارگردان: احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی
  • تهیه کننده: امیرحسین بزرگ زادگان
  • بازیگران شاخص: وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر…برای دانلود قسمت 9 سریال خاتون روی متن رنگی کلیک کنید.

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود فصل 2 قسمت 1 سریال جوکر فصل دوم قسمت اول دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز