خبرگزاری کار ایران

آنچه باید درباره خرید تشک بدانید!!!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۲۵۲

داشتن محلی مشخصی برای خواب و استراحت، یکی از لازمه های ضروری برای هر فرد می باشد. جای خواب در طول زمان های مختلف دستخوش تغییرات زیادی شده و از روی زمین به روی تخت انتقال پیدا کرده است. هنوز برخی از افراد هستند که خوابیدن بر روی تشک را به استراحت نمودن بر روی تخت خواب ترجیح می دهند. اما تشک های امروزی از متریال های مختلفی اعم از فوم، اسفنج، فنر و... تولید شده اند که می توانند علاوه مهیا نمودن خوابی راحت، باعث ایجاد فضایی مناسب با آناتومی بدن شوند. اگر تصمیم به خرید تشک دارید با ما همراه باشید.

تشک خوشخواب چیست؟

در ایران تشک تخت را به نام خوشخواب می شناسند. این نوع از تشک ها در حال حاضر در دو دسته بندی طبی و فنری تقسیم بندی می شوند. در مدل های فنری، فنر ها به دو صورت فنر متصل و فنر منفصل دسته بندی می شوند. اما به طور کلی 5 نوع تشک که شامل تشک فنری، تشک طبی یا اسفنجی، تشک طبی فنری، تشک آبی و تشک بادی می باشند، در بازار موجود هستند.

تشک طبی چیست؟

همان طور که از نام این محصول مشخص می باشد، باید از نظر پزشکی کاملا با آناتومی و فیزیک بدن انسان سازگار باشند.

تشک طبی در واقع به تشکی استاندارد گفته می شود که از اسفنج های فشرده ساخته شده است. این نوع از تشک ها کاملا با ارگونومیک بدن انسان تطابق دارند و به گونه ای طراحی شده اند تا سفتی و انعطاف پذیری مناسب را داشته باشند.

همان طور که می دانید تشک های طبی به دلیل سفت بودن و انعطاف پذیری کمی که دارند، بیش تر برای افرادی که با مشکلاتی مانند دیسک کمر، گودی کمر، مشکلات ناحیه گردن، گرفتگی های عضلانی و... دست و پنجه نرم می کنند، بسیار مناسب هستند.

تشک طبی می تواند با کاهش فشار در ستون فقرات به آن استراحت داده و باعث کاهش درد های عضلانی و درد های وابسته به ستون فقرات شود.

آنچه باید درباره خرید تشک بدانید!!!

درد های وابسته به ستون فقرات شود.

تشک طبی چه ویژگی هایی دارد؟

تشک های طبی نسبت به سایر تشک ها، سفت تر می باشند. اما سفتی آن ها به گونه ای نیست که بتوان آن را با سختی زمین یکی دانست.

تشک های طبی فاقد هر گونه فنر می باشد. هم چنین بیش تر از جنس فوم، یونولیت و یا اسفنج فشرده تهیه و تولید می شوند. این نوع از تشک ها به دلیل خاصیت سفت بودن، نسبت به سایر تشک ها از عمر کم تری برخوردار می باشند. چرا که پس از مدتی جای قوس های بدن بر روی آن ها به صورت فرو رفتگی و برآمدگی باقی خواهد ماند.

باکس جکدار چیست؟

یک تخت خواب با باکس جکدار در واقع تخت خوابی است که فضای ذخیره سازی در قسمت زیرین تشک برای آن در نظر گرفته شده است. از آن جایی که بزرگ ترین مبلمان اتاق خواب، تخت خواب شمرده می شود و فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد، بهتر است طراحی ان به گونه ای باشد که بتوان از فضای زیر آن نیز استفاده نمود.

شاید تصور کنید که کشو های زیر تخت برای استفاده از این فضا مناسب باشد. اما لازم است بدانید که کشو های تعبیه شده در زیر تخت، تمامی فضای بلا استفاده زیر تشک را در بر نمی گیرد.

معرفی انواع باکس های تخت

باکس ساده

این نوع از باکس ها یک اختلاف سطح بین تشک و زمین ایجاد می کنند. باکس ساده با به کار گیری یک قاب فلزی نشکن ساخته شده است که از ماندگاری و دوام بالا برخوردار بوده و صدایی از خود ندارد.

باکس جک دار

باکس جکدار بلند می شود و شما می توانید از زیر تخت به عنوان یک کمد استفاده نمایید. این نوع از تخت خواب ها برای اتاق هایی که کمک ندارند، گزینه مناسبی می باشند. در ساختار باکس های جک دار 4 بازوی متحرک تعبیه شده است تا به راحتی بتوانید با تشک سطح روی تخت را بلند نمایید.

باکس کشو دار

در دیواره باکس زیر تخت، کشو هایی طراحی و ساخته شده اند تا لوازم اضافی افراد در داخل آن ها قرار بگیرند. در واقع فضای زیر تخت مانند یک کشو کارایی دارد.

مزایای استفاده از باکس جکدار

آنچه باید درباره خرید تشک بدانید!!!

فضای ذخیره سازی

تخت خواب هایی که به صورت جک دار شناخته می شوند، یکی از بهترین انواع تخت خواب به شمار می آیند. اولین مزیت استفاده از این تخت خواب های جکدار دو نفره، ایجاد فضای بیش تر برای ذخیره وسایل می باشد.

در صورتی که از تخت خواب های جکدار برای اتاق میهمان استفاده کنید، فضای بیش تری خواهید داشتن. زمانی که میهمانان از تخت خواب استفاده می کنند، نمی دانند که شما از تخت خواب جک دار به عنوان انبار استفاده کرده اید. چرا که این فضا بسیار پوشیده و از دیدرس به دور می باشد.

راحتی دسترسی

یکی دیگر از مزایای استفاده از تخت خواب های جکدار، دسترسی راحت می باشد. چرا که شما مجبور نیستید برای بیرون آوردن وسایل مورد نیاز خود، به زیر تخت بخزید. فقط کافی است تا شاسی تخت را بکشید تا تشک بلند شده و دسترسی راحتی را در اختیار شما قرار دهید.

برای خرید تشک چه کاری انجام دهیم؟

تشک او آر جی (Toshak ORG) یکی از نمایندگان رسمی تشک رویال می باشد که برای فراهم نمودن آرامش و آسایش افراد، کالا های خواب با کیفیت و بی نظیری را ارائه می دهد. برای این که صبح ها با انرژی بیش تری روز خود را آغاز کنید، به شما توصیه می کنیم که تشک های رویال را امتحان کنید. در واقع یک تشک خوب می تواند تجربه شیرینی از خواب را برای شما فراهم نماید.

برای خرید تشک های رویال ما به شما توصیه می کنیم که با کارشناسان تشک او آر جی در تماس باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز