خبرگزاری کار ایران

بیزینس کوچینگ چیست؟ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۷۵۰

تمامی کسب و کارها، نیاز به مهارتی به نام بیزینس کوچینگ دارند؛ در این مطلب می خوانید بیزینس کوچینگ چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند. در واقع بیزینس کوچینگ به مجموعه ای از تکنیک های کاربردی برای مدیریت کسب و کار پردرآمد گویند. این تکنیک ها را می توان طی دوره های آموزشی و تکمیلی نظیر دوره فروش و بازاریابی آموخت و به هوش مالی بسیار قوی برای ثروت آفرینی رسید. 

بیزینس کوچینگ چگونه به کسب و کار من کمک می کند؟

در کنار مهارت فروش، برای افزایش درآمد لازم است بدانید بیزینس کوچینگ چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند. بیزینس کوچینگ، با توجه به تکنیک های کاربردی، به رهبری کسب و کار و جهت دهی به مسیر رشد و پیشرفت کارکنان می پردازد. این بستر رشد توسط بیزینس کوچ که می تواند مدیر یا صاحب یک کسب و کار باشد ایجاد می شود و به افزایش فروش بیانجامد.

بیزینس کوچینگ قادر است، مسیر و نقشه رسیدن به اهداف را ترسیم کرده و تهدیدها را به فرصت های ثروت آفرین تبدیل کند، علاوه براین به افزایش بازدهی عملکرد کارکنان و بهبود روابط سودمند افرادی که با آنها در تعامل کاری هستید، کمک می کند. 

فروش و بازاریابی راه ثروتمند شدن است یا گدایی؟

بسیاری از افراد موفق نظیر "مانی خوشبین" که یک ایرانی بیلیونر مقیم آمریکاست، از فقر تا امپراطوری املاک و خودرو در آمریکا را با مهارت فروش طی کرد! این در حالی است که بسیاری از افراد فروش را گدایی می دانند و به علت نداشتن مهارت مذاکره و فروش، موفقیتی کسب نکرده و این مهارت را دست نیافتنی می دانند. این افراد نمی دانند که راز میلیاردرهای خودساخته، داشتن مهارت فروش و بازاریابی به صورت حرفه ای است.

 

دوره فروش و بازاریابی مناسب چه کسانی است؟

بیزینس کوچینگ چیست؟ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

فروش و بازاریابی یک مهارت ضروری در تمام مشاغل و روابط اجتماعی به شمار می رود؛ هر یک ما برای رسیدن به اهداف خود در تعامل با سایرین نیاز به مهارت های فروش حرفه ای خدمات، مهارت های شخصی و ارائه توانمندی هایمان داریم تا بتوانیم برای رسیدن به خواسته ها در جهت کسب و کار و حتی بهبود روابط در زندگی شخصی قدم برداریم.

در واقع فروش یک مهارت است که تمام افراد می توانند با تقویت این مهارت از راه یادگیری تکنیک های موثر، تبدیل به فروشنده ای حرفه ای شوند؛ به طور مثال می توانند در دوره های فروش و بازاریابی شرکت کنند.

 

توصیه های مظاهری سیف، ثروت آفرین خودساخته

امیر حسین مظاهری سیف، بنیانگذار موسسه ثروت آفرینان در خصوص نحوه استفاده از تکنیک های ثروت آفرینی راهکارها و توصیه های مورد توجهی دارد که در ادامه به شرح بخشی از این مبحث پرداخته ایم:

ایشان که مولف بیش از ۳۰۰ مقاله چاپ شده در روزنامه های ایران، همشهری و آسیا و مجلات راه و پنجره خلاقیت و برگزار کننده صدها سمینار و دوره های آموزشی موفق برای بیش از 30 هزار نفر می باشد، معتقد است که مهارت مذاکره و کوچینگ بیزینس یک راه حل قطعی برای ایجاد مسیرهای ثروت آفرین در تمام مشاغل می باشد.

وی در این خصوص به برگزاری آموزش هایی شامل دوره فروش و بازاریابی نیز پرداخته است و به کارآفرینان و مدیران سازمان های بزرگ و کسب و کارهای کوچک پیشنهاد می دهد که برای عبور از چالش ها و تهدیدها و ایجاد فرصت های ثروت آفرین از مهارت کوچینگ در بیزینس خود بهره ببرند و به تقویت هوش مالی خود با استفاده از تکنیک های ساده و کاربردی بپردازند.

 

چگونه می توان فروشنده حرفه ای بود؟

بنیانگذار موسسه ثروت آفرینان در خصوص اینکه چگونه می توان فروشنده ای فوق حرفه ای بود شرح می دهد که بسیاری از افراد به فروش علاقه ندارند و با انجام این کار به احساس ناخوشایندی می رسند، وی در ادامه شرح می دهد:

استفاده از روش های غلط در فروش باعث می شود این افراد نتیجه نگرفته و احساس بدی پیدا کنند.  تکنیک های کاربردی نوابغ فروش، مناسب برای کسانی است که میخواهند کارآفرین یا مدیر باشند تا الگوهای فروش حرفه‌ای را یاد بگیرند. الگوهایی که از فروش کلاسیک و سنتی یعنی فروش رودررو شروع شده و تا فروش الکترونیکی و فروش بیصدا "فروش بی کلام" ادامه دارد. 

تکنیک های فروش و بازاریابی نوابغ فروش به شما کمک می‌کند تا هرآنچه که برای فروش به آن نیاز دارید در خودتان کشف کنید. نقاط قوت خود را توسعه دهید و نقاط ضعف خود را شناخته و به رفع آن بپردازید. افراد بسیاری بعد از تمرین و آموزش راهکارهای فروش، تبدیل به فروشنده های حرفه ای شدند ، حقیقت این نوابغ فروش، شیوه های کاربردی را یاد گرفتند و به کار بستند؛ الگوهای فروش موفقی که می تواند شما را نیز تبدیل به فروشنده ای موفق کرده و درآمدتان را چندین برابر کند.

الگوی هوش مالی چیست؟

بیزینس کوچینگ چیست؟ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

بنیانگذار موسسه ثروت آفرینان در شرح الگوی هوش مالی و تاثیرات آن در افزایش درآمد شرح می دهد که تقلید از الگوهای سایر افراد در عمل کاربردی نیست و هر شخص نیاز دارد با توجه به شرایط خود، الگوی هوش مالی ویژه ای را به کار ببندد. وی در ادامه شرح می دهد:

  • "چرا به ما دروغ گفتند، اشتباه گفتن یا دروغ گفتند؟! اطلاع داشتند یا از روی بی اطلاعی گفتند... این آموزه ها که باعث ایجاد ذهنیت محدود از دوران کودکی تاکنون شده است، چه دلیلی دارد." هوش مالی باعث شده کسب و کارهای بسیار بزرگ مگا بیزینس ها شکل بگیرند کسب و کارهای چند صد میلیارد دلاری شکل بگیرد و البته بدون سرمایه اولیه!
  • مکتب کالیفرنیا به ما الگوهای هوش مالی را ارائه می دهد تا بتوانیم به نسخه شخصی خود برسیم؛ این واقعیت است شما با روشی که دیگران ثروتمند شده اند ثروتمند نمی شوید. بنابراین لازم است نسخه خود را پیدا کنید، اما سوال اینجاست که نسخه خود را از کجا پیدا کنیم؟
  • در دوره هوش کلامی که موسسه ثروت آفرینان برگزار کرده است، می توانید از ریک راک تا استیو جابز را با فیلم های مرتبط با هوش مالی، بررسی کنید و ۵۹ الگوی بی نظیر را بیاموزید و یاد میگیرید که چرا برخی از کسب و کارها کوچک می مانند و بعضی حدی بیشتر رشد نمی کنند؟!
  • چرا علارغم تلاش های متوالی، به چیزی که می خواهید نمی رسید و چرا پول از شما فرار می کند و الگوهایی که باعث میشود یک کسب و کار به ثروت برسد چه الگوهایی هستند.
  • الگوهای هوش مالی به شما کمک می‌کند تا مدل شخصی خود را پیدا کنید و زندگی خود را زیر و رو کنید. اگر برای آینده خود ارزش قائل هستید، لازم است از الگوهای هوش مالی مکتب کالیفرنیا بهره ببرید. پیشنهاد می دهیم برای مشاوره و ثبت نام در دوره های فروش و بازاریابی، هوش مالی و کوچینگ بیزینس برای ثروت آفرینی از طریق راههای ارتباطی زیر با موسسه ثروت آفرینان در ارتباط باشید:

    تلفن: ۲۶۴۰۳۷۴۰ ۰۲۱

    ایمیل: info@amirmazaheri.com - info@pms.ir 

    اینستاگرام:  https://www.instagram.com/dr.amirhosseinmazaheri/

    تلگرام: https://t.me/servatafarinan 

    لینکدین:  https://www.linkedin.com/in/amir-hossein-mazaheri-seif-5729a836/

    واتساپ: 09038539004 - 09038539005

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز