خبرگزاری کار ایران

آکادمی امروز با هدف کمک به جامعه کنکوری‌های ایران، ۴۵ هزار دغدغه آن‌ها را برطرف کرد

«آکادمی امروز» چگونه 45 هزار دغدغه کنکوری‌ها را برطرف کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۰۷۱

حاصل این همراهی با دانش آموزان، خلق یک دستاورد ارزشمند شده است؛ «آکادمی امروز» تا کنون توانسته‌است 45 هزار دغدغه از دانش‌آموزان را برطرف کند. دغدغه‌هایی از جنس «تعیین مسیر تحصیلی»، «افزایش بازدهی مطالعه» ، «فشارهای وحشتناک سال کنکور» و ...

دوره کنکور، از پرچالش‌ترین و پرفشار‌ترین سال‌های زندگی برای یک دانش‌آموز ایرانی است. به طوری‌که بسیاری از جوان‌ها در این دوره، با مشکلات روحی و جسمی گوناگونی مواجه می‌شوند.

به همین‌ منظور و با هدف کاهش آسیب‌های روحی و جسمی دانش‌آموزان، «آکادمی امروز» سامانه‌ای را طراحی کرده است تا از این طریق دانش‌آموزان کنکوری بتوانند دغدغه‌های خودشان را مطرح کنند؛ و از مشاوران مجرب، راهنمایی دریافت کنند.

حاصل این همراهی با دانش‌آموزان، خلق یک دستاورد ارزشمند شده‌است؛ «آکادمی امروز» تا کنون توانسته‌است 45 هزار دغدغه از دانش‌آموزان را برطرف کند. دغدغه هایی از جنس «تعیین مسیر تحصیلی»، «افزایش بازدهی مطالعه» ، «فشار وحشتناک سال کنکور» و ...

راز دستیابی به آمار فوق‌العاده‌ی رفع «45 هزار دغدغه»، استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت تکنولوژی است؛ «آکادمی امروز» از طریق طراحی سامانه های مختلف مجازی توانسته است با حجم زیادی از دانش‌آموزان همراهی کند و به رفع دغدغه‌های آنان بپردازد.

دکتر ایروانی مدیرعامل آکادمی امروز در رابطه با این دستاورد ارزشمند اعتقاد دارد که وقتی دغدغه‌ای از یک دانش‌آموز برطرف می‌شود، نه تنها آن شخص یک قدم رو به جلو برمی‌دارد بلکه دانش‌آموزان دیگری هم که در این فضا حاضر هستند و این دغدغه را دارند، از تجربه آن دانش‌آموز استفاده می‌کنند و مشکل‌شان برطرف می شود.

بیشتر اعضای تیم «آکادمی امروز» از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های بزرگ کشور هستند. همین موضوع سبب شده‌است که آن‌ها چالش‌ها و فشارهای دوره کنکور و مسیر دانشگاه را به خوبی بشناسند؛ این ویژگی سبب شده است که بتوانند به طور دقیق شرایط دانش‌آموزان را درک کنند و برای رفع دغدغه‌های آن‌ها تلاش کنند.

این مجموعه علاوه بر همراهی با دانش‌آموزان و تلاش برای رفع چالش‌های آن‌ها، فعالیت‌های تخصصی دیگری را به منظور ارتقای وضعیت دانش‌آموزان – به ویژه کنکوری – و افزایش عدالت آموزشی در ایران انجام می‌دهد.

 

اطلاعات بیشتر:

https://emrooz.net?utm_content=ilna.news&utm_campaign=adv_pr

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز