خبرگزاری کار ایران

مبل فیدار، فروشگاه اینترنتی خرید مبلمان کلاسیک و لوازم چوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۶۴

طی چند سال اخیر امکان دسترسی آسان برای همه به اینترنت و سرویس‌های ایجاد شده در شبکه‌های مجازی، تجربه‌ی خرید اینترنتی برای اکثریت ما به وقوع پیوسته است.

شاید همیشه این تجربه شیرین و موفق نبوده اما رفته رفته، با بالا رفتن کیفیت ارائه‌ی خدمات خرید اینترنتی، گستردگی آن، امکان جستجو و بررسی بیشتر خدمات و کالاهای ارائه شده، امکان آگاهی از تجربه‌ی خرید دیگران و ...، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی هم مانند خریدهای سنتی و حضوری، جای خود را در روزمره‌ی اکثریت ما باز کرده‌‌اند.

معمولا انجام خرید و یا دریافت خدماتی که قیمت و ریسک پایین‌تری دارند از حساسیت کمتری هم برخوردار است، اما اگر قرار به پرداخت هزینه‌ی بالا برای خرید یک کالای اساسی، یا دریافت خدماتی باشد که ممکن است در پی انجام آن خساراتی ایجاد شود شاید زحمت خرید و دریافت خدمات به شکل حضوری را به جان بخریم و، وقتی برای آن در برنامه روزانه خود درنظر بگیریم.

چه بخواهیم و چه نخواهیم، گستردگی این شکل از ارائه‌ی کالا و خدمات با توجه به افزایش مشغله‌های افراد در دنیای امروزی غیر قابل انکار است، به علاوه سهولت دریافت کالا و خدمات در این شکل ابدا بر هیچ کسی پوشیده نیست.

فرض کنید در یک بعد از ظهر پاییزی در گوشه‌ی دنجی از منزل نشستید و در حالی که لیوان چای گرم در دست دارید فکر خواندن کتابی که چند روز هست به خاطر مشغله‌ی کاری فرصت خریدش رو از دست دادید، ابدا شما را رها نمی‌کند.

قطعا گذشتن از فضای گرم خانه و رفتن تا کتابفروشی کار آسانی نیست، به علاوه زمان بندی روزانه شما بر اساس این فکر ناگهانی ممکن است دستخوش تغییراتی شود، اما فراموش نکنید که شما در دنیای مدرن و امروزی زندگی می‌کنید و فقط کافی است با چند کلیک کتاب و یا دیگر کالای مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنید.

اما گاهی پاسخ به این نیاز‌ها فقط در کالاهایی ازین دست خلاصه نمی‌شود.

گستردگی ارائه خدمات اینترنتی تا جایی پیش رفته است که می‌‌توانید با آسودگی در منزل بنشینید و کالاهایی نظیر مبلمان، سرویس خواب، کنسول و دیگر کالاهای اساسی که شاید قبلا هرگز دسترسی به این آسانی بهشان به ذهنتان هم خطور نمی‌کرد را هم، سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

تردید در خرید چنین مواردی به دلیل بالا بودن هزینه‌های پرداختی و لزوم دریافت کیفیت بالا چیزی‌ است که شاید در آخرین لحظات تصمیم‌گیری و قبل از انجام آخرین مراحل خرید ما را منصرف کند، اما ما نمی‌گذاریم به این راحتی تسلیم شوید.

بله، درست خواندید ... کافی است با ما همراه باشید تا مزایای یک خرید اینترنتی به یاد ماندنی با خاطری آسوده، از انواع سرویس‌های مبلمان و سایرلوازم چوبی، توسط گروه مبلمان فیدار را بررسی و به شما معرفی کنیم.

مبل فیدار، فروشگاه اینترنتی خرید مبلمان کلاسیک و لوازم چوبی

درمورد گروه مبلمان فیدار بیشتر بدانیم

گروه مبلمان فیدار با بیشتر از 30 سال تجربه‌ی موفق در زمینه‌ی تولید و فروش مبلمان و لوازم چوبی، فروش و خدمات خود را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی مشتریان خود، گسترش و به روز شدن سیستم‌های فروش، با رعایت اصول مشتری‌مداری، به بهترین و مطئمن‌ترین شکل، ارائه می‌دهد.

این گروه در ابتدا با نام مبل وحید، در فضایی کارگاهی شروع به فعالیت کرده و با گذشت زمان و استقبال همراهان موفقیت‌هایی را به دست آوردند که اشتیاق آن‌‌‌ها به ادامه راه را همراه داشت.

به همین جهت  کسب و کار خود را گسترش داده و از سال 1393 با نام تجاری فیدار به طور جدی‌تر به فعالیت در عرصه‌ی تولید مبلمان و لوازم چوبی ادامه دادند.

در فروشگاه اینترنتی مبلمان فیدار شما این امکان را خواهید داشت تا با بررسی جزء به جزء تولیدات، هم به صورت تصویری، و هم در قالب ویدئوهای با کیفیت و دریافت توضیحات از کارشناسان این گروه، با حصول اطمینان از اینکه کالایی با کیفیت شایسته، و باب سلیقه‌ی خود را دریافت خواهید کرد، سفارش‌تان را ثبت نمایید.

همچنین اگر مایل به خرید حضوری هستید، می‌توانید به شوروم فیدار واقع در بازار مبل جاجرود (کمرد) مراجعه کنید و از فضای 500 متری این شوروم و محصولاتی که تماما بر اساس نیاز مشتریان طراحی و تولید شده است دیدن و با حصول اطمینان از کیفیتی که دریافت می‌کنید، خرید مبلمان و سایر لوازم چوبی خود را انجام دهید.

در فیدار همچنین امکان ثبت سفارش، با توجه به فضای مورد نظر و نیاز خود را خواهید داشت و ملزم به خرید محصولات به صورت ست‌های ارائه شده در تعداد تعریف شده نیستید.

معرفی و بررسی اجمالی محصولات فیدار

محصولات ارائه شده توسط این گروه شامل تمامی لوازمی است که برای چیدمانی زیبا به سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و یا حتی چیدمان بر اساس ترکیب و تطبیق به آن‌ها نیاز دارید.

در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم:

مبلمان کلاسیک

زیبایی و اصالت طرح‌ و سبک کلاسیک بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. حتی اگر سلیقه‌ی شما برای چیدمان منزل خودتان در این سبک نباشد قطعا با دیدن وسایل کلاسیک در فروشگاه‌ها و یا منزل دیگران جذب زیبایی و وقار آن خواهید شد.

مبلمان کلاسیک هم از این قاعده مستثنی نبوده و با وجود گذشت زمان نه تنها از یادها نرفته و از چیدمان منازل حذف نشده بلکه هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و با گرفتن شکلو سلیقه‌ی امروزی همچنان در دکوراسیون و چیدمان منازل و مکان‌های بسیاری پیشتاز هستند.

مبلمان کلاسیک فیدار هم با توجه به سلیقه‌ی مخاطب امروزی، با به کارگیری متریال مرغوب و ترکیب آن با رنگ، طراحی و کنده‌کاری و منبت‌‌‌های چشم‌نواز، و استفاده از پارچه‌‌های فاخر، درخور سلیقه‌ی مشتریان گرامی ارائه می‌گردد.

مبلمان نئو کلاسیک

اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید اما دوست دارید مبلمانی با جزئیات کمتر نسبت به طراحی و جزئیات مبلمان کلاسیک داشته باشید، و یا فضای کافی برای جای دادن یک ست مبل کلاسیک و یک ست مبل راحتی ندارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب مبلمان نئوکلاسیک است.

مبلمان نئوکلاسیک فیدار با حفظ ظاهر شکیل و اصیل کلاسیک و همچنین با ارائه طرح‌های ساده‌تر و شمایلی نزدیک‌تر به مبلمان راحتی، نیاز شما را به این سبک از مبلمان پاسخگو خواهد بود.

این مبلمان با پیروی از تمامی استانداردها، از طراحی و ترکیب رنگ گرفته تا استانداردهای کیفی، به صورت اینترنتی و هم حضوری در وب سایت و شوروم فیدار قابل مشاهده و خریداری می‌باشند.

لازم به ذکر است در کنار این مبلمان، میزهای غذاخوری، ست شده با مبلمان انتخابی‌تان، برای هرچه شکیل‌تر شدن دکوراسیون منزل شما در اندازه و تعداد صندلی دلخواه شما قابل ارائه می‌باشند.

سرویس خواب

اهمیت داشتن خوابی کامل و آسودگی در خواب بر هیچکسی پوشیده نیست.

استفاده از سرویس خواب‌‌ استاندارد، شکیل و درخور نیاز هم از اصلی ترین موارد تاثیرگذار در این امر است.

رعایت استانداردهای طراحی، استحکام و زیبایی از مواردی است که توسط گروه مبلمان فیدار در تولید و ارائه سرویس‌های خواب این گروه انجام شده است.

سرویس‌ خواب فیدار شامل تخت‌خواب‌های دونفره، میز بغل تختی، دراور، پاف، میز آرایش و مبل شزلون می‌باشد که به تناسب نیاز شما عزیزان قابل تغییر است. این گستردگی و تنوع در اقلام همچنین می‌تواند سرویس خواب‌های فیدار را، به گزینه‌ای مطمئن برای خرید جهیزیه عروس تبدیل کند. 

مبل فیدار، فروشگاه اینترنتی خرید مبلمان کلاسیک و لوازم چوبی

ویترین و کنسول

نگهدرای وسایل نوستالژیک و آنتیک، و یا جای دادن ظروف ارزشمند در ویترین، تصویری زیبا و فراموش نشدنی را در گوشه‌ای از سالن پذیرایی و یا دیگر بخش‌های منزل به جای خواهد گذاشت.

به علاوه اگر برای جای دادن بخشی از وسایل پذیرایی، و یا سایر وسایل خود به اسبابی درخور قرار گرفتن در دکوراسیون پذیرایی خود نیاز دارید می‌توانید کنسول ها را مهمان منزل خود کنید.

ویترین‌ و کنسول‌‌های فیدار هم به صورت تکی و هم به صورت ست با مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک این مجموعه، یاری بخش شما در به تصویر کشیدن این ویو زیبا و سهولت در دسترسی به وسایل مورد نیازتان هستند.

میز تلویزیون

میزهای تلویزیون ارائه شده توسط گروه فیدار در گروه طراحی‌های کلاسیک قرار دارند.

امکان انتخاب رنگ، تغییر مدل، سایز، تمامی آنچه در این سبک از میزهای تلویزیون باب میل شماست در گروه فیدار انجام پذیر است.

لازم به ذکر است که تلاش گروه مبلمان فیدار با اعتقاد بر این که تغییرات بزرگ نیارمند اقدامات کوچک است،  بر این است که ارائه‌ی خدمات خود را برای تمامی خریداران، از طریق نوآوری، کیفیت بالا و نیز ارائه‌ی خدمات پس از فروش، ساده کنند.

تبدیل شدن به شرکت و برندی محبوب، غنی و محترم در حوزه‌ی طراحی و تولید مبلمان و سایر لوازم چوبی در سبک‌‌‌ کلاسیک و نئوکلاسیک راهی است که با تکیه بر توانایی‌ها و ارائه‌ی خدمات از تولید تا روند خرید و نیز خدمات پس از تحویل به مشتریان توسط این گروه در حال طی شدن است.

 به علاوه تلاش در جلب رضایت خریداران از جمله اقداماتی‌ است که الگوی اصلی راه گروه مبلمان فیدار بوده و قطعا اعتماد آن‌‌‌ها را به شایسته‌ترین شکل پاسخگو خواهند بود.

جهت مشاهده و خرید اینترنتی می‌توانید به وب سایت گروه فیدار به آدرس (www.moblefidar.com) مراجعه کنید. گروه فیدار در تلاش است تا تجربه‌ی شیرین و ارزشمند از فروش اینترنتی برای خریداران گرامی را فراهم آورد، به همین جهت می‌توانید با خیالی آسوده از ضمانت کیفیت محصولات ارائه شده اطمینان حاصل کنید و سفارشات خود را بدون کوچکترین آسیب فیزیکی احتمالی در حمل و نقل درب منزل خود تحویل بگیرید.

همچنین امکان خرید حضوری و بازدید از شوروم این مجموعه در (بازار مبل جاجرود ، کمرد ، گالری فیدار) برای شما عزیزان فراهم است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز