خبرگزاری کار ایران

آموزش تعمیرات موبایل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۹۱

نیاز انسان به تکنولوژی های روز دنیا به ویژه گوشی موبایل و بخاطر مصرفی بودن بیش تر قطعات موبایل و در معرض خرابی قرار گرفتن قطعات تلفن همراه ، نیاز به تعمیرکاربه ویژه تعمیرکارحرفه ای موبایل بیش از هرروز دیگر دربازارموبایل کشوراحساس می شود.

تولید گوشی های جدید توسط کمپانی های معتبرجهانی مانند آیفون و سامسونگ ، ورود شرکت های جدید تولید موبایل به بازارجهانی مانند هوآوی و شیائومی ، بازگشت شرکت های قدیمی به عرصه تولید موبایل مانند نوکیا نشان دهنده اهمیت ویژه این تکنولوژی دربازار جهانی است. بدیهیست تولید انبوه و پیشرفت تکنولوژی تلفن همراه نیاز به تعمیرکارموبایل نیزبیش تر می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل

با توجه به مثال های بالا به روشنی مشخص است که شغل تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین شغل های تعمیراتی درکشورمی باشد.

در تمام کالاهای معرفی این موضوع صدق می کند ، زمانی که قیمت یک کالا افزایش پیدا   می کند تعویض آن کالا بسیارسخت می شود و افراد به دنبال تعمیرات محصول مورد نظر   می روند. تلفن همراه نیز از این قاعده مستثنا نیست با توجه به افزایش روزافزون قیمت   گوشی های موبایل کاملا مشخص است که تعمیرگوشی های خراب بسیار باصرفه تر است و این امر باعث می شود تا تقاضا برای تعمیرات موبایل افزایش یابد و شغل تعمیرات موبایل بسیار پررونق شود.

باتمام این تفاسیر و با کمی هوشمندانه عمل کردن قطعا به این نتیجه خواهید رسید که شغل تعمیرات موبایل یکی از شغل های پردرآمد کشور می باشد اما اینکه چگونه یک تعمیرکارحرفه ای دربازارموبایل شویم خود دارای نکات بسیارحساس و مهمی است که ما در این مقاله سعی در بررسی این موضوع داریم پس ما را تا انتها دنبال کنید. تا به تفصیل در خصوص شغل تعمیرات موبایل بپردازیم و شما را با بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران آشنا کنیم.

از ویژگی های مهم یک آموزشگاه تعمیرات موبایل برای گذراندن دوره تعمیرات موبایل میتوان به :

کیفیت بالای آموزش آن اشاره کرد، نکته مهم بعدی بحث تضمین یادگیری است ، اساتید حرفه ای باتجربه کاری و تحصیلات آکادمیک بالا، پشتیبانی نامحدود ازکارآموزان درحین دوره و بعد از آموزش تعمیرات موبایل، ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای، هدایای رایگان آموزشی و نرم افزارهای کاربردی، امکان استفاده از تجهیزات و لوازم آموزشگاه به همراه فضای تعمیرات مخصوص کارآموزان، شهریه بسیار پائین با کیفیت فوق العاده بالا، امکان تعمیرگوشی کارآموزان با نظارت و حمایت اساتید، استفاده از تجهیزات و لوازم تعمیراتی روز دنیا در کلاس های آموزشی، تعمیر برروی بردهای موبایل روشن و روز دنیا و هدیه دادن این بردها به کارآموزان به صورت کاملا رایگان و... از ویژگی های منحصر به فرد و  بسیار مهم برای انتخاب آموزشگاه مناسب برای گذراندن دوره تعمیرات موبایل در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل در کشور می باشد.

بیش تر بخوانید:

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

آموزش تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل برای هرسلیقه ای بسیار مناسب است شما می توانید بدون هیچگونه سابقه قبلی با گذراندن یک دوره تخصصی و حرفه ای، آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل از مراحل کاملا مبتدی تا حرفه ای دوره تعمیرات موبایل را فرا گرفته و در پایان دوره و حتی حین دوره شروع به تعمیرات موبایل کنید.

گوشی موبایل از معدود ابزار موردنیاز است که با خرابی آن در زندگی انسان اختلال به وجود می آید حال اینکه این ابزار مورد نیاز کسب و کار افراد نیز می باشد به همین دلیل باید در اسرع وقت تعمیر شود و مورد استفاده قرارگیرد پس از این موضوع می توانیم به اهمیت تعمیرات موبایل پی ببریم به همین خاطر شغل تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین شغل های بازار می باشد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند حداقل ماهی ده میلیون تومان درآمدزایی داشته باشند.

کارآموزان آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل با گذراندن دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل به سازمان فنی حرفه ای کشور معرفی شده و با شرکت در آزمون های فنی حرفه ای و قبولی در آزمون های مذکور می توانند مدرک بین المللی تعمیرات موبایل دریافت کنند این مدرک یکی ازمعتبرترین مدارک آموزشی کشور می باشد که قابل ترجمه بوده ویزای کار محسوب می شود با آن می توانید جواز کسب بگیرید و وام اشتغال زایی نیز میتوان با مدرک آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل یکی شغل های  بسیار حساس می باشد ولی دلیل بر این نمی شود که شما نتوانید این حرفه را آموزش دیده و وارد بازار کار بشوید،فقط نیاز به دقت عمل بالا و باحوصله کارکردن و داشتن دانش فنی و آموزش دیدن در یک مرکز تخصصی را دارید.

شما میتوانید با مراجعه به آموزشگاه مهیا موبایل و گذراندن دوره تعمیرات موبایل به راحتی دانش فنی و تجربی خود را بالا برده و با کمک و پشتیبانی اساتید و حمایت های بسیار زیاد آموزشگاه و نیز تلاش و پشتکار خود یک تعمیرکارحرفه ای شده و وارد بازار کارموبایل شوید و درآمدزایی برای خود ایجاد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شغل تعمیرات موبایل، سرمایه بسیارکم برای شروع به کار می باشد. ابتدا اینکه شما نیاز به سرمایه گذاری و اجاره مغازه ندارید و می توانید به صورت درصدی درمغازه دیگران شروع به تعمیرات کنید و یا اینکه در مغازه میز تعمیرات اجاره کنید و با خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل که با سرمایه بسیار اندک میتوانید تهیه کنید وارد بازار کارشده و شروع به تعمیرات موبایل کنید سرمایه اولیه شروع به کار تعمیرات موبایل حدود چهارمیلیون تومان می باشد که با خرید این وسایل شما میتوانید شروع به کسب و کار کنید از جمله این ابزار هیتر و هویه،منبع تغذیه،مولتی متر،ست پیچ گوشی موبایلی،پنس سرکج و سر صاف،پیک و اسپاتول خمیرقلع،روغن فلکس،سیم قلع و... می باشد.

لازم به ذکرست مهیا موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران برگزار کننده دوره آموزشی تعمیرات موبایل با تجربه ای بیش از ده سال مفتخر است بیشترین تعداد کاراموز که توانسته اند وارد بازار کار بشوند را آموزش داده است . آموزشگاه مهیا موبایل با کمترین هزینه بیشترین کیفت آموزشی و خدمات پشتیبانی را به کاراموزان خود ارائه میدهد. شما میتوانید با جستجو کلمه مهیا موبایل در اینستاگرام و گوگل نحوه فعالیت این آموزشگاه را مشاهده نمایید. ویا به پیج   mahya_mobile  در اینستاگرام

و سایت    www.mahyamobile.com

و یا شماره   021/8830789    تماس بگیرید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز