خبرگزاری کار ایران

هر آنچه که باید درباره سرمایه گذاری کانادا بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۵۹

سرمایه‌گذاری در کاناد یکی از جذاب‌ترین راه‌های مهاجرتی است که هر ساله توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌ های اخذ ویزای سرمایه‌ گذاری در کانادا متنوع‌اند. برخلاف تصور عموم برای گرفتن اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، همیشه نیازی به داشتن سرمایه هنگفت نیست و این جالب‌ترین چیزی است که بعد از آشنایی با انواع روش‌های ویزای سرمایه گذاری با آن روبرو می‌شوید.

به هرحال، چه با این روش‌ها آشنا باشید و چه نباشید چیزهایی درباره اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری هست که بهتر است با آنها روبرو شوید. در این مقاله می‌خواهیم هر آنچه که باید درباره سرمایه گذاری کانادا بدانید را به شما بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید. 

تنوع روش‌های اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا

روش‌های اخذ ویزای سرمایه گذاری متنوع‌اند. این ویزا را می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر دریافت کنید:

  •  از طریق ثبت شرکت
  • از طریق کارآفرینی
  • از طریق استارت اپ
  • از طریق خرید بیزنس
  • از طریق خوداشتغالی
  • از طریق برنامه استانی

چیزی که اینجا می‌خواهیم درباره تنوع روش‌ های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا با شما در میان بگذاریم، اطلاعات کامل و جامع درباره آن نیست؛ بلکه اهمیت داشتن این اطلاعات است. به لینک بالا سری بزنید و این اطلاعات را به صورت یکجا دریافت کنید.

ولی چرا داشتن این اطلاعات مهم است؟ چرا باید تمام این روش‌ها را بلد باشیم؛ در صورتی که می‌خواهیم تنها از یکی از این روش‌ها استفاده کنیم؟

در جواب باید گفت که گاهی اوقات با استناد به تجربیات نامشابه یا منابع اطلاعاتی نامناسب تصور می‌کنیم که در مسیر درستی قرار داریم؛ در صورتی که این طور نیست. ممکن است روشی که برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری پیش گرفته‌اید اشتباه باشد. ممکن است مسیرهای مناسب‌ترین هم برای شما وجود داشته باشد که در صورت اطلاع بخواهید از آنها استفاده کنید.

سرمایه مورد نیاز برای اقامت سرمایه گذاری کانادا

مسئله مهم دیگری که باید بدانید این است که با هر سرمایه‌ای می‌توان برای گرفتن اقامت سرمایه گذاری کانادا اقدام کرد! برخی از افراد بدون اینکه بدانند سرمایه کافی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارند.

اگر جزو افرادی هستید که به خاطر وضعیت اقتصادی خیلی خوب به فکر گرفتن این ویزا افتاده‌اید به شما تبریک می‌گویم. اما اگر این طور نیست، نگران نباشید. در بسیاری از این روش‌ها نیازی به داشتن سرمایه هنگفت ندارید. ( البته این به معنای داشتن جیب خالی هم نیست! )

مثلا استارت‌آپ و خوداشتغالی بسیار مناسب‌اند. اگر شرایط استفاده از آنها را داشته باشید، با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید به هدف خود برسید.

در روش استارت‌آپ باید یک کسب و کار یا یک طرح تجاری مبتکرانه داشته باشید که مورد تایید سرمایه‌گذارهای تعیین شده قرار بگیرد و از جانب آنها حمایت شود. قرار نیست خودتان روی طرح یا کسب وکار خودتان سرمایه گذاری کنید و از این جهت، برای گرفتن این ویزا به پول هنگفتی نیاز نخواهید داشت. کافی است چیزی حدود 13 الی 35 هزار دلار ( با توجه به تعداد افراد خانواده )داشته باشید.

ویزای سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی هم به همین صورت است؛ با این تفاوت که به سرمایه گذار هم نیاز ندارید. چرا که سرمایه شما، خود شما هستید. خود شما و توانایی‌هایی که دارید. به عبارتی شما به عنوان یک فرد بااستعداد، توانایی‌هایی دارید که می‌توانند مانند سرمایه‌ی مالی برای شما کار ایجاد کنند و دولت کانادا را منتفع نمایند. کافی است میزای تمکن مالی داشته باشید تا بتوانید تا 6 ماه هرینه‌‎های خود برای زندگی در کانادا را بپردازید.

از ابتدا انتظار اقامت دائم نداشته باشید

تصور اینکه قرار است از همان ابتدای گرفتن ویزا، اقامت دائم هم دریافت کنید اشتباه است. وابسته به روشی که انتخاب می‌کنید مدت زمانی طول می‌کشد تا بتوانید برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید. زمانی که دولت کانادا مطمئن شود که وجود شما واقعا برای این دولت مفید بوده، اقامت دائم را به شما خواهد داد.

هر آنچه که باید درباره سرمایه گذاری کانادا بدانید

شانس من برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری چقدر است؟

کانادا به شدت از مهاجرین تجاری استقبال می‌کند؛ چرا که وجود آنها فواید بسیاری برای دولت کانادا خواهد داشت:

  • ایجاد شغل
  • تقویت اقتصاد کانادا
  • رفع مشکل جمعیتی

همه اینها در کنار هم باعث شده تا کانادا با روی باز مهاجرین تجاری را بپذیرد.

چطور برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری اقدام کنم؟

بعد از اینکه روش موردنظر خود را انتخاب کردید، به یک وکیل مراجعه کنید. وکلای مهاجرتی با داشتن اطلاعات بالا و تجربه‌های متناسب می‌توانند به خوبی شما را نسبت به مسیری که در آن قرار دارید آگاه کنند.

به عنوان یک تجربه مشترک بین افرادی که از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کرده‌اند، می‌بینید که داشتن وکیل در طی شدن درست مسیر درست بسیار موثر است.

جلوگیری از بروز تجربه‌های ناخوشایند

اگر در مسیر گرفتن ویزا از یک مشاور یا وکیل متبحر مشورت نگیرید ممکن است مشکلات عدیده‌ای برای شما ایجاد شود. تجربه زیر، اتفاقی را روایت می‌کند که برای علی 45 ساله کارآفرین ایرانی در کانادا رخ داده است.

علی یک کارآفرین موفق در ایران بود که بعد از مدتی، به خاطر تمایلات شخصی و امید به گشایش در مسیر پیشرفت تصمیم به مهاجرت گرفت. او می‌توانست از طریق سرمایه گذاری و با استفاده از روش کارآفرینی اقدام به مهاجرت کند. تمام اموال خود را فروخت و این سرمایه را فراهم کرد. کارهای مهاجرتی او به خوبی پیش رفت و بعد از مدتی به عنوان یک مهاجر وارد خاک کانادا شد. او تمام تلاش خود را کرد تا بتواند کارآفرینی کند و به واسطه آن شرایط شخصی خود را در این کشور ارتقا دهد. بعد از دو سال با شکست مواجه شد. او نتوانست آنچه را که ادعا کرده‌ بود به ثمر برساند و نتوانست شغلی برای مردم کاندا ایجاد کند. طبق قانون اموال او مصادره شد.

این اتفاق یا اتفاقات مشابه ممکن است همه روزه برای شما یا افرادی شبیه به شما بیافتد. همراهی یک وکیل مهاجرتی می‌تواند از بروز آنها جلوگیری کند.

/پایان رپرتاژ

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز