خبرگزاری کار ایران

راهنمای سفارش تولید محتوا و خرید بک لینک ارزان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۷۰

در این نوشتار قصد داریم ابتدا در مورد سفارش محتوای متنی به‌صورت آنلاین و سپس لینک سازی حرفه‌ای صحبت کنیم.

سفارش تولید محتوا کار سخت و چالش برانگیزی نیست. این کار با تکمیل فرم و ثبت درخواست از تولیدکننده محتوا انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید سه نوع محتوا در دنیای وب تولید می‌شود. محتوای متنی، صوتی و تصویری که البته هرکدام از این موارد نیز خود دارای زیرمجموعه‌ها و انواع مختلفی هستند.

فرایندهای سفارش تولید محتوای آنلاین

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های سفارش تولید محتوا آنلاین، رسیدن به محتوای موردنظر در سریع‌ترین زمان ممکن است. هر سایت، شرکت یا آژانس تولیدکننده محتوا برای ثبت سفارش تولید محتوا از سوی مشتریان، فرایند مخصوص به خود را دارد. معمولاً اغلب آنها فرایند یکسانی را در نظر می‌گیرند.

اگر تاکنون به‌صورت آنلاین و در آژانس‌های مختلف، سفارش تولید محتوا ثبت کرده‌اید یا نه اگر می‌خواهید برای اولین‌بار این کار را انجام دهید، ادامه مقاله را از دست ندهید تا روش‌های و فرایندهای مورداستفاده هرکدام از آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع روش‌های آنلاین سفارش تولید محتوا

اغلب سایت‌ها و شرکت‌های تولیدکننده محتوا، بخشی به‌عنوان فروشگاه در نظر می‌گیرند تا کاربر برای ثبت سفارش تولید محتوا به آن قسمت مراجعه کرده و تمام اطلاعات خود را وارد و در زمان مقرر سفارش خود را دریافت کند.

برخی دیگر از طریق لندینگ‌پیج یا صفحه فرود، سفارش مشتری را دریافت می‌کنند. روش سوم دریافت سفارش تولید محتوا از طریق برگه است که کاربر با واردکردن اطلاعات خود، درخواست خود را برای مدیران سایت ارسال می‌کند.

راهنمای سفارش تولید محتوا و خرید بک لینک ارزان

در روش اول یا فروشگاهی، کاربر درخواست خود را با پرکردن فیلدهای ضروری ثبت می‌کند. همچنین هزینه سفارش تولید محتوا را پرداخت و در موعد مقرر محتوای خود را دریافت می‌کند.

اطلاعاتی که در این فرایند هنگام ثبت سفارش تولید محتوا از کاربر درخواست می‌شود شامل:

  • نوع محتوای متنی: مقاله وبلاگ، رپورتاژ، ترجمه، بازنویسی، محتوای سئو شده، کپشن و...
  • تعداد کلمات درخواستی
  • درج عکس یا اینفوگرافیک در متن
  • تعداد عکس
  • کلمات کلیدی در صورت درخواست محتوای سئوشده
  • زمان تحویل پروژه
  • تعداد محتوای درخواستی

در روش دوم نیز تقریباً مشابه روش اول، کاربر تمام خدمات سایت تولیدکننده محتوا را در صفحه فرود مشاهده می‌کند و درخواست خود را در آن ثبت می­کند.

روش سوم کمی متفاوت‌تر از دو روش قبلی است. کاربر طی فرایندی درخواست خود را ثبت می‌کند، سپس پشتیبان و کارشناس سایت با کاربر تماس گرفته و اطلاعات بیشتر در مورد محتوا را از وی دریافت و هزینه نهایی را به وی اعلام می‌کند. توجه داشته باشید در این روش هنگام ثبت درخواست، هیچ هزینه‌ای از کاربر دریافت نمی‌شود.

در این روش در روند ثبت سفارش تولید محتوا نیز اطلاعاتی از کاربر درخواست می‌شود که اغلب شامل موارد زیر است:

  • تعداد محتوای درخواستی
  • تاریخ تحویل پروژه
  • نوع محتوای درخواستی
  • تعداد کلمات محتوا
  • موضوع محتوا

برخی از وب‌سایت‌ها و آژانس‌ها، بر اساس کلمه کلیدی کاربر یا در واقع مدیر سایت 200 تا 500 کلمه برای تست تولید می‌کنند و به طور رایگان در اختیار وی قرار می‌دهند. در صورت اعلام رضایت کاربر، همکاری ادامه پیدا می‌کند. در غیر این صورت مدیر سایت، با انجام تغییراتی روی محتوا طبق سلیقه و نیاز خود و البته با رعایت اصول محتوانویسی درخواست خود را ثبت می‌کند.

خرید بک لینک ارزان و باکیفیت

راهنمای سفارش تولید محتوا و خرید بک لینک ارزان

خرید بک لینک یکی از راهکارهای بهبود سئو و بسایت است. شما با لینک‌دهی به یک سایت معتبر با آتوریتی بالا تا حد زیادی می‌توانید رتبه وب‌سایت خود را افزایش دهید. به همان میزان که این کار نتایج مثبتی به همراه دارد خرید بک لینک بی‌کیفیت نیز می‌تواند به سایتتان آسیب وارد کند؛ بنابراین برای سئو سایت خود این کار را به متخصص و کارشناس این حوزه بسپرید. ما در اینجا به 4 نکته مهم که باید هنگام خرید بک لینک به آنها توجه داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

 4 نکته مهم هنگام خرید بک لینک باکیفیت

1. خرید بک لینک فالو

یکی از نکات مهم هنگام خرید بک لینک، فالو بودن آن است. در برخی مواقع سایت‌ها، لینک سایت شما را نوفالو درج می‌کنند. توجه داشته باشید که گوگل به لینک‌های نوفالو رتبه نمی‌دهد. بلکه ربات‌های گوگل با لینک‌های فالو وارد سایت شما می‌شوند و صفحه لینک داده شده را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهند؛ بنابراین قبل از درج لینک در یک سایت، حتماً از مدیر آن سایت در مورد فالو یا نوفالو بودن لینک‌ها سؤال کنید. بعد از درج و انتشار لینک هم حتماً نوع لینک را بررسی کنید.

2. خرید بک لینک دائمی

از دیگر موارد بسیار مهم هنگام خرید بک لینک، دائمی یا موقت بودن آن است. در روش خرید بک لینک موقت، لینک برای مدت‌زمان کوتاه درج و بعد از پایان زمان موعد، حذف می‌شود. بر اساس این نوع خرید بک لینک، تا زمانی که لینک‌ها وجود داشته باشند، سایت شما رتبه خوبی دارد ولی بعد از حذف لینک احتمال افت جایگاه سایت شما نسبت به قبل هم بیشتر است.

3. محل درج بک لینک

از نظر گوگل هر سایت دارای بخش‌های مختلفی است. بخش‌های مختلف یک سایت از نظر گوگل:

  • هدر (Header): بخش بالای سایت که منو در آن قسمت قرار می‌گیرد.
  • فوتر (Footer): بخش انتهایی و پایینی سایت که معمولاً آدرس، اطلاعات تماس سایت و ... در آن بخش قرار می‌گیرد.
  • ساید بار (Sidebar): بخش‌های کناری سایت که در سمت راست یا چپ یا هر دو قسمت قرار می‌گیرد.
  • بدنه (Body): محتوای اصلی سایت در این بخش قرار می‌گیرد.

اعتبار بک لینک‌های درج شده در بدنه سایت از نظر گوگل بسیار بالا و حائز اهمیت است. در عوض بک لینک‌هایی که در بخش هدر سایت قرار می‌گیرند، اغلب موقت هستند و گوگل هیچ‌گونه جایگاه و اعتباری به آنها نمی‌دهد.

4. انکر تکست

این واژه به معنی متن لینک یا به‌عبارتی‌دیگر کلمات یا کاراکترهای موجود در یک محتوای متنی هستند که به سایت یا محتوای متنی دیگری لینک می‌شوند. کاربر روی انکر تکست کلیک کرده و به سایت هدف هدایت شود.  

به طور کلی برای خرید بک لینک باکیفیت حتماً به فالو و نوفالو بودن، دائمی و موقت بودن، محل درج بک لینک در سایت مقصد توجه داشته باشید. همچنین انکر تکست شما باید به‌درستی کاربر را به سایتتان هدایت کند.

جمع‌بندی

سفارش تولید محتوا به‌صورت آنلاین و خرید بک لینک نه‌تنها کار دشواری نیست، بلکه یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های رسیدن به هدف موردنظر و کسب رتبه برتر در نتیج موتور های جستوجو از جمله گوگل است. هر آژانس یا سایت تولید محتوا، فرایند ثبت سفارش تولید محتوای مخصوص به خود را دارد. هاوین وب یکی از وب سایت های برتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که با داشتن یک تیم حرفه ای و متخصص خدمات بسیار باکیفیتی از جمله تولید محتوا باکیفیت و لینک سازی حرفه را را ارائه می دهد.

چنانچه قصد تولید محتوا باکیفیت و بهینه در سریع ترین زمان ممکن را دارید پیشنهاد می کنم از وب سایت هاوین وب www.hawinweb.ir بازدید کنید و با توجه به استراتژی محتوایی خود و همچنین با استفاده از مشاوره تخصصی رایگان درخواست خود را ثبت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز