خبرگزاری کار ایران

مواردی که در رژیم گرفتن در دوران کرونا باید رعایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۲۸

کرونا نزدیک به دو سال است که زندگی تمام مردم دنیا را تحت شعاع قرار داده در اوایل شیوع این ویروس هیچکس فکر نمیکرد تا به این حد از زندگی عادی مردم را تحت تاثیر قرار بدهد اما خوب این بدان معنی نیست که ما زندگی معمولی و عادی خودمان را متوقف کنیم تا پایان این ویروس کثیف، در کنار افزایش ایمنی و مقاومت بدن باید به تناسب اندام و حفظ زیبایی ظاهری خودمان نیز بکوشیم با این تفاوت که در دوران کرونا به دست آوردن این زیبایی های ظاهری نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد زیرا که در صورتی که ما اشتباهی را در این باره انجام بدیم ممکن سبب ضعف سیستم ایمنی بدنمون و پایین آمدن مقاومت آن بشیم که بسیار دراین روز های کرونایی ممکن است به ضرر ما و بدنمان تمام شود. یک رژیم اصولی باید شامل سه عنصر اصلی یعنی چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین های مورد نیاز و ضروری بدن باشد

به هیچ عنوان بدن ما نباید گرسنگی را تحمل کند پس به همین دلیل مصرف پروتئین از واجبات رژیم است.

رژیم لاغری چیست؟ برای به دست آوردن اطلاعات به لینک قبل مراجعه کنید.

همانطور که میدانید مصرف سبزیجات و میوه ها در دوران کرونا بسیار برای بدن ضروریه اما باید بدانید که رژیمی که شامل این عناصر مهم نباشد کاملا رژیم نامناسب و اشتباهی خواهد بود پس میوه و سبزیجات را در رژیم خود فراموش نکنید.

به طور کلی هم بخواهیم در نظر بگیریم حذف وعده غذایی در هیچ زمانی مناسب نخواهد بود پس توجه کنید که هیچ یک از وعده های غذایی خودتون را حذف نکنید بخصوص صبحانه.

هرم رژیم غذایی

مواردی که در رژیم گرفتن در دوران کرونا باید رعایت کنیم

برای داشتن زندگی سالم توصیه میشود به هرم غذایی توجه کنید

زیرا که هرم غذایی شامل قسمت هایی از مواد غذایی میباشد که هریک با توجه به میزان ضروریات بدن و سلامت آنها دسته بندی شده اند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لینک بعد را کلیک کنید برنامه رژیم غذایی

این هرم های غذایی شامل 4 قسمت میباشند که در قسمت اول و ابتدای هرم نان و غلات وجودداردقسمت بعدی هریک به ترتیب میوه و سبزیجات

گوشت و لبنیات و حبوبات و در نهایت قسمت چربی ها و شیرینی ها.

باید بدانید که در قسمت نان و غلات نشاسته و برنج هم قرار داره که بهتره در مصرف برنج کمی رعایت کرده و بیشتر از برنج های کته شده استفاده نمایید.

میوه و سبزیجات از ارکان مهم تغذیه ایی هستند که بسیاری از افراد به صورت روزانه از آنها استفاده میکنند.در طول روز این گروه مهم را فراموش نکنید.

مرحله بعدی گروه پوشت و حبوبات و لبنیات هستند که در این مرحله توجه کنید تا جایی که چربی های گوشت قابل مشاهده و جدا شدن هستند باید انها را جدا کنید و هم چنین که از لبنیات های کم چرب استفاده کنید.

طبقع اخر هرم ما شامل چربی هاست که مصرف حداقلی آنها بسیار بهتر است.

تئجه داشته باشید که هیچ یک از گروهای این هرم غذایی را حذف نکنید

زیرا که هریک از آنها برای بدن مفید و مواد مغذی را به بدن خواهند دادو

که این مواد مغذی میتواند شامل انواع ویتامین های گروه ب یا آ ، آهن و ... باشد که سبب به دست آوردن انرژی شما خواهند شد.هم چنین از برخی بیماری های قلبی ، سکته مغزی،برخی سرطان ها، دیابت و... جلوگیری خواهند کرد.

نکته مهم آن است که در مصرف هریک از این گروه های غذایی باید به میزان و مقداری که باید مصرف کنید توجه اساسی بکنید.

بهترین مرجع رژیم کتوژنیک در ایران

مواردی که در رژیم گرفتن در دوران کرونا باید رعایت کنیم

شاید براتون عجیب باشد ک بدونید در ابتدا این رژیم برای بیماری صرع در کودکان استفاده میشده آبراهام شخصی است که برای درمان صرع کودک خود این رژیم را ابداع کرده و پس از آن در سال 1996 شروع به مطالعه علمی در رابطه با آن شده و سپس به عنوان یک رژیم از آن یاد شده.برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با رژیم کتوژنیک بر روی لینک این رژیم کلیک نمایید.

در این رژیم میزان چربی زیاد و میزان کربوهیدرات بسیار کمه و پروتئین هم به میزان کافی وجودداره.

نمیتوان با صراحت کامل بیان کرد که بهترین مرجع این رژیم در کشور کجاست  اما در این باره باید نکاتی را بدانید برای مثال بهترین مرجع دقیقا جایی که در ابتدا متابولیسم بدنی شما رو بررسی میکنه و متناسب با آن

برای شما رژیم مناسبی را در نظر میگیره.

توجه داشته باشید که بدون تحقیق و بررسی به هر کلینیک و سایتی اعتماد نکنید و خدایی نکرده باعث به وجود آمدن خسارت های جبران ناپذیری برای خودتان نشوید.

به امید داشتن زندگی سرشار از آرامش و سلامتی برای شما

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز