خبرگزاری کار ایران

سفری به نگین شهرهای عربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۱۴

شما می توانید برای دریافت ویزا ، هتل و سفرهای زیارتی ، تورهای گردشگری مناسب را با مراجعه به سایت یلداسیر انتخاب کنید.

دبی ، نگین واقعی تاج جهان عرب ، واقعاً مکانی برای تحقق رویاها است. این روستا زمانی یک دهکده متواضع ماهیگیری در سواحل دریای عرب بود که انگار با جادو به قلعه ای پر زرق و برق و مدرن تبدیل شده بود. دبی نمادی از رویاهای بلند است که وقتی پول چیزی نیست و دید همه چیز است. بیایید شگفتی هایی را ببینید که دنیا را در مورد معجزات مدرن مبهوت کرده است ، شما می توانید سطح زندگی تجملاتی را تجربه کنید ، مهمان فرهنگی باشید که با هر مهمان به عنوان یک پادشاه یا شاهزاده رفتار می کند. با سفر به دبی  بهترین هایی را که جهان ارائه می دهد ببینید. البته قبل از سفر کردن به دبی صدور ویزای دبی برای شما الزامی است .

 

در دبی چه میگذرد؟

وقتی صحبت از گزینه ها می شود ، دبی شهری است که اصطلاح "برای ثروتمندان " بیشتر مناسب است. اما علایق شما ، بودجه شما هر چه باشد ، دبی از هیچ هزینه ای برای تأمین چیزی برای هر کس دریغ نمی کند. صرف نظر از اینکه بودجه شما محدود است دبی شهری است که برای همه اقشار جامعه و هر سطح درآمد چیزی کاربردی ارائه می دهد. این فقط یک نگاه کوتاه به این شهر است.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب : این مرکز بزرگترین آکواریوم تاریخ است ، نمادی از نحوه انجام هر کاری دبی. بدون هیچ هزینه ای بهترین و رضایت بخش ترین تجربه ای را که می توانید تصور کنید برای شما به ارمغان می آورد. از تا پیاده روهای زیر آب ، این یک تجربه در زندگی برای همه است. از چهره های پر از هیبت کودکان و بزرگسالان ، فوراً متوجه خواهید شد که چرا آکواریوم دبی یک تجربه فراموش نشدنی  برای مردم سراسر جهان است.

مرکز خرید امارات : بنای یادبود شادابی و لذیذ ، (امارات مال) یک مکان محبوب است که در آن مد درجه یک به مصرف کنندگان ارائه می شود. اگرچه یک مرکز خرید لوکس است ، اما هیچ کمبود مغازه و نمایشگاه برای مسافران با هزینه بیشتر وجود ندارد. با جاذبه های فراوان ، از پیست یخ گرفته تا تئاترهای لوکس درجه یک ، در این مکان دیدنی دبی همه امکانات فراهم شده است .

برج خلیفه : جواهری در تاج افق دبی ، این برج رکوردشکن نقطه کانونی دبی است ، مایه افتخار و شادی این شهر است. با بلند شدن از امواج خلیج فارس و بلند شدن از منطقه بدون ماسه ، منظره از بالای برج یک منظره دیدنی است و یک تجربه واقعی یک بار در زندگی است. با وجود تعداد زیادی مرکز خرید ، رستوران و گالری در کنار پایگاه آن ، کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد تا دیدن مناظر این شاهکار مدرن مهندسی .

کجای دبی شام می خورید؟

به عنوان یک مرکز جهانی و مقصدی برای تجارت و اوقات فراغت ، مرکزی که مردم را از هر گوشه ای از جهان به خود جذب می کند ، در مورد غذا خوردن چیزی از گزینه های فراوان کم نیست. از مجلل ترین رستوران های سه ستاره میشلن تا متواضع ترین غذاخوری های محلی ، دبی از هر سلیقه و ارزش برخوردار است. در اینجا یک نمونه کوچک از آنچه در دیدار بعدی انتظار می رود آورده شده است.

سفری به نگین شهرهای عربی

تیپتارا : اگر طعم های عجیب و غریب آسیایی کام شما را هیجان زده می کند ، پس این گوهر تایلند مکان مناسبی است. این رستوران بالاترین و خوشمزه ترین تجربه ممکن را برای شما به ارمغان آورد. از دکوراسیون خیره کننده و فضای آرامش گرفته تا طعم های خوشمزه ای که در هر ظرفی دمیده می شود ، تیپتارا مکانی مناسب برای اعضای خانواده سلطنتی است.

 :La Piscina

استخر و رستورانی درسطح جهانی، با سطح تجملاتی که آن را به عنوان مکانی جذاب برای خوش خوراک ها و سالن های غذاخوری تبدیل می کند ، با سرو غذاهای مجلل از سراسر جهان و کوکتل های برند در کنار استخر ، این جایی است که می توانید برای استراحت ، با زیبایی کامل محاصره شده در خدمت شماست.

رستوران آمریتسار: برای کسانی که از گزینه های بی شمار بودجه دبی رهایی می یابند ، این مرکز بازگشتی شاداب به زندگی است ، زیرا از نظر طراوت مواد اولیه و مهارت های آشپزی مورد نیاز ، آمریتسار بهترین غذاهای سنتی هندی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

کجای  دبی اقامت کنم ؟

هتل ها و اقامتگاه های زیادی در دبی وجود دارد ، شما می توانید در هتل های زیر اقامت داشته باشید.

برج العرب (7 ستاره) : نمادی افسانه ای از مهمان نوازی و تجملات اماراتی ، موسسه ای که از استانداردها فراتر رفته است ، استانداردها را بسیار فراتر از هر چیزی قبل از خود قرار داده ، برجی از ساحل بیرون آمده که شما را مستقیماً بالای آب قرار داده است. مجموعه گسترده ای در سطح جهانی وسط افق شهر با امکانات رفاهی و خدمات فراوان برای شما

هتل Revere (4 ستاره): هتل Revere با موقعیت خوب و نزدیک بودن به برج خلیفه ، با امکانات رفاهی خوب در قلب اکثر فعالیت ها و جاذبه ها واقع شده است ، و می توانید مطمئن باشید که از لحظه ای که پا به ریور می گذارید ، واقعاً  خانه خود احساس خواهید کرد.

سفری به نگین شهرهای عربی

Lemon Tree Hotel (3 ستاره) :  هتل مسافرتی که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است ، لیموترید از خدمات زیادی برخوردار است که آن را به انتخابی هوشمند تبدیل می کند. این منطقه که در منطقه پر جنب و جوش جمیرا واقع شده است و دارای امکانات رفاهی و تجملی زیادی از جمله یک سالن بزرگ و مجلل در فضای باز و یک استخر فوق العاده روی پشت بام است ، این مکانی است که می توانید پس از چند روز ماجراجویی های سرگرم کننده یا موفق (و استرس زا) تمام روز را در آن استراحت کنید. دیدار تجاری. با قیمت مناسب به هتل درخت لیمون بیایید و در نهایت برای راحتی و تجمل اقامت خواهید کرد.

شما می توانید برای دریافت ویزا ، هتل و سفرهای زیارتی ، تورهای گردشگری مناسب را با مراجعه به سایت یلداسیر انتخاب کنید . شماره تماس شرکت هواپیمایی یلداسیر ( 02188830035)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز