خبرگزاری کار ایران

بهترین هاست دانلود کدام است؟ (تجربه من) رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۱۷

در این مقاله به صورت جامع با بررسی کامل به شما گفتیم که بهترین هاست دانلود کدام است و تجربیات 10 ساله ای که داشتم را در این مقاله برای شما به صورت رایگان در اختیار شما گذاشتم.

سرور هاستی که برای وبسایت خود خریداری می‌کنید، می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد و روند پیشرفت آن داشته باشد. چرا که هاست انواع مختلفی دارد و هرکدام برای وبسایت‌های خاصی طراحی شده‌اند. شما باید به عنوان فردی که می‌خواهید وبسایت خود را به بهترین نحو پیش ببرید و از آن درآمد کسب کنید، اطلاعاتی کافی از انواع هاست داشته باشید. زیرا دنیای هاست و سرورهای میزبانی مجازی بسیار گسترده و وسیع است که باعث شده شرکت‌های هاستینگ بی‌شماری در سرتاسر کشور تاسیس شوند و هرکدام بخشی از خدمات هاستینگ را پوشش دهند.

هاست دانلود یکی از نیازهای اساسی عده کثیری از وبسایت‌ها است و افراد زیادی به دنبال خرید این هاست برای وبسایت خود هستند. خرید هاست دانلود برخی امکانات و قابلیت‌های ویژه را برای صاحبان وبسایت به همراه خواهد داشت که دلیل اصلی محبوبیت و رواج استفاده از آن در بین وبسایت‌های مختلف شمرده می‌شود. از آنجایی که چندین شرکت هاستینگ فعال در کشورمان وجود دارد، بهتر است برترین شرکت‌های هاستینگ فعال در این حوزه را بشناسید تا طبق معیارهای شخصی خود، یکی را برگزینید. برای آگاهی از معنا و مفهوم هاست دانلود وبسایت، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

هاست دانلود چیست؟

قطعا وبسایت‌هایی را مشاهده کرده‌اید که برخی فایل‌ها در صفحات خود قرار داده‌اند و کاربران می‌توانند این فایل‌ها را دانلود و ذخیره کنند. برای این نوع وبسایت‌ها، هاست دانلود نیاز است تا فرد بتواند فایل‌هایی را در وبسایت خود قرار دهد تا کاربران این وبسایت این فایل‌ها را دانلود کنند. در مواردی مانند وبسایت فعال در حوزه فیلم و آهنگ، فرد باید هاست دانلود برای وبسایت بخرد؛ زیرا فعالیت در این حوزه، نیازمند امکان آپلود و دانلود برخی فایل‌ها در صفحات وبسایت است که عموما هاست‌های معمولی این قابلیت را ندارند.

بهترین هاست دانلود کدام است؟ (تجربه من) رایگان

با وجود این که ساده به نظر می‌آید، اما امکان آپلود و دانلود به این سادگی در هاست‌های دیگر وجود ندارد و کاربران نمی‌توانند فایل‌هایی را در آن دانلود کنند. در واقع هاست دانلود یک فضای ذخیره‌سازی آنلاین است که می‌توان امکان دسترسی و دانلود محتوای آن و برخی فایل‌ها را برای کاربران فعال کرد. اگر به دنبال راه اندازی یک وبسایت هستید که باید محتوا و فایل‌هایی مشخص در آن قرار دهید که ارزش زیادی برای کاربران دارند و تمام کاربران به دنبال ذخیره و دانلود آن خواهند بود، باید هاست دانلود برای وبسایت خود خریداری کنید.

بهترین هاست دانلود ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

طبیعی است که انواع هاست دانلود که توسط شرکت‌های هاستینگ ارائه می‌شوند، کیفیت و ویژگی‌های متفاوتی داشته باشند. با این وجود قطعا تمام افراد به دنبال بهترین هاست دانلود کل کشور خواهند بود تا بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند و وبسایت خود را به بهترین نحو پیش ببرند. برای این که بتوانید بهترین هاست دانلود را در ایران بیابید، برخی معیارها را باید در ذهن داشته باشید تا با دقت و اطمینان، بهترین مورد را برای خود بیابید. ویژگی‌های بهترین هاست دانلود ایرانی به شرح زیر است:

1. پهنای باند وسیع

وبسایت‌هایی که کاربران به محتوای آن به قدری علاقه‌مند باشند که بخواهند فایل‌ها را در آن دانلود کنند، عموما نیاز شدیدی به پهنای باند گسترده دارند. زیرا وقتی کاربران، فایل‌های آپلود شده در وبسایت را دانلود می‌کنند، پهنای باند محدود می‌تواند موجب هنگ کردن و در نتیجه از دست رفتن تعداد کثیری از کاربران ‌شود. پس بهتر است در انتخاب هاست دانلود دقت کنید که هاست مورد نظرتان دارای پهنای باند وسیعی باشد.

2. حجم هارد

در مواردی شاید بخواهید یک فایل سنگین و حجیم در وبسایت قرار دهید که کاربران آن را دانلود کنند. حجم هارد هاست دانلود در این مواقع اهمیت زیادی پیدا می‌کند؛ زیرا اگر حجم آن کافی نباشد، نمی‌توانید فایل‌های حجیم را در وبسایت خود آپلود کنید. بهتر است توجه داشته باشید که حجم هارد هاست دانلود مورد نظرتان کافی باشد و برای شما در بهینه‌سازی وبسایت و ارائه محتوای ارزشمند برای مخاطبان، محدودیت ایجاد نکند.

3.  پشتیبانی

پشتیبانی سخت افزاری هاست برای تمام شرکت‌های هاستینگ، نیازی اساسی است. زیرا همواره امکان داغ شدن سخت افزارها و تجهیزات هاستینگ وجود دارد و حتی عواملی مانند نویز و اختلال نیز می‌توانند در کارکرد هاست دانلود مشکل ایجاد کنند. به همین دلیل شرکت هاستینگ باید یک تیم پشتیبانی ماهر و مجرب برای رفع این مشکلات قرار دهد تا تمام این مشکلات احتمالی را رفع کنند. اهمیت تیم پشتیبانی هاست دانلود را وقتی می‌توان متوجه شد که کارکرد وبسایت به دلیل داغ شدن دستگاه‌های آن، تمام روز دچار اختلال شود و کار نکند.

4.  شرکت هاستینگ

اصلی‌ترین عاملی که در کیفیت هاست دانلود تاثیر دارد، شرکتی است که تجهیزات و سخت افزارهای آن را نگهداری می‌کند. مهم‌ترین معیاری که شما باید در انتخاب هاست دانلود در ذهن داشته باشید، شرکت هاستینگ مناسب است؛ زیرا تمام عوامل تاثیرگذار بر کیفیت هاست دانلود کاملا به شرکت هاستینگ و خدمات آن وابسته هستند. امروزه چندین شرکت هاستینگ در ایران وجود دارد که می‌توان به کیفیت خدمات آن‌ها اطمینان کرد. برای اینکه بتوانید بهترین شرکت هاستینگ ایرانی را برای خرید هاست دانلود انتخاب کنید، برخی از برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی

امروزه ده‌ها شرکت هاستینگ در کشور وجود دارند که هرکدام یک غول بزرگ در این حوزه به شمار می‌رود. برای این که بتوانید بهترین آن‌ها را برای خود برگزینید، باید یک شناخت جزئی از آن‌ها داشته باشید. البته این شناخت نباید با مطالعه ادعاها و حرف‌ها صورت بگیرد؛ زیرا قطعا همه آن‌ها خود را برترین شرکت موجود در بازار معرفی می‌کنند. ما به صورت کاملا بی‌طرف و با بررسی تجربه مشتریان هرکدام از این موارد، 5 شرکت برتر هاستینگ ایران را به شما معرفی می‌کنیم.  

1. سون هاست (انتخاب من)

بهترین گزینه برای خرید هاست دانلود در ایران، شرکت سون هاست می‌باشد. این شرکت به طور قطع برترین خدمات هاستینگ را در کل کشور دارد و تمام کسب‌وکارها می‌توانند با خرید یا اجاره هاست دانلود از سون هاست، پایه و اساس وبسایت خود را با حداکثر قدرت و استحکام بنا کنند. شرکت سون هاست به قدری به خدمات هاستینگ خود اعتماد دارد که به مشتریان، ضمانت بازگشت وجه یک ماهه می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در هاست دانلود ارائه شده، مشتریان بتوانند پول خود را پس بگیرند. این اطمینان نشان دهنده اعتماد به نفس و ریشه‌دار بودن این شرکت است.

این شرکت فعالیت خود را در اواسط دهه 80 شروع کرد و ابتدا دارای یک تیم اجرایی کم تعداد و کم تجربه بود. اما با رشد روزانه و پیشرفت به سوی رسیدن به هدف، شرکت سون هاست امروزه یک تیم عملیاتی 21 نفره دارد که هرکدام از اعضای این تیم، مهارت و تجربه‌ای بی‌نظیر در حوزه هاستینگ کسب کرده‌اند و کاملا می‌توان به عملکرد آن‌ها اطمینان داشت. تا به حال هزاران کسب‌وکار بزرگ و کوچک در کشور ایران از هاست دانلود این شرکت استفاده کرده‌اند و کاملا رضایت داشتند. برای این که هاست دانلود را از این شرکت خریده و از خدمات شرکت سون هاست استفاده کنید، به وبسایت سون هاست سر بزنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سون هاست اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 10 درصدی  سرویس های هاست اشتراکی سون هاست به مدت محدود: forsat2 (دقیقا همین کلمه انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود)

توجه: این کد وقتی قابل استفاده است که از لینک بالا وارد این سایت شوید.

--------------------------------------------

2. ایران سرور (معروف ترین سرویس)

یکی از با کیفیت‌ترین خدمات هاستینگ در ایران، متعلق به شرکت ایران سرور است. زیرا این شرکت تا به حال با بسیاری از غول‌های بازار ایران همکاری داشته و یک شرکت بسیار قدیمی و باسابقه محسوب می‌شود. شرکت ایران سرور خدمات هاستینگ را به صورت کاملا بی‌نقص و با نهایت کیفیت و پشتیبانی ارائه می‌کند تا مشتریان همواره از خدمات آن رضایت داشته باشند. البته اگر می‌خواهید هاست دانلود را در وبسایت نوپا و جدید خود استفاده کنید، خرید از ایران سرور توصیه نمی‌شود؛ زیرا خدمات شرکت ایران سرور ضمن بالا بودن کیفیت، قیمت بالایی نیز دارند و یک کسب و کار نوپا نمی‌تواند از عهده مبالغ تعیین شده خدمات آن بربیاید.

نقطه قوت شرکت ایران سرور که دلیل اصلی شهرت و خوش‌نامی آن در بازار کار شمرده می‌شود، پشتیبانی حرفه‌ای و 24 ساعته آن است. از آنجایی که کارکرد تمام وبسایت‌ها، به سرعت عملکرد هاست بستگی دارد، شرکت ایران سرور این دغدغه را از ذهن مشتریان خود حذف کرده و اطمینان کامل را به آن‌ها می‌دهد؛ زیرا یک تیم پشتیبانی به صورت تمام وقت در حال بررسی عملکرد دستگاه‌های هاستینگ در شرکت ایران سرور هستند تا از ایجاد اختلال در آن جلوگیری کنند. برای این که اطلاعات بیشتر از تعرفه و خدمات تحت پوشش شرکت ایران سرور کسب کنید، وبسایت ایران سرور بهترین منبع اطلاعاتی برای شما است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت ایران سرور، اینجا کلیک کنید

--------------------------------------------

3. پارس هاست

سومین مورد از برترین شرکت‌های هاستینگ، شرکت پارس هاست است. توصیه می‌شود قبل از بررسی وبسایت پارس هاست و هر گونه اقدام برای خرید یا اجاره هاست، دو موردی که قبل از آن نام بردیم را به خوبی بررسی کنید؛ زیر دو مورد اول برترین‌های ایران هستند و نمی‌توانید شرکتی بهتر از آن‌ها بیابید. در صورت مناسب نبودن، پارس هاست را می‌توانید به عنوان یک جایگزین خوب و مناسب برای آن موارد ببینید. زیرا این شرکت خدمات بسیار با کیفیتی دارد که باعث شده نامش را همواره میان برترین شرکت‌های هاستینگ ایران مشاهده کنیم.

جالب است بدانید شرکت پارس هاست بسیاری از خدمات مرتبط با سایت را پوشش می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را در وبسایت شرکت پارس هاست مشاهده کنید. قیمت پایین خدمات در وبسایت پارس هاست یک مزیت قابل توجه شمرده می‌شود؛ زیرا این شرکت در 17 سال فعالیت حرفه‌ای خود، با بهترین دیتاسنترهای ایران و جهان قرارداد بسته و توانسته قیمت آن‌ها را تا حد امکان پایین بیاورد. در نتیجه کاربران می‌توانند با قیمتی مناسب، انواع هاست را از وبسایت پارس هاست تهیه کنند. شرکت پارس هاست ضمانت بازگشت وجه 7 روزه خدمات و سرورهای خود را به مشتریان خود می‌دهد.

--------------------------------------------

4. نت افزار (برای هاست دانلود پیشنهادش نمی کنم)

شرکت نت افزار یکی از نام‌های برجسته لیست برترین‌های بازار ایران است. زیرا این شرکت در حال حاضر بهترین هاست‌های ایرانی را دارد و کاربران می‌توانند آن‌ها را برای وبسایت خود خرید یا اجاره کنند. از طرفی وجود نماد اعتماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، خرید را برای مشتریان بسیار راحت‌تر کرده است؛ زیرا با توجه به تعداد بالای کلاهبرداری اینترنتی، مشتریان امروزه به وجود نماد اعتماد الکترونیکی اهمیت می‌دهند.

یکی از نکاتی که باعث شده مشتریان اعتماد بیشتری به شرکت نت افزار داشته باشند، میزبانی کردن داده‌ها و اطلاعات بیش از 80 هزار وبسایت ایرانی است. وجود چنین جمعیت عظیمی از وبسایت‌ها در بین مشتریان شرکت نت افزار قطعا دلایلی دارد؛ قطعا معتبر بودن و کیفیت بالای خدمات یکی از برجسته‌ترین عوامل این اتفاق است. این شرکت در حال حاضر یکی از 10 هاست برتر کشور را مدیریت می‌کند و مهارت خود را در این حوزه به طور کامل اثبات کرده است. خرید یا اجاره هاست دانلود از وبسایت نت افزار برای تمام افراد توصیه می‌شود؛ البته اگر امکان خرید از دو مورد اول وجود نداشت.

کد تخفیف 7 درصدی نت افزار به مدت محدود : UC708RVK (دقیقا همین کد تخفیف انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود) | اگر مدت زمان این کد تمام شده بود، این کد را هم تست کنید: (  UC216KPI یا UC845XKQ )

--------------------------------------------

5. میهن وب هاست

در نهایت به آخرین گزینه از برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی می‌رسیم. شرکت میهن وب هاست نیز می‌تواند یک مورد مناسب برای این لیست باشد؛ زیرا این شرکت نیز مانند موارد دیگر، سال‌های سال توانسته تداوم فعالیت خود را در حوزه هاستینگ ادامه دهد و ارزش خدمات خود را اثبات کند. این شرکت برای خدمات خود با نهایت انصاف، تعرفه تعیین کرده است و می‌توانید با بررسی مختصر متوجه تفاوت قیمت‌ها آن با دیگر شرکت‌ها شوید. البته این امر به هیچ عنوان باعث کاهش کیفیت خدمات نشده و میهن وب هاست توانسته ضمن قیمت گذاری معقول، کیفیت خدمات خود را نیز بالا نگه دارد.

تیم پشتیبانی شرکت میهن وب هاست در 24 ساعت از 7 روزه هفته فعالیت می‌کند و امکان هرگونه اختلال را در سرورها به حداقل رسانده است. از طرفی دیگر امنیت بالای سرورهای میزبانی شرکت میهن وب هاست باعث شده مشتریان زیادی به خدمات آن جذب شوند. شرکت‌های هاستینگ ذکر شده بر حسب اولویت هستند و سعی کنید طبق ترتیت، به وبسایت هرکدام سر بزنید.

چگونه کیفیت پشتیبانی یک شرکت هاستینگ را بسنجیم؟

پشتیبانی که توسط تیم پشتیبان شرکت هاستینگ انجام می‌گیرد، باید کیفیت بالایی داشته باشد. برای این که کیفیت پشتیبانی هرکدام را بسنجید، بهترین راه، تماس گرفتن با شماره تلفن آن‌‌ها در ساعات تعطیل است. البته نباید از تیم پشتیبانی شرکت هاستینگ انتظار داشت که در ساعات تعطیل بهترین پاسخگویی را داشته باشند؛ اما می‌توانید تا حدودی کیفیت آن را ارزیابی کنید.

بهترین هاست دانلود کدام است؟ (تجربه من) رایگان

اگر به هاست دانلود نیاز دارید و برای موارد دیگر می خواهید هاست تهیه کنید پیشنهاد می کنم مقاله از کجا هاست بخریم را به صورت کامل مطالعه کنید زیرا در آن مقاله هم نکات مهمی درباره بهترین شرکت هاست و خرید هاست گفته شده.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز