خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم قهرمان ، فیلم شیشلیک ، فیلم گشت ارشاد 3 و فیلم درخت گردو [100% کامل]

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۹۷۴

در ادامه بامعرفی و دانلود بهترین فیلم های سینمایی ایرانی امسال همراه ما باشید.

فیلم‌های سینمایی و حضور در سینما یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین سرگرمی‌های افراد از زمان ظهور آن‌ها تاکنون می‌باشد. سالن‌های سینما هر روزه محل نمایش فیلم‌های سینمایی با ژانرها و محتوای متنوع می‌باشند. این حوزه از سینمای ایران هیچگاه از حضور مخاطبان و طرفداران آن خالی نبوده و همواره حضور افراد در این صحنه‌ها قوت سینمای ایران را حفظ کرده است.

در دو سال اخیر زندگی تمام مردم جهان تحت تأثیر عامل وحشت‌زا و مرگباری به نام آشنای کرونا به کلی دگرگون گشته و سینما نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. در ماه‌های اخیر تولید، اکران و انتشار بسیاری از فیلم‌های سینما در گیر و دار حضور کرونا به کل تعطیل شدند و بازار داغ سینما از رونق افتاد. فیلم قهرمان و بسیاری از فیلم‌های دیگر جزو محصولات سینما در دوران کرونا هستند. در ادامه به معرفی پنج فیلم پرطرفدار این عصر وحشتناک از جمله فیلم قهرمان ، فیلم شیشلیک ، فیلم درخت گردو و فیلم گشت ارشاد 3 می‌پردازیم.

همان‌طور که گفتیم سالن‌های سینما محل امنی برای گذراندن ساعاتی به تفریح و سرگرمی هستند و افراد می‌توانند در این صحنه‌ها و با تماشای فیلم‌های سینمایی متنوع احساسات درونی خود را خروشان سازنند. سینما این امکان را به افراد می‌دهد که تماشاگر صحنه‌های تلخ و غمگین، شاد و مفرح و غیره باشند و با لمس این تضاد، از هیچ یک از احساسات درونی خود فاصله نگیرند. متاسفانه ویروس کرونا مانند سایه‌ای سیاه و سنگین بر جهان، زندگی مردم را دستخوش تغییرات بسیار بزرگی قرار داد. مردم به جای تماشای فیلم‌های آخرالزمانی  از زندگی واقعی خود وحشت زده شده و کم کم سالن‌های سینما به باد فراموشی سپرده شدند. به لطف و یاری خداوند در روزهای واپسین با کنترل این ویروس و حضور دوباره افراد در جامعه، فعالان حوزه سینما با  اکران فیلم‌های سینمایی جذابی مانند: فیلم قهرمان جانی دوباره به  صنعت سینمای ایران بخشیدند.

برخی از این فیلم‌های سینمایی در پی همت و تلاش کارگردانان برجسته، بازیگران حرفه‌ای و سایر عوامل  در این حوزه خوش درخشیدند و توانستند در مدت کوتاهی که از اکران آن‌ها می‌گذرد وارد رقابت گیشه شده و ارقام قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهند. حال با انتشار رسمی این فیلم‌های سینمایی از جمله « فیلم قهرمان ، فیلم شیشلیک ، فیلم درخت گردو ، فیلم گشت ارشاد 3 » کاربران علاقمند می‌توانند با دانلود قانونی این فیلم‌ها در سایت معتبر الیت لند تماشاگر صحنه‌های نابی از سینمای ایران باشند. در ادامه برترین و پرمخاطب‌ترین فیلم‌های امسال را معرفی می‌کنیم.

________________________________________________________________________________________________________________________

باکس دانلود: در این بخش لینک‌های دانلود مستقیم و با کیفیت بالا درج شده است.

دانلود فیلم شیشلیک

دانلود فیلم قهرمان

دانلود فیلم درخت گردو

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

________________________________________________________________________________________________________________________

1- فیلم قهرمان

این فیلم به عنوان نهمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی فیلم ساز برتر و صاحب سبک سینمای ایران می‌باشد که فیلمبرداری آن پس از ۷۵ جلسه در ۲۹ آذر ۱۳۹۹ پایان یافته است. قهرمان به تهیه کنندگی الکساندر ماله - گی و نویسندگی و کارگردانی جناب فرهادی در شهر شیراز ساخته شده است. این فیلم سینمایی ابتدا در تیرماه ۱۴۰۰ در جشنواره کن به اکران رسید و توانست با افتخار جایزه بزرگ هیئت داوران را از آن خود کند. پس از آن نیز در آبان ۱۴۰۰ در ایران به صورت عمومی و گسترده اکران گردید. بنابراین هم اکنون می‌توانید دانلود فیلم قهرمان را به صورت سینمایی انجام دهید. قهرمان روایتگر یک داستان اجتماعی است. در وصف این فیلم همین کفایت می‌کند که بدانید کارگردانی آن را جناب فرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران به عهده داشته است.

دانلود فیلم قهرمان ، فیلم شیشلیک ، فیلم گشت ارشاد 3 و فیلم درخت گردو [100% کامل]

بازیگرانی از جمله جناب آقای محسن تنابنده، امیر جدیدی، فرشته صدر عرفایی، سارینا فرهادی، مریم شاه داعی، احسان گودرزی و بازیگران نوظهور دیگر در این سریال هنرنمایی کرده‌اند. یکی از نکات قابل توجه فیلم سینمایی قهرمان، حضور پررنگ چهره‌های بازیگری جدید می‌باشد. این فیلم داستانی را در داخل کشور روایت می‌کند. شاید این دو جمله برای مخاطبینی که با این کارگردان آشنایی ندارند، بی‌اهمیت باشد. در حالی که نکته‌هایی در این مورد قابل بررسی هستند. اصغر فرهادی این فیلم را در حالی ساخت که چند سال قبل از آن تجربه فیلم سازی در داخل کشور را نداشته است. ضمن این که همکاری جناب فرهادی با بازیگران مطرحی که قبلا با آن‌ها همکاری داشته در این فیلم دیده نمی‌شود. خلاصه فیلم شما را به دانلود قهرمان و تماشای این فیلم ترغیب می‌کند.

داستان از این قرار است که رحیم به دلیل عدم پرداخت بدهی خود به بهرام در زندان به سر می‌برد. رحیم در مرخصی دو روزه خود سعی می‌کند که بهرام را به پس گرفتن شکایت خود راضی کند. از طرفی فرخنده دوست رحیم کیفی پیدا می‌کند که حاوی چند سکه طلا است و از رحیم می‌خواهد  با فروش سکه‌ها بدهی خود را به بهرام پرداخت کند. از آنجا که سکه‌ها کفاف تسویه بدهی رحیم را نمی‌دهد، او تصمیم می‌گیرد تا صاحب کیف را پیدا کند. برای همین در سطح شهر اطلاعیه پخش می‌کند. این کار رحیم در رسانه‌های مجازی پیچیده و جلب توجه می‌کند و مردم به او لقب قهرمان می‌دهند. تضاد بین شخصیت واقعی رحیم و لقبی که به او نسبت می‌دهند جذابیت  فیلم قهرمان را شکل می‌دهد.

جهت دانلود فیلم ایرانی قهرمان بدون سانسور و حذفیات به باکس لینک ابتدای صفحه مراجعه کنید.

2- فیلم شیشلیک

شیشلیک فیلمی با ژانر کمدی اولین تجربه فیلم طنز آقای محمدحسین مهدویان می‌باشد. تهیه کننده این فیلم جناب محمدرضا منصوری و نویسنده آن امیر مهدی ژوله استندآپ کمدین معروف و بازیگر سینما می‌باشد. شیشلیک از فیلم‌های حاضر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بوده است. درون مایه این فیلم کمدی نقد و نمادپردازی سیاسی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم دو واژه  شعار و عمل در مقابل یک دیگر به تصویر کشیده شده‌اند. به همین دلیل به کمدی سیاه تعبیر می‌شود. با وجود این که فیلم شیشلیک اولین تجربه متفاوت جناب مهدویان می‌باشد، شما می‌توانید به خوبی سبک این کارگران را در فیلم بیابید. در شیشلیک چهره‌های محبوب و معروفی از جمله: جناب رضا عطاران، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم پور، مه لقا باقری، ژاله صامتی، عباس جمشیدی فرو وحید رهبانی نقش آفرینی کرده‌اند.

دانلود فیلم قهرمان ، فیلم شیشلیک ، فیلم گشت ارشاد 3 و فیلم درخت گردو [100% کامل]

داستان این فیلم به منطقه‌ای معطوف شده است که ساکنین آن، خانواده‌های کارگرانی هستند که سال‌هاست زیر سلطه یک کارخانه دار قرار دارند و به همین دلیل در زندگی آن‌ها تغییرات عجیب و غریبی به وجود آمده است. در این میان یکی از اهالی منطقه به دلیل شرایط خاصی که رئیس کارخانه برای او ایجاد کرده طغیان می‌کند. قصه شیشلیک از جایی شروع می‌شود که بچه کوچکی در یکی از خانواده‌های کارگران هوس شیشلیک می‌کند و خواسته او ساکنین منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شیشلیک نیز مانند فیلم قهرمان و چند فیلم جذاب دیگر که در صف انتظار برای اکران بودند در شبکه نمایش خانگی اکران و انتشار یافته است. شما می‌توانید با دانلود فیلم شیشلیک به تماشای این طنز جذاب بنشینید و به لطف آن کمی از تلخی‌های روزهای کرونایی را به فراموشی بسپارید.

جهت دانلود فیلم ایرانی شیشلیک بدون سانسور و حذفیات به باکس لینک ابتدای صفحه مراجعه کنید.

3- فیلم درخت گردو

وقتی راجع به تضاد و تقابل احساسات مختلف درونی آدمی و برانگیخته شدن این حالات صحبت می‌کنیم، به این نقطه می‌رسیم که می‌توان در کنار فیلمی مانند شیشلیک، به تماشای فیلمی مانند درخت گردو نشست. فیلم درخت گردو نیز به کارگردانی جناب محمدحسین مهدویان تولید شده است. درخت گردو به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و فیلمنامه نویسی ابراهیم امینی و حسین حسنی در سال ۱۳۹۸ در سینمای ایران تولید شده است. ژانر این فیلم درام است. درخت گردو در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ انتشار یافت  و جالب این است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته و به نمایش درآمد و مهدویان نیز سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از این فیلم دریافت کرد. در فیلم درخت گردو بازیگرانی از جمله جناب آقای مهران مدیری، پیمان معادی، مینو شریفی و مینا ساداتی نقش آفرینی کرده‌اند. حضور بازیگران مطرح و معروف این سریال بر قوت آن افزوده است.

فیلمبرداری درخت گردو در آبان ۹۸ اتمام یافت اما قبل از آن که این فیلم مراحل فنی خود را برای اکران طی کند، پاندمی کرونا آغاز شد و درخت گردو نیز مانند فیلم قهرمان و چند فیلم دیگر در صف انتظار برای اکران قرار گرفت و حدود دو سال پس از انتظار در شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد. تماشای این فیلم در کمال زیبایی چنان مخاطب را تحت تأثیر قرار داده و منقلب می‌سازد که گویی مخاطب در جریان واقعه حضور داشته و قصه را عمیقا درک ولمس می‌کند. مخاطب با آگاهی از این که درخت گردو بر اساس یک حادثه واقعی ساخته شده احساس تلخی و غم عمیق‌تری خواهد داشت. ضمن این که در این فیلم تمام قصه بر اساس مستندات واقعی پیش می‌رود و درام در آن جایی ندارد. این فیلم  داستان زندگی یک خانواده زجر کشیده در بمباران شیمیایی سردشت در سال ۱۳۶۶ را روایت می‌کند. خلاصه فیلم شما را به دانلود فیلم درخت گردو و تماشای آن ترغیب می‌کند.

در واقع داستان فیلم در مورد زندگی تلخ و غم‌بار مردی به نام قادر مولان پور اهل کردستان می‌باشد که خانواده‌اش در جریان بمباران درگیر فاجعه شده‌اند. پیمان معادی بازیگر نقش قادر است و در سکانسی از فیلم در پاسخ به سوال قاضی دادگاه لاهه که از وی پرسیده بود چرا آنقدر امیدواری؟ می‌گوید: اگر ما کردها امیدوار نبودیم، خیلی زودتر از بین رفته بودیم. پیمان معادی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر اول مرد را از آن خود کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این فیلم این است که داستان در سه بازه زمانی و سه دهه مختلف روایت می‌شود.‌ درخت گردو روایت گر قصه از سه دهه۶۰، ۸۰ و ۹۰ است و آغاز فیلمبرداری از سردشت و دهه ۶۰ می‌باشد. در نهایت می‌توان گفت جناب مهدیان یک واقعه فجیع تاریخی در ایران را به شکل هالیوودی به تصویر کشیده است. هر چند این فیلم مملو از لحظات تلخ است اما مخاطب بسیار زیادی دارد.

جهت دانلود فیلم درخت گردو بدون سانسور و حذفیات به باکس لینک ابتدای صفحه مراجعه کنید.

4- فیلم گشت ارشاد 3

تلخی‌ها وشادی‌ها مانند تار و پود نسوج زندگی بشر را تشکیل می‌دهند. گاهی یک تلخی عمیق می‌تواند لذت هزاران شادی‌های کوچک را چندین برابر کند. پس از معرفی فیلم قهرمان، درخت گردو و شیشلیک وقت آن رسیده است که بار دیگر کامتان را با یک فیلم سینمایی شاد و جذاب شیرین کنید. اگر گشت ارشاد یک و گشت ارشاد دو را تماشا کرده باشید، بی شک مخاطب گشت ارشاد 3 نیز خواهید بود. در اصل گشت ارشاد 3 به دلیل استقبال بی نظیر و رکورد گیشه گشت ارشاد یک و دو ساخته شد. سعید سهیلی تهیه کننده و کارگردان این فیلم آن را عنوان دنباله‌ای برای دو فیلم قبلی که در سال 1390 و 1395 منتشر شدند، ساخت و در سال 1400 منتشر کرد. اگر تاریخ دقیق انتشار این فیلم سینمایی را می‌خواهید، باید بدانید که در تاریخ 26 آبان امسال به اکران رسید.

فیلم برداری این فیلم در اواخر خرداد 99 استارت خورد و دو ماه بعد به پایان رسید. بازیگران هنرآفرین این فیلم جناب آقای پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی و امیر جعفری می‌باشند و قسمت مهیج داستان اینجا است که آقای بهنام بانی نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند‌. ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی بازیگران نقش اصلی فیلم هستند که در دو فیلم قبلی یعنی گشت ارشاد یک و دو نیز حضور داشتند. داستان این فیلم از این قرار است که حسن و عطا پس از سال‌ها از خارج برمی‌گردند و برای امرار معاش خود در خیابان‌ها نوازندگی می‌کنند. این دو که رویای خوانندگی را در سر می‌پرورانند هزینه‌های لازم برای پیگیری هدف و علایق خود را ندارند. به همین دلیل تصمیم به دزدی از شخص پولداری به نام پیکان می‌گیرند. این شخص که از عطا و حسن خوشش می‌آید پشتیبانی مالی این دو را برای خواننده شدن می‌پذیرد. اما اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد که سرنوشت آن‌ها را تغییر می‌دهد.

فیلم گشت ارشاد یک و دو نیز داستان مشخص و عمیقی نداشتند و گویی بازیگران جذاب آن، داستان فی البداهه‌ای را روایت می‌کردند. آنچه سبب جذابیت این دو فیلم و به دنبال آن گشت ارشاد 3 سه گشته است، سناریوهای مهیج و جذابیت بازیگران می‌باشد که به دور از هر جناح بازی و مسئله اجتماعی و سیاسی لحظات شاد و  مفرح و سرگرم کننده‌ای را می‌سازند. این فیلم جزو پنج فیلم سینمایی دوران کرونا است که مخاطبان سینما و تلویزیون را در انتظار اکران نگه داشت. شما می‌توانید با دانلود گشت ارشاد 3 به تماشای این طنز جذاب بنشینید و به لطف آن کمی از تلخی‌های روزهای کرونایی را به فراموشی بسپارید.

جهت دانلود فیلم گشت ارشاد 3 بدون سانسور و حذفیات به باکس لینک ابتدای صفحه مراجعه کنید.

سایت الیت لند بهترین سایت دانلود فیلم قهرمان و چهار فیلم سینمایی 1400

دانلود فیلم در کیفیت مناسب با دسکتاپ افراد و البته دانلود قانونی آن یکی از دغدغه‌های اصلی اکثر مخاطبان سینمای کشور است. سایت الیت لند به عنوان معتبرترین سایت قانونی دانلود فیلم، اکثر فیلم‌های سینمایی و نمایش خانگی از جمله فیلم درخت گردو ، فیلم گشت ارشاد 3 ، فیلم قهرمان ، فیلم دینامیت و غیره را در کیفیت‌های مختلف متناسب با نیاز کاربران خود در سایت قرار می‌دهد. شما می‌توانید ضمن آگاهی از تاریخ انتشار فیلم‌ها در سایت نسبت به دانلود سریع و بدون درد سر آن‌ها اقدام کنید. حال که با جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی اکران یافته در آبان 1400 آشنا شدید، می‌توانید آن‌ها را در سایت الیت لند به نشانی اینترنتی که در زیر درج شده دانلود کرده و تماشا کنید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86_(%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0)

https://m.imdb.com/title/tt13933974/mediaviewer/rm3303920897?context=default

https://www.filimo.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز