خبرگزاری کار ایران

فروش باتری یو پی اس فاران و ترانس ایزوله

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۹۱

فروش باتری یو پی اس فاران

شما نیز به طور حتم تا به حال با مشکل قطعی برق مواجه شده اید. در این موارد بسیاری از لوازم و تجهیزات الکتریکی شما، دیگر قادر به کار کردن نخواهند بود. یو پی اس یکی از تجهیزات بسیار محبوب برای افزایش قدرت مانور شما در چنین شرایطی است. واژه UPS مخفف شده Uninterruptible Power Supply است. با توجه به معنای این واژه می توان یو پی اس را به منبع بی نهایت انرژی نیز تعبیر کرد. یو پی اس ها تجهیزاتی الکترونیکی هستند که به هنگام قطع برق وظیفه تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز لوازم برقی شما را بر عهده دارند.

به صورت کلی در اغلب منابع، دو وظیفه اساسی برای این تجهیزات در نظر گرفته می شود. اول همانطور که گفته شد، یو پی اس ها مسئول تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز شما به هنگام قطعی برق بوده و دوم، وظیفه کنترل و اصلاح جریان ورودی به دیوایس های مورد نظر شما را بر عهده دارند.

بی نهایت به چه معناست؟

زمانی که در دنیا واقعی و فیزیکی از بی نهایت صحبت می کنیم، به طور قطع منظوری متفاوت با تعریف بی نهایت در ریاضیات داریم. یک یو پی اس نمی تواند برای همیشه و بدون نیاز به جریان برق دیوایس الکتریکی شما را روشن نگه دارد، اما سوال اصلی اینجاست که مدت زمان کار مفید یک یو پی اس به چه عواملی بستگی دارد؟

اولین فاکتور که باید به آن توجه کنید، تعداد دیوایس هایی است که به UPS خود متصل کرده اید. مسلما هر چه تعداد این دیوایس ها بیشتر باشد انرژی و توان بیشتری برای روشن نگه داشتن آنها نیاز بوده و باتری های دستگاه شما زودتر خالی می شود. نکته دوم ظرفیت خود باتری ها است. به هنگام خرید این وسیله می بایست حتما باتری آن را با توان مورد نیاز خود تطبیق دهید. در ادامه بیشتر در رابطه با مبحث باتری یو پی اس خواهیم آموخت. باتری UPS به عنوان منبع تغذیه دیوایس های شما به حساب می آید.

 

باتری یو پی اس فاران، منبع تغذیه شما

یکی از ارکان اصلی هر UPS را باتری آن تشکیل می دهد. به صورت کلی می توان UPS ها را از نظر باتری به دو دسته باتری داخلی و باتری خارجی تقسیم بندی کرد. نوع انتخاب شما در این زمینه می بایست با توجه به توان الکتریکی مورد نیازتان صورت گیرد.یکی از بهترین انواع این محصول, باتری یو پی اس فاران میباشد..

 

  • باتری داخلی: اگر در محیطی که قصد استفاده از یو پی اس را دارید توان الکتریکی کمی مورد نیاز است، به شما استفاده از UPS هایی با باتری داخلی را پیشنهاد می کنیم. این دستگاه ها علاوه بر این که قادر هستند نیاز شما را به خوبی تامین کنند، از ظاهر زیبا تری برخوردار بود و از طرفی فضای کمتری را نیز اشغال می کنند.
  • باتری خارجی: این UPS ها ابعاد بسیار بزرگتری داشته و به زیبایی باتری های داخلی نیستند. اما برتری این نوع دستگاه ها در میزان قدرت تامین کنندگی آنها است. این دستگاه ها قادر خواهند بود تا توانی چند برابر توان الکتریکی گفته شده در UPS های باتری داخلی را تامین کنند.

نکته اصلی به هنگام خرید باتری ups محاسبه دقیق مجموع توان های لازم برای هر دستگاه است. به طور کلی پس از محاسبه این رقم می بایست اقدام به خرید دستگاهی با توان تامین کنندگی بیشتر از مقدار محاسبه شده کنید. از نظر بسیاری از متخصصان این مقدار برتری چیزی در حدود 25 درصد بیشتر باشد بسیار مناسب است.

آشنایی با یو پی اس فاران

تا اینجا با مبحث UPS به خوبی آشنا شدیم. اما حال سوال دیگری که به وجود می آید این است که یک یو پی اس خوب را از کجا می توانیم تهیه کنیم. یکی از اقدامات و تولیدات شایان به تقدیر و بسیار تخصصی شرکت فاران یو پی اس فاران است. بزرگترین مزیت این شرکت خدمات پس از فروش این است که کیفیت خرید شما را از هر نظر تایید می کند. شرکت فاران از سال 1386 فعالیت های خود را در زمینه تولید و عرضه تجهیزات برقی، مخابراتی و کامپیوتری آغاز کرد.

شما می توانید با ورود به وب سایت شرکت فاران بسته به نیاز خود هرگونه یو پی اسی را که به آن نیاز دارید به راحتی هرچه تمام تر پیدا کرده و اقدام به خرید آن کنید.توضیحات کامل و تخصصی موجود برای هر محصول به شما کمک می کند تا به هنگام خرید بهترین و مطمئن ترین انتخاب را داشته باشید.

فروش باتری یو پی اس فاران و ترانس ایزوله

ترانس ایزوله چیست؟

با مفهوم ترانس ها یا همان ترانسفورماتور ها آشنا هستیم. ترانس ها تجهیزاتی هستند که برای محافظت از مدار در جریان های متناوب استفاده می شوند. یکی از مدل های بسیار مرسوم فروش ترانس ها در بین خریداران، فروش ترانس ایزوله است. در واقع یک ترانس ایزوله با هدف حفاظت از تجهیزات گران قیمت مدار، تحت آسیب دیدگی ها ناشی از نوسانات و شوک های الکتریکی استفاده می شود.

یک ترانس ایزوله می بایست از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر باشد تا با کمترین تلرانس به وظیفه خود عمل کند. همچنین اغلب این ترانس ها مجهز به یک سیستم امنیتی بوده که می تواند با بیشترین دقت و کیفیت ممکن از جان انسان ها در برابر برق گرفتگی محافظت کند. این سیستم به سیستم safe نیز معروف است.

فروش باتری یو پی اس فاران و ترانس ایزوله

ترانس ایزوله

از ترانس ایزوله غالبا می توان در تجهیزاتی با حساسیت بسیار بالا استفاده کرد. این دستگاه با امکان دفع نویز های حاصل از نوسانات برق به شما در حفظ و نگهداری از تجهیزات الکتریکی خود کمک بسیار شایانی می کند. اما همانطور که کار با نویزها و نوسانات بسیار ظریف مهم است، نحوه کارکرد در برابر ولتاژهای بسیار بالا نیز دارای اهمیت است. به منظور افزایش قدرت عملکرد در برابر این ولتاژها از یک دی الکتریک نارسانا در بین سیم پیچ اولیه و ثانویه در هر مدار استفاده شده است. این امر موجب می شود تا ترانسفورماتور در برابر شدت جریان ها و ولتاژهای بسیار بالا نیز به درستی کار کند.

همچنین در بسیاری از این ترانسفورماتور ها از فلز مس به عنوان تسریع کننده میزان رسانندگی استفاده می شود. این امر موجب می شود تا علاوه بر افزایش میزان رسانندگی، قیمت این سیم پیچ ها نیز به صرفه تر باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان به سایت ادیب یو پی اس به نشانی https://adibups.ir مراجعه نمایید...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز