خبرگزاری کار ایران

پرکاربردترین قفسه ‌های سوپرمارکتی و هایپرمارکتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۷۹

به‌طورکلی قفسه بندی سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها می‌تواند بخش مهمی از راه‌اندازی یک تجارت موفق برای شما صاحبان این کسب‌وکار باشد، چرا که ارائه کالاها و محصولات به‌نحوی‌که مشتریان جذب آن شوند، تأثیر مستقیمی در فروش شما دارد. اگر قفسه‌ها به زیبایی طراحی و محصولات با نظم خاصی نمایش داده شوند، مشتریان همیشه جذب سوپرمارکت یا هایپرمارکت شما خواهند شد. اما این تنها دلیل قفسه بندی برای سوپرمارکت شما نیست! قفسه سوپرمارکت شما صرفاً به زیبایی نمی‌پردازد بلکه محصولات و اجناس شما را در جای خود و با نظم خاص قرار می‌دهد و این یک مزیت دیگر از قفسه بندی سوپرمارکت یا هایپرمارکت برای شما می‌باشد.

تأثیر قفسه بندی در برند تجاری شما

نوع کالا و طراحی قفسه بندی در نام تجاری شما تأثیر بسزایی دارد. اگر توجه کرده باشید سوپرمارکت‌های بزرگ و هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای مانند رفاه، کوروش و جانبو از قفسه بندی خاصی با طرح و رنگ‌بندی ثابتی برای هایپرمارکت و برند خود انتخاب کرده‌اند که این طراحی به‌صورت ناخودآگاه در ذهن شما می‌ماند. در واقع با ظاهری که قفسه بندی به کالاها و اجناس داده است شما ارتباط خاصی با اجناس پیدا می‌کنید و جذب محصولات آن قفسه می‌شوید.

همچنین در نظر داشته باشید که نوع کالاها برای انتخاب نوع قفسه‌ها بسیار، بسیار مهم است. برای مثال از قفسه‌هایی که در مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌بینید، نمی‌توان در هایپرمارکت‌ها استفاده کرد. چرا که قفسه هایپرمارکتی باید به نحوی مقاوم باشد که تحمل وزن تمام کالاهای مرتبط و حتی وزن زیاد را داشته باشد و درعین‌حال ظاهری بسیار زیبا به کالاها نیز بدهد.

در ادامه با برخی از پرکاربردترین قفسه‌ های سوپرمارکتی و هایپرمارکتی آشنا می‌شویم و مزیت استفاده از نوع قفسه‌ها رو به شما توضیح می‌دهیم.

پرکاربردترین قفسه ‌های سوپرمارکتی و هایپرمارکتی

  1. قفسه‌ های شیشه‌ای

شاید در هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای این نمونه را دیده باشید. قفسه‌هایی با طرح شیشه که با طرح و ظاهری ساده اما زیبا، اجناس را به نمایش گذاشته‌اند. برای مثال بخش لوازم آرایشی و زیبایی هایپرمارکت‌ها که عطر و ادکلن، جواهرات، وسایل آرایشی خانم‌ها از قبیل رژ لب، مدادهای خط چشم و ... را در قفسه‌هایی با درهای شیشه‌ای که نمای خوبی به اجناس داده است، به مشتریان ارائه می‌دهند.

در قفسه سوپرمارکتی معمولاً از این نوع قفسه‌های شیشه‌ای استفاده چندانی نمی‌شود. هرچند این قفسه‌ها ظاهری بسیار مجلل در هایپرمارکت می‌گیرند اما توجه داشته باشید که برای نمایش کالاها و اجناس سنگین اصلاً مناسب نیستند. قفسه‌های شیشه‌ای تحمل وزن‌های سنگین را ندارند و بیشتر برای یک ظاهر ساده برای اجناس سبک‌وزن بسیار مناسب می‌باشند.

  1. قفسه ‌های چوبی

این نوع قفسه‌ها در قسمت غذایی هایپرمارکت و برای نمایش مواد غذایی روزمره زندگی ما مانند انواع نان بسیار کاربر دارد. این نوع قفسه‌ها ظاهری بسیاری روستایی و درجه یک به هایپرمارکت شما می‌دهد و به همین دلیل بیشتر برای نمایش نان‌های باگت، توست، نان‌های بسته‌بندی‌شده و ... استفاده می‌شود. اگر قصد دارید قسمتی از نمای هایپرمارکت را به طرح چوب و سنتی دربیاورید، این نوع قفسه‌ها بهترین گزینه برای شما هستند.

قفسه‌های چوبی محکم و قوی هستند و می‌توانند وزن اجناس سنگین را تحمل کنند. در قفسه هایپرمارکتی کمتر از این طرح قفسه استفاده می‌شود، اما اگر شما از این طرح قفسه برای هایپرمارکت خود استفاده کنید، بی شک مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد و فروشتان را در اجناس این بخش از قفسه بندی افزایش خواهید داد.

  1. قفسه‌ های فلزی

این نوع قفسه‌ها به دلیل ضدزنگ بودن، هم در داخل و هم در انباری سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها کاربرد زیادی دارند. شما هم می‌توانید قفسه‌های فلزی رنگ شده و هم ضدزنگ را که بیشتر در سوپرمارکت‌های مواد غذایی استفاده می‌شود را خریداری کنید. اگر می‌خواهید ظاهری مدرن‌تر و شیک‌تر داشته باشند، می‌توانید از قفسه‌هایی با فولاد برس دار یا براق استفاده نمایید.

همچنین قفسه‌هایی وجود دارند که می‌توانند هم به دیوار نصب و هم از سقف آویزان نصب شوند. در واقع نوع قفسه‌ای که انتخاب می‌کنید بستگی زیادی به نوع چیدمان و فضای سوپرمارکت شما دارد. از طرفی استفاده از این نوع قفسه‌ها در انباری سوپرمارکت و هایپرمارکت می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، چراکه جنس این قفسه‌ها بسیار مقاوم‌تر از دیگر قفسه‌هاست و می‌توان برای مدت‌زمان بسیار طولانی از این نوع قفسه‌ها استفاده کرد.

  1. قفسه بندی سفارشی

اگر شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار می‌خواهید کالاها و اجناس خود را به روشی بسیار خاص نمایش دهید، می‌توانید قفسه‌های سفارشی با طرح و اندازه دلخواه خود را تهیه کنید. شاید شما به‌خاطر فضای سوپرمارکت و هایپرمارکتی که دارید، نمی‌توانید از قفسه بندی مناسبی برای کالاهایی که قصد ارائه و فروش دارید استفاده کنید. در این صحنه بهترین گزینه برای شما خرید قفسه‌های سفارشی است.

خرید قفسه‌های سفارشی به شما این امکان را می‌دهد که گزینه‌های زیادی برای نمایش محصولات داشته باشید. در واقع می‌توانید قفسه‌ها را به هر شکل و طرحی که می‌خواهید تهیه کنید و کالاهای خود را در بهترین قفسه‌ها به معرض دید مشتریان قرار دهید.

داشتن قفسه‌های سفارشی یک روش رقابتی بسیار عالی برای منحصربه‌فرد بودن سوپرمارکت شما در مقایسه با سایر سوپرمارکت‌ها می‌باشد.

پرکاربردترین قفسه ‌های سوپرمارکتی و هایپرمارکتی

مزیت و عملکرد قفسه‌ها

پس از اینکه با این سه نوع قفسه پرکاربرد در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها آشنا شدید، لازم است بدانید که مزیت استفاده از این نوع قفسه‌ها در چیست؟ چه عملکردی می‌توانند برای شما صاحبان سوپرمارکت و هایپرمارکت داشته باشند؟

قفسه بندی شدن سوپرمارکت یا هایپرمارکت، از جمله خدمات حرفه‌ای به‌حساب می‌آید که شما به مشتریانتان ارائه می‌دهید. اگر قفسه‌ای در سوپرمارکت و هایپرمارکت شما وجود نداشته باشد، کالاها نمی‌توانند برای مشتریان نمایش داده شوند. به همین دلیل قفسه‌ها باید با دقت انتخاب شوند تا بتوانند وزن محصولاتی که برای نمایش آنها برنامه‌ریزی کرده‌اید را تحمل کنند.

جدا از مزیت قفسه‌ها برای نمایش محصولات، مهم‌ترین مزیت آن برای استفاده بهینه از فضای سوپرمارکت و هایپرمارکت شما به‌حساب می‌آید. شما باید برای مشتریان خود فضای ترددی را مشخص کنید تا مشتریان بتوانند به‌راحتی بین قفسه‌های محصولات رفت‌وآمد کنند و به کالای مدنظر خود برسند.

تولید قفسه سوپرمارکتی و هایپرمارکتی توسط ری مشبک

شرکت صنایع فلزی ری مشبک یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تولید، فروش و تعمیر قفسه آلات انباری، سوپرمارکتی، فروشگاهی، هایپرمارکتی و انواع قفسه بندی فلزی است که با چندین سال سابقه در این زمینه‌ها، ارائه‌دهنده بهترین و مناسب‌ترین قفسه‌ها می‌باشد.

در ضمن این شرکت ارائه‌دهنده خدمات قبل و بعد از فروش از قبیل؛ ارائه بهترین راهکارها برای قفسه بندی، مشاوره جهت انتخاب بهترین و اقتصادی‌ترین قفسه و همچنین طراحی و تولید تمامی قطعات و اجزا قفسه بندی برای شما صاحبان کسب‌وکار است.

تنها کافی است با شماره 55548640-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز