خبرگزاری کار ایران

خرید کفش و کتانی اورجینال با قیمت باورنکردنی در کتپوش

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۵۹

این روزها به دلیل گسترش بازار، گاهی تشخیص جنس اصل از جنس فیک کار سختی است‌. به همین دلیل، بسیاری از افراد شیک پوش و خوش استایل دغدغه پیدا کردن کفش اورجینال و باکیفیت را دارند.

در این مقاله ما قصد داریم درباره نکات مهمی صحبت کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید جنس اصل را از فیک تشخیص دهید وعلاوه برخرید کفش و کتانی اورجینال ، در مورد خرید کفش اسپرت نیز صحبت خواهیم کرد.

آیا کفش‌های فیک در بازار ایران وجود دارد؟

به احتمال زیاد شما هم این تجربه مشابه را دارید که از طریق خرید حضوری یا آنلاین کفشی با عنوان اورجینال خریدید، اما خیلی زود متوجه شدید که سرتان کلاه رفته است. زیرا کفشی که خریدید خیلی زود پاره شده یا اینکه پاهای شما آسیب دیده است. کفش‌های فیک نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان وجود دارند.

در حقیقت، تولیدکنندگان سودجو زیادی در داخل یا خارج از کشور وجود دارند که کفش برندهای مشهوری مانند آدیداس، نایک یا اسکیچرز را با ظاهری مشابه تولید می‌کنند. در نگاه اول شما شاید شما زیاد متوجه تفاوت‌های آن‌ها نشوید. حتی ممکن است فروشنده به شما اطلاعات غلطی بدهد تا بتواند کفش فیک خود را بفروشد. اما با دانستن چند نکته می‌توانید قدرت تشخیص خود را بالا ببرید و گول نخورید.

معایب استفاده از کفش فیک و نامناسب

از آنجایی که پا یکی از اندام‌های مهم بدن ما است، بنابراین محافظت از آن موضوع مهمی محسوب می‌شود. برای محافظت از پا، اولین کاری که باید انجام دهید خرید کفش مناسب و اورجینال است. همه ما به خوبی می‌دانیم در صورت استفاده از کفش نامناسب و فیک، سلامت بدن ما به خطر خواهد افتاد. اما گاهی این اشتباه را مرتکب می‌شویم و به دلایل مختلف به سراغ خرید کفش فیک می‌رویم.

بیشتر افراد روزانه مسیر زیادی را به صورت پیاده طی می‌کنند. بنابراین زمانی که فرد کفش مناسب نپوشیده باشد، با مشکلاتی نظیر پا درد، کمردرد و خستگی شدید رو به رو خواهد شد.

تحقیقات نشان می‌دهند عامل اصلی پا درد، کمردرد، دردهای عضلانی و آسیب رسیدن به ستون فقرات، استفاده از کفش فیک و نامناسب است. علاوه بر این موارد، از جمله عوارض مهم دیگری که پوشیدن کفش‌های نامناسب دارند، می‌توان به خارپاشنه، صاف شدن کف پا، تاول، میخچه و حتی تغییر فرم بدن اشاره کرد. بنابراین شما با خرید کفش و کتانی اورجینال بر روی سلامتی خود سرمایه گذاری می‌کنید.

خرید کفش و کتانی اورجینال با قیمت باورنکردنی در کتپوش

رابطه کفش اسپرت و سلامتی

پیاده روی جز جداناپذیر زندگی همه ما است. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، استفاده از کفش مناسب در زمان پیاده‌روی و فعالیت‌های روزانه نقش قابل توجهی بر سلامت ما دارد. از جمله بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانیم برای محافظت از سلامتی خود داشته باشیم، خرید کفش اسپرت است. البته باید به اصل بودن محصول مورد نظر توجه کافی داشته باشیم.

این نوع کفش کاربرد بسیار زیادی دارد. شما با خرید کفش اسپرت اورجینال می‌توانید انواع فعالیت‌های ورزشی را انجام دهید، بدون اینکه فشاری به ستون فقرات یا عضلات شما وارد شود. همچنین می‌توانید برای پیاده روی روزانه از کفش اسپرت استفاده کنید. کفش‌های اسپرت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌ها و استایل‌های غیر رسمی نیز محسوب می‌شوند.

همچنین اگر کمردرد و پا درد دارید یا در ناحیه ستون فقرات خود احساس ناراحتی می‌کنید، با تعویض کفش قدیمی خود و خرید یک کفش اسپرت باکیفیت می‌توانید مشکلات سلامتی خود را حل کنید. البته قبل از خرید از اورجینال بودن آن مطمئن شوید و همچنین بهتر است دقت داشته باشید که کفش مورد نظر شما قابلیت ارتجاعی داشته باشد، وزن آن بالا نباشد و کفی آن نیز مجهز به ضربه گیر باشد. بهتر است قبل از خرید از سایز پای خود مطمئن باشید تا سایز کوچکتر نخرید.

بررسی مزیت‌های خرید کفش اورجینال

پا قلب دوم ما است و مراقب از آن اهمیت بالایی دارد. یکی از بهترین راه‌های برای محافظت از پا و سلامت بدن خرید کفش اصل و مرغوب می‌باشد. بنابراین اولین و مهم‌ترین مزیت خرید کفش اورجینال این است که شما از سلامت خود محافظت می‌کنید. پوشیدن این نوع کفش به شما کمک می‌کند تا پا، کمر و ستون فقرات شما آسیب نبیند و سلامت شما تضمین شود.

از دیگر مزیت‌های خرید کالای اصل این است که پای شما احساس راحتی خواهد داشت و باعث اذیت شما نمی‌شود. پوشیدن کفش‌های تقلبی علاوه بر آسیب‌هایی که به سلامتی می‌زنند، به دلیل اینکه استاندارد نیستند، باعث عرق پا و احساس عدم راحتی می‌شوند. شما با کفش‌های نامناسب نمی‌توانید مسیر زیادی طی کنید و خیلی زود خسته می‌شوید. اما استفاده از یک کفش مناسب و اورجینال نه تنها به پای شما آسیب نمی‌زند، بلکه از سلامت آن مراقبت می‌کند.

خرید کفش اصل به شما کمک می‌کند تا پای شما دچار بیماری‌های نظیر تاول، میخچه و موارد مشابه دیگر نشود. همچنین ساعت‌های زیادی را می‌توانید پیاده روی یا فعالیت کنید، بدون اینکه خسته شوید. بنابراین هزینه‌ای که برای خرید یک کفش مناسب و اصل خرج می‌کنید نه تنها هدر نمی‌رود بلکه از آسیب‌ها و هزینه‌های اضافی دیگر جلوگیری می‌کند.

 

خرید کفش و کتانی اورجینال با قیمت باورنکردنی در کتپوش

راه‌های تشخیص کفش و کتانی فیک از اورجینال

تا به اینجا درباه اهمیت خرید کفش اصل صحبت کردیم. در این قسمت قصد داریم ویژگی‌های یک کفش اورجینال را بررسی کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید از اصل یا فیک بودن محصول مطمئن شوید.

به لوگو توجه کنید

زمانی که قصد خرید کفش یا کتانی اورجینال را دارید، ابتدا باید به لوگوی برند دقت کنید. کفش‌های شرکت‌های مطرح مانند نایک یا آدیداس یک علامت ثابت و مشخص دارند که به کمک آن می‌توانید متوجه اصل یا فیک بودن کالا شوید. تولیدکننده‌های کفش‌های فیک معمولا سعی می‌کنند شبیه‌ترین طرح به لوگو اصلی را روی محصولات خود بیندازند. اما از آنجا که نمی‌توانند از طرح اصلی استفاده کنند. با کمی دقت می‌توانید متوجه تفاوت بشوید.

به عنوان مثال سازندگان کفش فیک آدیداس، املای این کلمه رو به صورت غلط روی کالاهای خود می‌اندازند. اگر شما با دقت کافی به طرح محصولات نگاه کنید خیلی زود متوجه این تفاوت می‌شوید.

به قیمت توجه کنید.

از آنجایی که دلار قیمت بالایی دارد، کفش‌های اورجینال همه برندها، قیمت نسبتا گرانی دارد و برخی فروشنده‌ها نیز خیلی بیشتر از حد امکان روی جنس خود قیمت می‌گذارند. مگر اینکه فروشنده کفش خود را به قیمت عادلانه بفروشد. یا این وجود باز هم قیمت این کفش‌ها قابل مقایسه با کفش فیک نیست.

بنابراین یکی از راه‌های تشخیص کفش فیک از اصل قیمت بسیار پایین آن است. دلیل این موضوع مربوط به مواد اولیه می‌شود. در کفش‌های کپی شده از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت استفاده شده و همین مسئله دلیل اصلی قیمت بسیار پایین آن است.

همه برندهای مطرح دنیا از جمله آدیداس، نایک، بروکس، سالومون و …. از طراحان و مهندسین مجرب و مواد اولیه باکیفیت برای طراحی کفش‌های خود استفاده می‌کنند. در نتیجه سلامت شما به خطر نمی‌فتد و از پوشیدن این کفش‌ها احساس راحتی می‌کنید. به همین دلیل قیمت آن‌ها نسبت به کفش‌های بی کیفیت بالاتر است. البته ما در بخش بعدی این مقاله درباره خرید کفش و کتانی اورجینال با قیمت باور نکردنی صحیت خواهیم که شما می‌توانید هم کفش اصل بخرید و هم قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر محصولات اورجینال موجود در بازار بپردازید.

به شکل و ظاهر کفش توجه کنید

شاید در نگاه اول تشخیص کفش اصل از تقلبی کار سختی به نظر برسد. اما اگر با دقت به ظاهر آن‌ها نگاه‌ کنید، خیلی زود تفاوت آن‌ها را متوجه می‌شوید. زیرا کفش‌های اصل از مواد مرغوبی تهیه شده‌اند که شما در زمان خرید آنلاین یا حضوری می‌توانید از روی ظاهر کفش، متوجه این تفاوت شوید.

یکی از بهترین روش‌ها برای اینکه اورجینال بودن یک کفش را متوجه شوید این است که آن را با عکس مدل کفش مورد نظر در وبسایت‌های تولید کننده آن کالا یا در سایت‌های مشهور دنیا مقایسه کنید.

بهتر است که به تمام جزئیات روی بدنه، داخل کفش و زیره کفش توجه داشته باشید. معمولا در کفش‌های فیک و تقلبی جزئیات زیادی وجود ندارد.

کفش‌های فیک بدون شناسنامه هستند

اگر به صورت حضوری خرید می‌کنید می‌توانید به شناسنامه کفش دقت کنید. در همه کفش‌های اورجینال بارکدی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید از اصل‌ بودن کفش مطمئن شوید. به عنوان مثال در تمامی کفش‌های بروکس یک شناسه در زبانه کفش وجود دارد که با جستجوی آن در گوگل می‌توانید تصاویر و مدل کفش را ببینید.

البته نکته قابل توجه اینجاست که معمولا کفش‌های فیک و کپی شده هم از بارکد استفاده می‌کنند اما این شناسه و بارکدها فاقد اعتبار هستند و با جستجو در گوگل،  شما نمی‌توانید هیچ اطلاعاتی پیدا کنید. بنابراین باید حواستان را جمع کنید که فقط داشتن بارکد نشان دهنده اصل بودن آن محصول نیست.

جعبه کفش‌های اصلی، با کیفیت است.

علاوه بر این که کفش‌های کپی شده کیفیت خوبی ندارند و از بارکدهای تقلبی نیز استفاده می‌کنند، در اغلب موارد جعبه‌های آن‌ها نیز بی‌کیفیت است. دلیل این موضوع این است که تولیدکنندگان کفش‌های تقلبی تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهند. بنابراین نه تنها در مواد اولیه محصول خود از مواد نامرغوب استفاده می‌کنند، بلکه جعبه آن را نیز از مواد بی‌کیفیت تهیه می‌کنند.

البته حتی اگر کفش خریداری شده توسط شما جعبه مناسبی هم داشت، حتما دلیل بر اصل بودن آن نیست. شما می‌توانید با چک کردن شناسه‌ای که روی بدنه جعبه حک شده، از اصل بودن آن مطمئن شوید.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

ممکن است شما تمام مراحل بالا را طی کنید اما با این حال دچار اشتباه شوید و کفش تقلبی بخرید. بهترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید کفش اورجینال مراجعه به یک منبع معتبر است. از آنجایی که فروشگاه‌ها و سایت‌های زیادی وجود دارند، شما باید حتما از اعتبار آن فروشگاه مطمئن شوید. ما در ادامه فروشگاه کتپوش را به شما معرفی خواهیم کرد که منبع کفش‌ها‌ و کتانی‌های اورحینال و اصل با قیمت مناسب است.

پیشنهاد ما برای خرید کفش و کتانی

اگر دنبال یک فروشگاه معتبر هستید، کتپوش بهترین گزینه است. هدف این سایت عرضه کفش‌ و کتانی اورجینال با قیمت عالی است. اگر به دنبال خرید کفش مردانه اصل با کتانی اورجینال هستید، با خیال راحت می‌توانید از این سایت خرید کنید، بدون اینکه نگران کیفیت یا کپی بودن کفش انتخابی خود باشید. زیرا تمام محصولات موجود در این فروشگاه اورجینال هستند.

از دیگر ویژگی‌های مهم فروشگاه کفش و کتانی کتپوش، می‌توان به این نکات اشاره کرد که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت است. همچنین تمام کالاهای موجود در آن وارداتی و دارای بالاترین کیفیت هستند. واگر کفشی خریدید و سایز مناسب شما نبود، می‌توانید نسبت به تغییر سایز آن اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز