خبرگزاری کار ایران

مزایای استفاده از لیوان کاغذی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۷۲

اخیرا محصولات کاغذی جایگاه خاصی در زندگی بشر پیدا کردند و تولیدات کاغذی در انواع لیوان کاغذی در سایزهای مختلف، بشقاب کاغذی و دیگر ظروف کاغذی تولید می شوند.

لیوان کاغذی به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات کاغذی است که از محبوبیت بسیار بالایی نسبت به بقیه ظروف کاغذی برخوردار است.

تولید لیوان کاغذی به صورت فرآیند مرحله ای انجام می شود. صنعت تولید لیوان کاغذی با وجود اینکه تازه پا به حساب می آید یکی از پر مخاطب ترین محصولات به شمار می رود. امروزه با توجه به اینکه لیوان کاغذی به جایگزینی مناسب برای دیگر لیوان های یکبار مصرف تبدیل شده است، کارایی های زیادی را به همراه دارد.

مزایای لیوان کاغذی

این روزها با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از افراد برای نوشیدنی های خود در بیرون از منزل از لیوان کاغذی استفاده می کنند و همین مسئله نیز باعث شده استفاده از این محصول نسبت به قبل بیشتر شود. ظروف کاغذی در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شود و فواید و مزایای زیادی برای مصرف کنندگان خود دارد.

برخی از فواید و مزایای استفاده از لیوان کاغذی، عبارتند از : 

  • قابلیت استفاده در طرح های تبلیغاتی و معرفی برند شما بر روی لیوان کاغذی
  • سرطان زا نبودن
  • سبک بودن و نشکن بودن آن
  • ظاهر زیبا و تنوع در طرح و نقش های آن
  • قابلیت استفاده در مراسم های مختلف از جمله جشن تولدها و غیره
  • مقاومت در برابر حرارت
  • جلوگیری از هدر رفتن آب و صرفه جویی در وقت
  • قیمت مناسب و به صرفه لیوان کاغذی
  • تنوع محصولات کاغذی برای پذیرایی ها
  • مقاومت در برابر نفوذ مایعات بدلیل استفاده از مقوای پلی‌اتیلن دار
  • بدلیل بهداشتی بودن در رستوران‌ها و ادارات بکار می رود
  • بهترین محصول برای تبلیغات برندینگ می باشد
  • تجدید پذیر بودن (آسیب نرساندن به محیط زیست)
  • مناسب برای نوشیدنی های گرم و سرد
  • بهترین انتخاب برای مکان های پرتردد می باشد

کاربرد های لیوان کاغذی

محصولات کاغذی در انواع مختلفی تولید می شوند و در موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تنوع محصولات کاغذی، می توان در بخش های مختلفی از آن ها استفاده کرد. اگر بخواهیم به برخی از کاربردهای این محصول اشاره کنیم : 

  • در مهمانی های بزرگ و کوچک استفاده می شود.
  • برخی برای درست کردن کاردستی نیز از لیوان کاغذی استفاده می کنند.
  • در پروژه های مختلف تبلیغاتی نیز از لیوان کاغذی برای معرفی برند آن شرکت استفاده می شود.
  • نوع بهداشتی این محصول از طرفداران بیشتری برخوردار است.
  • این روزها با شیوع بیماریها از جمله بیماری کرونا اغلب از لیوان کاغذی بهداشتی در بیرون از منزل استفاده می کنند

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. چاپ لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان آن در حال افزایش است.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی

امروزه  با گذشتن از عصر صنعتی و توجه به محیط زیست، کشورهای مختلف فعالیت های زیادی در راستای حفاظت از محیط زندگی انسان انجام می دهند. چاپ لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر نیز یکی از هزاران فعالیتی است که در راستای طبیعت دوستی انجام می شود. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی ظروف کاغذی را به ظروف پلاستیکی ترجیح می دهند، نگرانی آن ها از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت است.

مراحل چاپ لیوان کاغذی

فرایند تولید لیوان کاغذی در چند مرحله صورت می گیرد. در ابتدا کاغذ توسط ماده پلی اتیلن روکش می شود، این روکش باعث مقاومت لیوان شده و مانع نفوذ مایعات در آن می گردد، اگر کاغذ بصورت یکطرفه روکش شود آن را سینگل و اگر دو طرفه روکش شود آن را دابل می نماییم.

پس از آن کاغذ روکش دار توسط دستگاه برش به اندازه بدنه ظروف برش داده می شود و کاغذ چاپ شده به شکل استروک در می آید. سپس در مرحله آخر کاغذ در دستگاه چاپ قرار می گیرد و محصول نهایی تولید می شود.

جالب است بدانید چاپ لیوان کاغذی طبق سلیقه و نیاز مشتری انجام می شود، به طوری که مشتری تعداد، اندازه و طرح محصول مورد نظر خود را به تولید کننده سفارش داده و آن را تحویل می گیرد.

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از روش های جذاب در پروژه های برندینگ است. به صورتی که مشتری می تواند طرح یا لوگو مورد نظر خود را سفارش دهد و از آن در موقعیت های مختلفی مثل همایش ها و سمینارها استفاده کند. اگر بخواهیم با یک مثال ساده، کارایی چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی را بگوییم، می توان به استفاده ی برندهای معتبر چای و زعفران از این روش اشاره کرد.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی

اکثر شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان های کاغذی تبلیغاتی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق نیز تبلیغاتی را برای خود داشته باشند. در واقع می توان گفت که لیوان کاغذی تبلیغاتی بعنوان بهترین وسیله جهت معرفی برند شرکت ها در همایش ها و سمینارها است.

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کارهاست. یک طرح تبلیغاتی شخصی بر روی فنجان کاغذی، می تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط با جامعه محلی و بازاریابی باشد.

چاپ انواع لیوان کاغذی از نظر سایز

امروزه لیوان های کاغذی در انواع متفاوتی به درخواست مشتریان تولید می شوند. انواع لیوان های کاغذی از نظر سایز به شرح زیر می باشد :

۱- چاپ لیوان کاغذی ۹۰ سی سی

۲- چاپ لیوان کاغذی ۱۱۰ سی سی

۳- چاپ لیوان کاغذی ۱۲۰ سی سی

۴- چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی

۵- چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی

تولید و چاپ لیوان کاغذی نقش زیادی در زندگی بشر دارد و در بخش های مختلفی مثل مهمانی های خانوادگی، مراسم های بزرگ و کوچک، تولدها، جشن ها و دورهمی ها در سایزهای متفاوتی استفاده می شود. تولید لیوان کاغذی از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است و دلیل آن شاید راحت تر شدن کارها، کاهش مصرف آب، نشکن بودن ظروف، قیمت مناسب، تنوع طرح و نقش و کاربردهای تبلیغاتی آن باشد. یکی دیگر از جذاب ترین کاربردهای این لیوان در صنعت تبلیغات است، به طوری که می توان لوگو، آرم یا طرح های مختلفی را روی محصولات چاپ کرد و برای برندینگ از آن استفاده شود.

لینک منبع : لیوان کاغذی ساحل جنوب

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز