خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز تعمیر و سرویس لوازم خانگی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۲۵

امروزه به دور از انتظار نخواهد بود اگر بگوییم وسایل برقی آشپزخانه جزو لاینفک زندگی افراد شده و هرگونه مشکل و خرابی در آن می ‌تواند دردسر ساز شود. بسیاری از افراد هنگامی‌ که یکی از لوازم برقی خانه دچار مشکل می ‌شود خودشان دست‌ به ‌کار شده و سعی می‌کنند ایراد را بیابند.

 البته که بررسی اجمالی مفید است اما روال تعمیر و انجام بررسی دقیق همیشه نیازمند دانش و تخصص مربوط به خود است. لذا انجام آن نیز باید توسط تکنسین ‌های واجد شرایط انجام شود.

 فرض کنید که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در تهران دارید و در صفحات اینترنتی به ‌دنبال یک مرکز معتبر تعمیر لوازم خانه می‌گردید و لیستی از آن‌ ها را مشاهده می ‌کنید، اما نمی‌دانید که کدام یک گزینه معتبر تر و مناسب‌ تری است.

ویژگی های یک مرکز تعمیر لوازم خانگی معتبر

جهت انجام یک انتخاب صحیح لازم است بدانید ویژگی ‌های یک مرکز معتبر تعمیر لوازم آشپزخانه چیست؟ در ادامه به برخی از این ویژگی ها نگاهی خواهیم داشت.

  • خدمات تعمیر در محل

 مبنای اصلی مرکز تعمیرات اعزام کارمندان خود به محل شماست. در بسیاری از موارد برای تعمیر وسایلی همچون: تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران که امکان جابجایی دستگاه  نیست، مهم است که تعمیرکار مطمئن به محل شما اعزام شده و سعی کند بدون نیاز به جابجایی مشکل را رفع کند.

  • تکنسین ماهر

پشتوانه کیفیت خدمات یک مرکز تعمیرات همیشه تعمیرکاران و متخصصان آن مرکز هستند. دانش به ‌روز در کنار تجربه کافی و تخصص لازم برای تعمیر هر نوع لوازم برقی ارزشمند خانه، حکم لازم برای یک مجموعه خدماتی و سرویس ‌دهی است.

افراد متخصص به ‌سرعت می ‌توانند ایراد را یافته و با آگاهی کامل در مورد دستگاه و نحوه عملکرد و کارکرد آن مشکلات احتمالی پیش ‌آمده را به درستی تشخیص داده و برای رفع عیب و ایراد آن تلاش کنند.

  • سرعت در ارائه خدمات

داشتن شعبات متعدد در سطح شهر به افزایش سرعت خدمات و تشخیص به‌ موقع مشکل کمک می‌کند. به خصوص در شهر های بزرگ مانند تهران که وسعت جغرافیایی و گستردگی مناطق به گونه ای است که برای افزایش سرعت در خدمت رسانی لازم است که یک مرکز نیرو های کافی و شعبات متعدد در شرق و غرب و شمال و جنوب آن در اختیار داشته باشد.

  • دلسوز و متعهد

 در شرایط اقتصادی کنونی که تعویض قطعه ‌ای از دستگاه و یا تعویض خود دستگاه ممکن است برای بسیاری از مردم دشوار باشد یک متخصص دلسوز اولویت فعالیت خود را باید بر تعمیر قطعه موردنظر قرار داده و تعویض قطعه معیوب در اولویت‌ های بعدی قرار داشته باشد. در صورت نیاز استفاده از قطعات اصلی و اورجینال وظیفه اصلی یک متخصص متعهد است.

علاوه‌ بر موارد ذکر شده فوق هزینه مناسب و طبق تعرفه اتحادیه، گارانتی قطعات تعویض شده و ضمانت خدمات می‌تواند نشانه حسن ‌نیت یک مرکز تعمیرات منصف و مطمئن باشد.

همچنین از ویژگی های مهم یک مرکز متخصص آن است که بتواند تعمیر تمامی برند های لوازم خانگی اعم از داخلی و خارجی را پوشش دهد.

مشکلات ر ایج انواع لوازم برقی آشپزخانه

مشکلات رایجی که ممکن است برای لوازم شما به وجود بیاید و شما را نیازمند تماس با یک مرکز تعمیرات کند به‌ شرح زیر است.

مشکلات رایج یخچال

معمولاً بیشترین شکایت مربوط به خرابی و عدم کارکرد یخچال مربوط به موارد زیر است:

  • خرابی آبسردکن و یخساز
  • برفک زدن و تجمع یخ در یخچال و فریزر
  • نشت آب
  • خنک نکردن یخچال
  • معیوب بودن صفحه دیجیتال
  • گرم شدن مواد غذایی
  • مشکلات کمپرسور

یخچال فریزر های امروزی و یا یخچال‌ های ساید دارای تکنولوژی پیشرفته و به‌روز هستند، چنانچه دچار ایرادی در هر قسمت شوند برای تعمیر نیاز به متخصص آن است. چنانچه شخص تعمیرکار تخصص لازم را نداشته باشد و بدون داشتن اطلاعات و دانش کافی دست به تعمیر یخچال بزند ممکن است آسیب بسیار جدی ‌تری به آن وارد کند در اینجاست که اهمیت انتخاب مرکز تعمیر مشخص می‌شود.

بهترین مرکز تعمیر و سرویس لوازم خانگی در تهران

مشکلات رایج لباسشویی

این دستگاه مانند تمام لوازم‌ خانگی دیگر بعد از مدتی دچار ایراد و اشکالاتی می‌شود. اما معمول‌ ترین و رایج ‌ترین مشکلات ماشن لبا‌شویی شامل موارد زیر است.

  • عدم روشن شدن دستگاه
  • تخلیه نکردن آب
  • لرزش و صدای زیاد هنگام کار
  • وارد نشدن آب به دستگاه
  • گیر کردن اشیا در داخل وان و ...

ماشین های لباسشویی جزو ماشین آلاتی است که نیازمند سرویس ها و بررسی های دوره ای دارند. برای پیشگیری از بروز مشکل و برای به حداقل رساندن خسارات و هزینه های تعمیر، سرویس آن را هر ۶ ماه یکبار در برنامه نگهداری این دستگاه باید قرار داد.

لبا‌شویی های موجود در بازار بر خلاف مدل‌ های قدیمی ‌تر شامل ۲ قسمت مجزا هستند. قسمت اول بخش سخت افزاری آن شامل قطعات مکانیکی و الکترونیکی و قسمت دوم بخش نرم ‌افزاری آن است. برای فعالیت مطلوب دستگاه این ۲ قسمت باید به ‌طور هماهنگ و به ‌درستی همکاری داشته باشند. مشکلات نرم‌ افزاری معمولاً آسانتر و سریع‌ تر قابل بر طرف ‌شدن هستند، اما لازمه آن تشخیص صحیح مشکل است.

مشکلات رایج ماشین ‌های ظرفشویی

ماشین ظرفشویی جزو دستگاه ‌هایی است که چنانچه به جا و صحیح نگهداری شود دچار مشکل خاصی نخواهند شد، اما در صورت بروز مشکل نیاز به سرویس و بررسی دقیق دارد.

از جمله مشکلات مربوط به این این دستگاه می‌تواند این موارد باشد:

  • تمیز نشستن ظروف
  • ایجاد سر و صدا
  • نشت آب از دستگاه
  • خشک نشدن ظروف
  • بوی بد دستگاه و ...

تعمیرات عیوب دستگاه ماشین ظرفشویی نیاز به تجهیزات خاص دارد و عموماً در محل قابل تعمیر است.

مشکلات رایج تلویزیون

تلویزیون ازجمله دستگاه‌ هایی است که به‌ طور مشهود می‌توان پیشرفت تکنولوژی را در آن دید. به همان‌ اندازه ‌که این دستگاه پیشرفت داشته تعمیرات آن نیز نیازمند تجهیزات ویژه و دانش به ‌روز در مورد قطعات الکترونیکی است.

شرکت های سازنده تلویزیون همواره قصد بر این دارند که این نوع دستگاه را در مقابل انواع مشکلات احتمالی مقاوم سازند. اما باز هم مشکلاتی برای این دستگاه به وجود می‌آید که رایج‌ ترین آن‌ ها شامل موارد زیر است:

  • پرنور و کم نور شدگی بخش‌ های بالا و پایین تصویر
  • سوختن پیکسل تصویر
  • آب خوردگی پنل
  • قطع صدا
  • خاموشی ناگهانی

قطعات به ‌کار رفته در ال ‌ای ‌دی های امروزی معمولاً گران ‌قیمت و دارای حساسیت مخصوص به خود هستند. چنانچه دچار خرابی شوند و شما قصد تعمیر تلویزیون در تهران را داشته باشید حتماً لازم است انجام آن را به یک مرکز تعمیرات با تکنسین ‌های واجد شرایط و باسابقه بسپارید.

درحال‌حاضر با پیشرفت روز افزون تکنولوژی به ‌کار رفته در لوازم برقی موضوع تعمیرات آن به امر تخصصی تبدیل‌شده است. دیگر نمی‌توان مانند گذشته در صورت بروز خرابی و مشکل، این لوازم را شخصاً تعمیر کرد و یا به نزدیک ‌ترین تعمیرگاه مراجعه کرد. جهت سلامت دستگاه خود و وارد نشدن خسارات احتمالی بیشتر باید در انتخاب تعمیرکار حساسیت بیشتری به خرج داد.

شرکت پارس پویش با به کارگیری تکنسین های متخصص همواره سعی دارد باکیفیت ترین خدمات از جمله نصب، تعمیر و یا تعویض قطعات لوازم خانگی و اعزام رایگان کارشناسان را در سریع ترین زمان به ساکنین محترم تهران ارائه دهد و بتواند خدماتی شایسته و درخور به همشهریان عزیز عرضه کند. اساس فعالیت این شرکت بر پایه دانش، مهارت، سابقه و تعهد شکل گرفته اشت، لذا با خیالی آسوده میتوانید انجام تعمیرات و سرویس تمامی لوازم آشپزخانه و خانه خود را به این مجموعه بسپارید. جهت تماس با این مرکز به وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی https://parspouyesh.com/ مراجعه نمایید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز