خبرگزاری کار ایران

نرم افزار مدیریت صندوق قرض‌الحسنه سازمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۴۴

نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه گندم علاوه بر صندوق های قرض الحسنه درون سازمانی می توانند جهت مدیریت صندوق های قرض الحسنه فامیلی و خانوادگی، صندوق های قرض الحسنه دوستانه، صندوق های قرض الحسنه مساجد و محله ها نیز مورد استفاده قرار گیرند.

قرض الحسنه علاوه بر اینکه سنتی خداپسندانه است، از سفارشات قرآن کریم به مومنان نیز می باشد. از چنان اهمیتی برخوردار است که در ذیل آیه هفده سوره تغابن آمده است: « اگر خدا را قرض الحسنه دهید، آن را براى شما دو چندان مى گرداند و بر شما مى بخشاید، و خداوند بسیار قدرشناس و بردبار است». آنچه در این آیه به آن تاکید شده است انفاق در راه خداست. بنابراین وظیفه ی ما این است که جمع های خانوادگی و دوستان تا همکاران و کارکنان ادارات، همگی را به این راه خیر دعوت کنیم و چه چیز ارزشمندتر از این که سنگ بنای این عمل نیک و پسندیده توسط ما بنا نهاده شود.

در بسیاری از ادارات و سازمان ها صندوق هایی تشکیل شده اند که قدمت آنها چیزی برابر با قدمت سازمان است. صندوق های قرض الحسنه سازمانی می توانند یکی از بزرگترین پایگاه های صندوق های قرض الحسنه در جامعه باشند. تنها کاری که باید انجام دهیم پیشنهاد تاسیس یک صندوق قرض الحسنه است.

الزامات تشکیل صندوق قرض الحسنه سازمانی

ممکن است در ظاهر کار دشواری به نظر برسد اما در عمل بسیار ساده خواهد بود. برای تشکیل صندوق قرض الحسنه خانوادگی و حتی صندوق قرض الحسنه کارکنان و سازمانی مهم ترین اقدام تدوین اساسنامه صندوق قرض الحسنه می باشد. آنچه باید در این اساسنامه گنجانده شود شامل سه سرفصل زیر می باشد:

  • فصل اول: نام صندوق، هدف از تاسیس صندوق قرض الحسنه درون سازمانی، موضوع فعالیت و مدت فعالیت صندوق قرض الحسنه
  • فصل دوم: مشخصات هیئت مدیره صندوق
  • فصل سوم: قوانین و مقررات صندوق قرض الحسنه

پس از تدوین اساسنامه می توانید با یک فراخوان، از همکاران و کارمندان بخش های مختلف سازمان جهت عضویت در صندوق قرض الحسنه دعوت بعمل آورید. تا این مرحله کارها به خوبی و بر اساس اصول صحیح خود انجام شده است.

حالا به نرم افزاری جهت مدیریت صندوق قرض الحسنه خود نیاز دارید. ممکن است تصور کنید در ابتدای کار با توجه به تعداد اعضا و کم بودن تعداد و ملبغ تراکنش های صندوق بتوانید حساب و کتاب ها را به صورت دفتری و یا به کمک اکسل ثبت نمایید اما اگر اهداف شما از تشکیل صندوق قرض الحسنه بلند مدت باشد، مطمئنا به چیزی بیشتر از اکسل نیاز خواهید داشت. بهتر است از همین ابتدا نرم افزار صندوق قرض الحسنه خود را انتخاب نمایید و با خیالی آسوده در این راه ارزشمند قدم بگذارید.

می‌توانید برای بررسی دقیق تر نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه و کار با نسخه آزمایشی نرم افزار درخواست دمو دهید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

نرم افزار مدیریت صندوق قرض‌الحسنه سازمانی

نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه درون سازمانی

حتما تا به حال نام انواع نرم افزارهای حسابداری و مدیریت مالی به گوش شما خورده است. سال ها از طراحی و تولید نرم افزارهای حسابداری می گذرد و دیگر، مسئول امور مالی و حسابداری را نخواهید دید که از دفتر یا حتی اکسل برای ثبت گزارشات مالی استفاده نماید.

مدیریت صندوق های قرض الحسنه نیز وابسته به حسابداریست اما نمی توان از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار برای مدیریت آنها بهره برد. پس راه حل چیست؟

راه حل این چالش، استفاده از نرم افزاری است که به صورت تخصصی به منظور مدیریت صندوق های قرض الحسنه خانوادگی و سازمانی طراحی و تولید شده باشد و چه چیز بهتر از این، که این نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب باشد. از مزایای تحت وب بودن نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • راحتی دسترسی در هر زمان و مکان متناسب با شرایط و خواست اعضا و مدیران
  • عدم وابستگی به سیستمی مشخص، تجهیزات سخت افزاری و امکان استفاده از نرم افزار حتی با تلفن همراه
  • عدم تاثیر نقص های سیستمی مانند مشکلات ویندوز بر نرم افزار

مزیت های نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم چیست؟

 از مهم ترین ویژگی های نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم که بسیاری را ترغیب به استفاده از آن می کند، تحت وب بودن آن است. به این معنا که دیگر محدود به یک سیستم در اداره و مجبور به نشستن در اتاق کار آن هم در زمانی مشخص و از پیش تعین شده نیستید. صندوق قرض الحسنه درون سازمانی خود را با خیال آسوده در خانه و حتی در سفر مدیریت نمایید.

در جایگاه مشتری نیز هر زمان که تمایل داشتید و لازم دانستید می توانید وارد نرم افزار و حساب کاربری خود شوید، درخواست وام خود را ثبت، مدارک مورد نیاز را بارگذاری و بدهی های خود را واریز نمایید.

هیچ ابهامی در حساب و کتاب ها وجود نخواهد داشت و هر یک از اعضا همواره از وام های دریافتی و میزان پرداخت و بدهی خود اطلاع خواهند داشت.

اگر می خواهید از ویژگی های نرم افزار تحت وب اطلاعاتی کسب کنید باید ببینید نرم افزار تحت وب چیست و چرا؟

نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه گندم علاوه بر صندوق های قرض الحسنه درون سازمانی می توانند جهت مدیریت صندوق های قرض الحسنه فامیلی و خانوادگی، صندوق های قرض الحسنه دوستانه، صندوق های قرض الحسنه مساجد و محله ها نیز مورد استفاده قرار گیرند.

مزیت های نرم افزار گندم در مدیریت صندوق های قرض الحسنه چیست؟

برخی از ویژگی های نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم به شرح ذیل می باشد:

  • تعریف اعضا و ثبت مشخصات بطور کامل
  • افتتاح حساب برای هر عضو به تعداد نامحدود
  • تعریف شماره پرسنلی به عنوان نام کاربری
  • تعریف چندین گروه مشتریان و دسته بندی حساب ها در هر یک از آن ها
  • بارگذاری و آپلود نواع مدارک هویتی، فرم های افتتاح حساب، درخواست وام، مدارک ضامنین و ... توسط اعضا و از حساب کاربری خود
  • ثبت وام ها در نرم افزار
  • پرداخت اقساط از طریق درگاه بانکی و به صورت آنلاین
  • پرداخت از طریق اکسل گروهی و هماهنگ با نرم افزار حقوق و دستمزد سازمان
  • پرداخت بدهی تمامی حساب های هر فرد و حساب های متصل از طریق اکسل و تنها در یک پرداخت
  • استفاده از طریق تلفن های همراه هوشمند
  • استفاده از نسخه اندروید
  • اعمال واریزی ها بر روی هر حساب به صورت آنی و پس از واریز وجه
  • اصلاح اسناد ثبت شده
  • پرداخت به صورت آفلاین و ثبت در نرم افزار
  • ارتباط اعضا با مدیران و بالعکس از طریق ارسال تیکت در نرم افزار
  • تعریف ویژگی های متفاوت از جمله مبلغ حق عضویت، سود سپرده، مبلغ وام، تعداد و مبلغ قسط برای هر گروه مشتری
  • انواع گزارش ها از جمله وضعیت پرداخت ها، گردش مالی، درآمدها و هزینه های صندوق
  • ثبت آخرین کاربران وارد شده به نرم افزار
  • قراردادن محتوا مانند اساسنامه، قوانین و مقررات، اخبار، فرم ها و... در صفحه اول نرم افزار

چه در جایگاه مسئول و مدیر صندوق قرص الحسنه باشید و یا عضوی از اعضای این صندوق، چه صندوق قرض الحسنه کارمندان و صندوق قرض الحسنه درون سازمانی باشید و یا صندوق قرض الحسنه فامیلی،می توانید از مزایای نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم بهره مند شوید و به راحتی، بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص و تنها با چند کلیک به امور صندوق رسیدگی نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز