خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت و سئو رقیب کسب و کارهای سنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۵۴

در طول تاریخ همواره شاهد رقابت میان کسب و کارها بوده ایم.

در این مقاله از گروه طراحی سایت و سئو وب داران می خواهیم درباره تجارت آنلاین و تاثیر آن بر کسب و کارها صحبت کنیم.

کسب و کار های مختلف برای بالا بردن میزان فروش و خدماتشان از بازاریابی سنتی استفاده می کردند. آنها سعی می کردند کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند.

با معرفی حیطه فعالیت خود به دیگران شاهد گسترش کسب کار خود می شدند. با گذشت زمان، فناوری و ارتباطات پیشرفت کرد. این پیشرفت در تمامی زمینه ها بوده است.

مهم ترین پیشرفت های تاثیر گذار بر مشاغل، گسترش دنیای اینترنت و فضای مجازی بوده است. با حضور روز افزون اینترنت و کامپیوتر در زندگی مردم شاهد پیشرفت در دنیای تجارت الکترونیک هستیم.

مردم نیز علاقه زیادی به دنیای اینترنت نشان دادند. از این رو امروزه اکثر کسب و کارها اقدام به ورود به دنیای تجارت الکترونیک کردند.

مردم به ویژه مشتریان همیشه در فضای آنلاین حضور دارند. معرفی کسب و کار به عنوان برندینگ در فضای اینترنت امری ضروری است. حضور اینترنت در زندگی همه مردم پررنگ شده است.

تا جایی که  کسب و کار بدون وب سایت سهمی از بازار آنلاین نخواهد داشت. اهمیت حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ کاملا آشکار است. بازاریابی دیجیتال برای همه کسب و کارها مفید و تاثیرگذار است.

در این زمان مقوله ای با نام بازاریابی اینترنتی وارد کسب و کارهای مختلف شد. تبلیغات همیشه بر کسب و کارها تاثیر گذار بوده است. تبلیغات در زمینه بازاریابی اینترنتی نیز تاثیرات قدرتمند خود را دارد. به همین دلیل  در حال حاضر شاهد کسب و کار های آنلاین هستیم.

بارزترین مصداق حضور اینترنت در کسب و کارهای مختلف طراحی سایت است. ساده ترین روش برای ورود هر کسب و کار به دنیای دیجیتال مارکتینگ طراحی یک وب سایت است. اهمیت این موضوع به حدی است که بسیاری از کسب و کارها تنها از طریق وب سایت فعالیت می کنند. ما درمجموعه وب داران خدمات طراحی سایت و سئو شما را انجام می دهیم.

مقایسه طراحی سایت و بازاریابی سنتی:

  1. هزینه
  2. میزان دسترسی
  3. قابلیت دسترسی
  4. وسعت بازاریابی
  5. میزان اعتبار
  6. به روز رسانی اطلاعات
  7. میزان ارائه خدمت
  8. مدت زمان

هزینه:

هر کسب و کاری همواره در تلاش است تا هزینه ها را کم کند. مهم ترین مزیت طراحی وب سایت کاهش هزینه هاست. یک وب سایت را می توان با صرف هزینه چند میلیون طراحی و نگهداری کرد. اگر در وب سایت بازاریابی به درستی انجام شود، شاهد پیشرفت کسب و کارتان خواهید بود. در این صورت بازدیدکنندگان سایت تبدیل به مشتری می شوند.

میزان دسترسی:

امروزه خرید آنلاین جایگزین مراجعه حضوری به بازار و مجتمع های تجاری است. دسترسی به وب سایت بسیار راحت تر از دسترسی به اماکن تجاری است. لازم به ذکر است قوانین امنیتی نیز وجود دارند. از این رو اعتماد مردم به تجارت الکترونیکی افزایش پیدا کرده است. دسترسی ساده به همراه اعتماد به فروشگاه های آنلاین سبب افزایش درآمد این کسب و کارها شده است.

قابلیت دسترسی:

اینترنت بستری با دسترسی جهانی است. داشتن وب سایت سبب افزایش دسترسی به کسب و کار شما خواهد شد.

وسعت بازاریابی:

بازاریابی اینترنتی ساده و مقرون به صرفه است. سئو سایت می تواند تاثیر زیادی در بازاریابی داشته باشد. از طریق می تون گفت نتیایج سئو قابل بررسی است. با این بررسی می توان کسب وکار را برای پیشرفت آماده کرد.

میزان اعتبار:

داشتن یک وب سایت سبب افزایش اعتبار کسب و کار شما می شود. وب سایت سبب معروف شدن نام تجاری و برندینگ شما خواهد شد.

به روز رسانی اطلاعات:

در بازایابی های سنتی برای آگاهی مردم از کسب و کارها از بیلبوردهای تبلیغاتی و روش های دیگر استفاده می شد. امروزه این تبلیغات به آسانی داخل وب سایت قرار می گیرند. به روز رسانی تبلیغات در وب سایت ها نیز کارآسانی است. این روش مزیت مهمی در مقابل روش های سنتی است. در این صورت مشتریان دسترسی بیشتری به اطلاعات دارند. این موضوع سبب افزایش فروش و درآمد خواهد شد.

میزان ارائه خدمت:

برای اینکه مشتریان از محصولات و خدمات آگاهی پیدا کنند، اطلاعاتی مرتبط با محصول در وب سایت قرار داده می شود. مشتری به آسانی می تواند محصولات را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کند.

مدت زمان:

خدمات وب سایت ها عمرانه هستند. وب سایت همیشه وجود دارد. مشتری هر زمانی اراده کند می تواند به سایت مراجعه کند. با بازدید وب سایت از محصولات و خدمات قابل ارائه اطلاعات کاملی به دست می آید.

اهمیت سئو وب سایت:

پیش تر اشاره کردیم کسب و کارهای مختلف برای پیشرفت خود اقدام به طراحی سایت می کنند. با این کار به دنیای مجازی وارد می شوند. بستری مناسب برای افزایش فروش نیز فراهم می شود. حال به این نکته اشاره می کنیم که طراحی سایت بدون توجه به سئو آن عملی بی نتیجه است.

طراحی سایت و سئو رقیب کسب و کارهای سنتی

سئو یعنی وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل در کلمات و عباراتی که مردم آن را جستجو می کنند و وب سایت شما آن خدمات و محصولات را ارائه می دهد، در صفحه اول نتایج قرار گیرد.

مثلا با تحقیقات انجام شده ماهانه بیشتر از 20 هزار  بار کلمه "ثبت شرکت" جستجو می شود حال آنکه اگر وب سایتی داشته باشید که در این کلمه در صفحه اول گوگل بالا باشد.

و اگر از این تعداد روزانه 50 نفر با شما تماس بگیرند (بدون در نظر گرفتن روزهای تعطیل) ماهانه 1400 مشتری خواهید داشت. با توجه به قانون فروش اگر تنها 20% مشتریان را جذب نمایید چیزی حدود 280 نفر خواهد شد.

اگر از این افراد چیزی حدود 500 هزار تومان یعنی کمترین هزینه را نیز دریافت نمایید، ماهانه 140 میلیون تومان ورودی شما از این تجارت است.

1400 X %20 X 500،000  = 140،000،000 تومان

سئو سایت ها باعث ارزشمند شدن وب سایت شما می شود. سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود. شاید صرف هزینه برای این کار برای برخی صاحبان مشاغل سخت باشد. ولی با این کار نتیجه خوبی از وب سایت گرفته می شود که هزینه اولیه را جبران می کند. در ادامه به مزایای سئو سایت اشاره شده است.

  1. ترافیک سایت افزایش پیدا می کند.
  2. اعتماد بازدیدکنندگان افزایش پیدا می کند.
  3. اعتبار سایت بیشتر می شود.
  4. مقرون به صرفه است.

تعرفه سئو یا قیمت سئو:

هزینه ای که صرف می شود تا کسب و کار شما در گوگل بالا بیاید، قیمت سئو سایت است. این هزینه به عواملی از جمله چگالی کلمه کلیدی، وضعیت سایت های رقیب و وضعیت فعلی سایت شما بستگی خواهد داشت. سئو سایت امری مستمر است. این گونه نیست که یک بار انجام شود و دیگر نیاز به پیگیری نداشته باشد.

طراحی سایت و سئو رقیب کسب و کارهای سنتی

مجموعه اقدامات این حوزه باید مستمر باشد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو بسیار مقرون به صرفه است. با به دست آوردن جایگاه مناسب در گوگل شاهد افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید بود. این کار موجب رونق کسب و کار شما خواهد شد. ما در مجموعه وب داران آماده ارائه خدمت در زمینه طراحی سایت و سئو سایت برای موتورهای جست و جو از جمله گوگل هستیم.

برای یک مشاوره رایگان در زمینه طراحی و سئو سایت با کارشناسان ما با شماره 02188278745 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز