خبرگزاری کار ایران

آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی و نکات آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۷۹

اگر کتابی بخواهید که بطور خلاصه تمامی نکات مهم و پرتکرار آزمونی را در خود داشته باشد، ما به شما کتاب راهنمای جامع علوم پایه دکترای دامپزشکی را معرفی می‌کنیم.

آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی چیست؟

آزمون پره انترنی دامپزشکی، آزمونی است که پس از پشت سر گذاشتن حداقل 127 واحد موثر از دروس علوم پایه دامپزشکی اخذ می‌شود و اگر نمره قبولی آزمون پیش درمانگاهی را کسب نکنید نمی‌توانید وارد بخش انترنی این رشته شوید.

حداکثر تا 3 نوبت امکان شرکت در این آزمون وجود دارد و درصورت عدم کسب نمره قبولی، مدرک معادل دریافت خواهید کرد و از ادامه تحصیل بازمی‌مانید. این آزمون به صورت کشوری برای دانشجویان دانشگاه آزاد و به صورت دانشکده‌ای برای دانشجویان دانشگاه سراسری برگزار می‌شود.

منبع سوالات این آزمون رفرنس‌های اعلام شده از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه هست و حدودا شامل تمام مطالبی می‌شود که در 7 ترم ابتدایی این رشته آموخته اید.

مطالب بالا از وبسایت گروه آموزشی وت اینفو Vetinfo جمع آوری شده است، جهت مطالعه جزئیات به صفحه "آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی چیست؟" در وبسایت این گروه مراجعه کنید. همچنین لیست دروس علوم پایه دامپزشکی و چارت جدید 97 دامپزشکی را نیز در این وبسایت مشاهده خواهید کرد.

تعداد سوالات آزمون علوم پایه دامپزشکی 90 عدد است و نمره منفی ندارد. این آزمون 2 بار در سال و در ماه‌های شهریور و اسفند برگزار می‌شود. لیست جامعی جهت دانلود سوالات آزمون پره انترنی (پیش درمانگاهی) دامپزشکی و آزمون‌های آزمایشی پره انترنی دامپزشکی توسط گروه وت اینفو تهیه و جمع آوری شده است که می‌توانید آن‌ها را در صفحه مرتبط با آن دانلود کنید.

برای شرکت در آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی چه منابعی را بایستی مطالعه کرد؟

منابع مختلفی توسط مرکز سنجش و پذیرش معرفی شده است اما مشکل اینجاست که کسی فرصت نمی‌کند این حجم از رفرنس‌ها را مطالعه کند. درواقع اگر بخواهید رفرنس‌ها را مطالعه کنید باید نزدیک به 30 هزار صفحه مطلب بخوانید.

پس بهترین راه برای آمادگی شرکت در آزمون پره انترنی دامپزشکی چیست؟

توصیه می‌شود دروسی که در آن‌ها ضعیف هستید را از جزوات کلاسی خودتان مطالعه کنید و در کنارش حتما سوالات آزمون‌های قبل را دانلود و بررسی کنید.

در این میان اگر کتابی بخواهید که بطور خلاصه تمامی نکات مهم و پرتکرار آزمونی را در خود داشته باشد، ما به شما کتاب راهنمای جامع علوم پایه دکترای دامپزشکی را معرفی می‌کنیم.

کتاب راهنمای جامع علوم پایه دامپزشکی که کتاب گربه دامپزشکی هم نامیده می‌شود! یک کتاب 800 صفحه‌ای است که تمام دروس علوم پایه را در خود جای داده است. این کتاب توسط اساتید متعددی ویراستاری علمی شده است و تالیف و گردآوری آن به تلاش دکتر علیرضا خدایی و همکاران وی انجام شده است.

عملکرد این کتاب در آزمون پره انترنی برای دانشجویان این رشته ثابت شده است و در 8 دوره آزمونی که برگزار شده، این کتاب بیش از 75 درصد سوالات آزمون را پوشش داده است.

آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی و نکات آن

در زمان چاپ این مطلب، نسخه نهایی این کتاب، ویرایش 3 است ولی باتوجه به پرس‌وجوها، متوجه شدیم که ویرایش جدیدتری از این کتاب نیز در دست تالیف است و انتهای سال 1400 عرضه خواهد شد.

برای خرید کتاب علوم پایه دامپزشکی (کتاب گربه دامپزشکی) می‌توانید به طور مستقیم از وبسایت گروه وت اینفو Vetinfo آن را تهیه کنید.

آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی و نکات آن

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز