خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 1 سریال میدان سرخ (نسخه اصلی) با لینک مستقیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۴۴

اگر به دنبال دانلود قسمت 1 سریال میدان سرخ نسخه اصلی با لینک مستقیم هستید این صفحه مخصوص شماست که برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با کیفیت بالا می توانید اقدام کنید.

 

  • نام سریال: میدان سرخ
  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • زبان : فارسی
  • مخاطب: بزرگسالان
  • تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰
  • کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
  • بازیگران : امیر حسین آرمان ، حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، لیندا کیایی ، علی مصفا ، فرزاد فرزین و …

خلاصه قسمت اول سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ قسمت اول جریان داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌ شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌ شود، غافل از آن که پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

 ✅ لینک های دانلود قسمت 1 سریال میدان سرخ ✅ 

برای دانلود قسمت 1 سریال میدان سرخ (اینجا) کلیک کنید

دانلود قسمت 1 سریال میدان سرخ (نسخه اصلی) با لینک مستقیم

 

بازیگران قسمت 1 سریال میدان سرخ

قبل از دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول، بهتر است با بازیگران این سریال آشنا شویم، افرادی مطرح مانند: کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، سحر نظام دوست، رضا یزدانی، ستاره اسکندری، سعید داخ، لیندا کیانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و امید روحانی در قسمت اول سریال میدان سرخ حضور داشته اند.

توجه: به زودی دانلود قسمت 2 سریال میدان سرخ نیز قرار داده خواهد شد.

حمید فرخ نژاد در قسمت 1 سریال میدان سرخ

حمید فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، هنرپیشه، فیلم نامه نویس و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در ابتدا به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد. سال 1369 با بازی در فیلم سینمایی در کوچه های عشق بازیگری را آغاز کرد. فیلم سینمایی عروس آتش دومین تجربه بازیگری او بود که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برایش به ارمغان آورد. فرخ نژاد به عنوان نویسنده نیز در این فیلم با خسرو سینایی همکاری کرد و موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم نامه در جشنواره فجر شد. کسب گوی بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کارلووی واری ۲۰۰۰ از دیگر موفقیت هایی است که فرخ نژاد برای بازی در فیلم عروس آتش کسب کرد. در سال های 1381 فیلم سینمایی ارتفاع پست و در سال 1383 فیلم سینمایی به رنگ ارغوان را کار کرد. در سال 1383 برای بازی در فیلم سینمایی طبل بزرگ زیر پای چپ موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره بین المللی فیلم مسکو ۲۰۰۶ شد. نامزدی دربافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم های، گشت ۲ و خوب بد جلف و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی استرداد از دیگر موفقیت های این هنرمند است.

بهرام افشاری در قسمت اول سریال میدان سرخ

بهرام افشاری هنرپیشه فیلم و تئاتر اهل ایران است. شروع فعالیت او در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ تری پیدا کرد. افشاری در آثار بسیاری همچون فیلم های سینمایی صحنه زنی، لانتوری، کارگر ساده نیازمندیم، عصبانی نیستم، رحمان ۱۴۰۰، سریال های نمایش خانگی دل، میدان سرخ و سریال های تلویزیونی علی البدل، شرایط خاص ایفای نقش داشته است.

مهتاب کرامتی در قسمت 1 سریال میدان سرخ

مهتاب کرامتی بازیگر، تهیه کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان، بشردوست و مدیر هنری ایرانی است که از ۱ سپتامبر ۲۰۰۶ ( ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ ) تاکنون سفیر حسن نیّت و صلح از سوی یونیسف می باشد.او دانش آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره دیدهٔ امین تارخ بوده و از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس به تلویزیون آمد.مردی از جنس بلور نخستین حضورش در سینماست. کرامتی در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی مومیایی ۳، رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه، شبانه روز، عصر یخبندان، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و سریال های خاک سرخ، مریم مقدس، روزهای به یادماندنی، رقص روی شیشه و میدان سرخ نقش آفرینی داشته است.

علی مصفا در قسمت یک سریال میدان سرخ

علی مصفا (زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۴۵) بازیگر ایرانی است. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. همچنین وی همسر لیلا حاتمی (بازیگر سینما) و نوه برادر حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده و نوهٔ کریم امیری فیروزکوهی از شعرای معاصر و نتیجه حاج ملا رجبعلی؛ تعزیه خان مشهور دوره ناصری و مؤذن مخصوص محمد علی شاه است. او فارغ‌التحصیل رشته عمران از دانشکدهٔ فنّی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است. علی مصفا دو فیلم بلند را با نام‌های سیمای زنی در دوردست و پله آخر با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرده‌است. وی در سال ۱۳۹۱ عضو هیئت داوران جشنواره اوسیان سینه فن هند بود.

امیرحسین آرمان در سریال میدان سرخ قسمت اول

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.وی دانش آموخته رشته «طراحی داخلی» است و با شرکت در کلاسهای مرحوم مصطفی اسکویی به دنیای بازیگری پانهاد. نخستین تجربه بازیگری او به طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در فیلم سینمایی صد سال به این سال ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. خبر خاصی نیست، نهنگ عنبر ۲، برف روی شیروانی داغ، یه حبه قند، سریال های پریا، کیمیا، کلاه پهلوی و مجموعه های نمایش خانگی میدان سرخ، مانکن، ممنوعه و ۱۳ شمالی از آثاری هستند که آرمان در آن ها حضور داشته است.

سحر نظام دوست در قسمت 1 سریال میدن سرخ

دانلود قسمت 1 سریال میدان سرخ (نسخه اصلی) با لینک مستقیم

سحر نظام دوست دارای مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه سوره مشهد است. او در سال 1382 در تئاتر آدم و حوا به کارگردانی فرزاد محمد علی در نقش حوا ایفای نقش نمود.نظام دوست در فیلم های سینمایی هویت، پیغامی برای جنایتکاران، جنون، آلما، پنج دری و... حضور داشته است. سحر نظام دوست بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران متولد مهرماه ۱۳۷۰ می باشد. وی شخصیتی بسیار احساسی داشته و سفیر مهربانی خیریه مهرطوبی است. این بازیگر فارالتحصیل لیسانس بازیگری است و در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه با عکس های جدید سحر نظام دوست و بیوگرافی وی همراه ما باشید.سحر نظام دوست چندین سال است که در عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت می کند. فیلم بگو که واقعیت ندارد ساخته اسرافیل شیرازی و سلوی به کارگردانی محمد آهنگر از جمله کارهای اولیه خانم سحر نظام دوست بود . وی همچنین در سریال فرار از زندان به کارگردانی امین امانی حضور داشت و در کنار مینا نوروزی نقش آفرینی نمود. سریال خونه بی بی گندم به کارگردانی امین امانی یکی دیگر از کارهای سحر نظام است که در نوروز ۹۶ از شبکه دو سیما پخش شد. از کارهای مهم وی می توان فیلم سینمایی سراسر شب را نام برد که در آن با بازیگرانی همچون الناز شاکردوست و امیر جعفری همبازی بود. اگر بخواهیم به کارهای جدید وی بپردازیم می توانیم به فیلم کمدی ایکس لارج اشاره کنیم که در آن بازیگران مطرحی همچون سحر قریشی نقش آفرینی می کنند.

خوانندگی فرزاد فرزین در قسمت 1 سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس ایرانی است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است. فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) سریال راز پنهان (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲) سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)، سریال نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵) و سریال نمایش خانگی مانکن (۱۳۹۸) را اجرا کرده‌است.

فرزاد فرزین موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۸۷ با «گروه کروز» آغاز کرد و در آلبوم (باغ افسانه) گروه کروز آهنگسازی کرده‌است، اما گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اول خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» ۳ سال به طول انجامید و در نهایت این آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه‌های شراره بر عهده خود او «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود. پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را آغاز کرد و با «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس»، «رضا صادقی» و «امید آمری» در قطعات پشت صحنه و هموطن هم آواز شد و قطعاتی را برای دیگر خوانندگان تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» به خوانندگی «محسن چاوشی» حضور افتخاری داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز