خبرگزاری کار ایران

سرامیک اسلب | لیست قیمت سرامیک اسلب ایران سرام

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۹۷۳

هم اکنون ایران سرام به عنوان یکی از مراکز پخش انواع کاشی و سرامیک در کشور با سابقه ای درخشان در حال فعالیت می باشد. ایران سرام علاوه بر ارائه محصولات کارخانجات مختلف کاشی و سرامیک در بازار، فعالیت های شایسته ای در زمینه تولید و انتشار مقالات با موضوعات روز صنعت کاشی و سرامیک انجام می دهد. ما در تحریریه ایران سرام با بررسی وضعیت بازار کاشی و سرامیک و همچنین رصد سوالات پرتکرار افراد در اینترنت در زمینه محصولات تولید شده در این صنعت و مسائل وابسته به آن و با همکاری متخصصین این صنعت، مقالاتی را به رشته تحریر می آوریم و در قسمت مقالات سایت ایران سرام منتشر می کنیم. برخی از محتواهای تولید شده توسط تیم نگارش محتوای ایران سرام در قالب مقاله در اینترنت و سایر شبکه های مجازی قرار می گیرد. در این مقاله نیز به ارائه اطلاعاتی درباره سرامیک اسلب و قیمت این محصول در ایران سرام می پردازیم، لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

ویژگی های سرامیک اسلب

سرامیک اسلب از محصولاتی است که در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین متریال در بازار کاشی و سرامیک برای استفاده در اکثر دکوراسیون ها مورد توجه طراحان قرار گرفته است. سرامیک اسلب برای پوشش کف و دیوار در قسمت های مختلف ساختمان بکار می رود. کاشی مرجان عرضه کننده انواع سرامیک اسلب می باشد. سرامیک اسلب به سرامیک هایی گفته می شود که ابعاد آن تقریبا بیشتر از یک متر باشد. به دلیل ابعاد بزرگ این نوع از سرامیک در مقایسه با سرامیک های معمولی، باید برای نصب و حتی جابجایی این محصول بسیار دقت نمود. برای نصب سرامیک اسلب به مهارت بالایی نیاز است و توصیه می شود برای این کار از استادکاران باتجربه در این فن، کمک بگیرید. سرامیک اسلب معمولا برای محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ایجاد نمایی یکپارچه، جلوه ای خاص به فضا می بخشد. استفاده از سرامیک اسلب در کف ساختمان به دلیل داشتن تعداد بندهای کمتر و ایجاد سطحی نفوذناپذیر نسبت به لایه های زیرین، دارای مزیت نسبت به سرامیک های با ابعاد معمولی است، از این رو برای محیط های بزرگ بهتر است از این نوع از سرامیک استفاده شود. سرامیک اسلب دارای استحکام بالا در برابر ضربه و فشار است و به همین دلیل برای استفاده از آن در قسمت های مختلف ساختمان محدودیتی وجود ندارد. سرامیک اسلب در طرح های متنوع و زیبایی ارائه شده است و شما عزیزان می توانید تنوع طرح این محصول را در دسته بندی جداگانه در فروشگاه اینترنتی ایران سرام مشاهده کنید، همچنین در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری درباره سرامیک اسلب، نحوه نصب، رنگ و لعاب، ابعاد و یا سایر ویژگی های این محصول دارید با مشاورین ایران سرام تماس بگیرید.

سرامیک اسلب | لیست قیمت سرامیک اسلب ایران سرام

لیست قیمت سرامیک اسلب ایران سرام

سرامیک اسلب با توجه به فاکتورهای مختلفی قیمت گذاری می شود که از آن جمله می توان به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید سرامیک اسلب، برند و کارخانه تولید کننده، ابعاد، نوع رنگ و لعاب بکار برده شده در تولید محصول، طرح سرامیک و ... اشاره نمود. معمولا سرامیک اسلب به دلیل تکنولوژی مورد استفاده در فرایند ساخت آن از قیمت بالاتری نسبت به سرامیک های با ابعاد کوچکتر برخوردار است اما این تفاوت قیمت در مقابل زیبایی چشم نوازی که استفاده از این محصول به عنوان کفپوش و پوشش دیوار به محیط می بخشد، ارزش دارد، اما با اینحال قیمت سرامیک های اسلب نسبت به سنگ اسلب بسیار مناسب تر است و دقیقا همان کارایی را دارد. سرامیک اسلب باعث ایجاد چشم اندازی با شکوه و لاکچری در فضا می شود و از اینرو نظر افراد با هر سلیقه ای را جلب می کند.  شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیست قیمت سرامیک اسلب ایران سرام را دنبال کنید. در ایران سرام سرامیک اسلب با قیمت مناسب عرضه شده است. ایران سرام به دلیل تامین موجودی بطور مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها، محصولات خود از جمله انواع سرامیک اسلب را با قیمت مناسب ارائه می دهد. معمولا در خرید عمده سرامیک اسلب از فروشگاه اینترنتی ایران سرام، محصولات با قیمت کارخانه برای شما فاکتور خواهد شد. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به مشاوره برای خرید سرامیک اسلب با مشاورین مجرب ایران سرام تماس بگیرید.

سرامیک اسلب | لیست قیمت سرامیک اسلب ایران سرام

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز