خبرگزاری کار ایران

چرا باید برای خرید انواع قفل درب آپارتمان هوشمند با هوک تماس بگیرید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۱۳

همه ما دوست داریم که در هنگام ترک منزل، از امنیت بالای درب ورودی آن مطمئن باشیم. در سال‎‌های گذشته برای محافظت از منازل در برابر سرقت، از قفل‎‌های سنتی و کلیدهای دستی استفاده می‎‌شده است. خوشبختانه امروزه با پیشرفت فناوری، تحول بنیادی برای به‌روزرسانی امنیت زندگی فراهم شده است و با ظهور انواع قفل درب آپارتمان هوشمند، دیگر هیچ سارقی قدرت تعرض به منزل یا محل کار شما را ندارد.

قفل هوشمند درب آپارتمان که از آن‌ها با عنوان «قفل‌‌ دیجیتال» یا «قفل‎ ضد سرقت هوشمند» نیز یاد می‌‎شود، به روش‎‌های مختلفی مانند تماس تلفن هوشمند، اسکن اثرانگشت یا کارت، درخواست رمز و سیستم احراز هویت کاربران، قابل باز شدن هستند و با وجود آن‎ها دیگر نیازی به حمل کلید ندارید. در این شرایط، مطمئنا نگرانی از بابت گم شدن کلیدها، کپی کردن آن‎ها توسط سارقان یا شکستن کلید درون قفل نیز نخواهید داشت!

این اطمینان را به شما می‎‌دهیم که انواع محصولات ارائه شده توسط برند هوک، به‎ عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع قفل الکترونیکی درب آپارتمان، می‎‌توانند در اولین نگاه رضایت خاطر شما را به خود جلب کنند. طراحی زیبا، امنیت بالا، کیفیت و سرعت عملکرد بی‌نظیر؛ ویژگی‎‌هایی هستند که در قفل‌ آپارتمانی ارائه شده برند هوک مشاهده می‌شوند. همین مسئله باعث تمایز ویژه آن‎ها نسبت به برندهای دیگر جهانی شده است. در ادامه این مطلب می‎توانید با جزئیات بیشتر محصولات آن آشنا شوید.

با انواع قفل درب ورودی آپارتمان هوشمند و ویژگی‌های آن آشنا شوید

اگر بخواهیم تعریفی از این نوع قفل‌ها داشته باشیم، در واقع قفل هوشمند یا قفل الکترونیکی درب روشی جدید برای حذف کلیدهای مکانیکی و باز کردن درب از طریق روش‌های بیومتریک همچون اثر انگشت و تشخیص چهره می‌باشد. قفل الکترونیکی از جریان الکتریکی برای باز و بسته کردن درب استفاده می‌کند، که با وجود آن دیگر نیازی به کلید فیزیکی نخواهید داشت. امروزه قفل‌های دیجیتالی قابل نصب بر روی انواع درب چوبی، فلزی و ضد سرقت می‌باشند. این بخش از مقاله، اولین بار در مجله هوک منتشر شده است.

با وجود اینکه قیمت انواع قفل در آپارتمان هوشمند بسیار بالا است اما نصب آن‎ها علاوه‎ بر افزایش ضریب امنیت ساختمان، نوعی سرمایه‎ گذاری نیز محسوب می‌‎شود، زیرا از هدر رفتن سرمایه برای تعویض قفل ناکارآمد جلوگیری خواهد کرد. از آنجایی ‎که قفل ضد سرقت درب آپارتمان هوشمند برای شناسایی اسکن اثر انگشت، رمز یا کارت نیاز به انرژی الکتریسیته دارد، ممکن است این ابهام در ذهن شما شکل بگیرد که در نبود برق چگونه می‌‌توان قفل الکترونیکی درب آپارتمان را باز کرد؟ نگران نباشید! منبع تغذیه قفل‌‌های هوشمند، باطری است که عمری بیش از یک سال را برای قفل ایمنی درب آپارتمان فراهم می‌کند، در ضمن در زمان اضطراری برای باز کردن درب کلید یدکی تعبیه شده است.

برخلاف باور عموم مردم، انواع قفل درب آپارتمان ضد سرقت دیجیتالی به گونه‎‌ای طراحی شده‌‌اند که روند نصب آن‌ها آسان است و فقط در مواردی به شناسایی اثر انگشت پیش‌فرض یا ایجاد رمز مورد تایید مالک نیاز دارند. مطمئن باشید که سارقان خیلی راحت، به اطلاعات امنیتی قفل هوشمند درب آپارتمان شما دسترسی پیدا نخواهند کرد. حتی در صورت هک شدن اطلاعات امنیتی یک قفل ضد سرقت، امکان برنامه‌‌ریزی مجدد آن وجود دارد. در حال حاضر شرکت هوک وارد کننده مستقیم محصولات قفل دیجیتال درب آپارتمان، فوق ایمن و بهترین متریال استفاده شده در ساخت، است.

خوشبختانه اخیرا انواع قفل درب آپارتمان هوشمند، مجهز به سیستم هشدار داخلی شده‌‎اند. این مسئله به این معنی است که اگر کسی به زور وارد محل زندگی یا محل کار شما شود، قفل درب آپارتمان ضد سرقت دیجیتالی از طریق گوشی به شما هشدار خواهد داد و می‌‎توانید حتی در صورت نبود در منزل یا دفتر از پلیس کمک بگیرید!

نصب قفل درب آپارتمان اثر انگشت، راهی مطمئن برای دسترسی آسان همه اعضای خانواده

دستگیره و قفل اثر انگشتی آپارتمان که به‎ عنوان «قفل دیجیتال بیومتریک» نیز شناخته شده است، دارای یک حسگر قوی است و به محض تشخیص اثرهای انگشت پیش‌فرض و تعریف شده بر روی قفل ایمنی درب آپارتمان، درب باز می‌‌شود. بدلیل عدم نیاز به شناسایی کارت یا وارد کردن رمز، کاربری قفل آپارتمانی اثر انگشتی برای همه اعضای خانواده آسان است و به عنواع بهترین قفل درب آپارتمانی شناخته شده است. قفل هوشمند درب آپارتمان بیومتریک یا اثر انگشتی برند هوک علاوه‌ بر درصد خطای پایین و امنیت بالا، از نظر ظاهری نیز مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

قفل هوشمند درب شیشه‌ای، بهترین انتخاب برای واحدهای اداری یا تجاری و منازل

از آنجایی‎ که اغلب واحدهای تجاری در پاساژها و مراکز خرید دارای درب شیشه‎‌ای هستند، بهتر است برای حفظ امنیت بیشتر، به‌ جای نصب یک قفل کتابی به سراغ قفل درب ضد سرقت شیشه‌ سکوریت بروید. از دیگر ویژگی‌‌های قفل‌های مخصوص شیشه می‌توان به برخورداری از زنگ خطر هنگام خرابی یا سرقت، مقاومت بالا در هنگام شوک الکتریکی، عملکرد قابل پیگیری و پشتیبانی از تعداد زیادی کارت برای ورود اشاره کرد. استفاده از قفل شیشه سکوریت در برخی از آپارتمان‌های لوکس نیز که دارای درب‌های شیشه‌ای در قسمت‌های مختلف ساختمان می‌باشد نیز رایج است.  

انتخاب قفل رمزدار درب ورودی آپارتمان، راهی موثر برای هوشمندسازی امنیت آپارتمان

اگر همیشه دغدغه گم کردن یا عدم همراهی کلیدهای درب آپارتمان را دارید، نصب قفل رمزی درب آپارتمان اقدامی عاقلانه است. فقط کافی است که از قبل برای قفل در آپارتمان هوشمند خود، یک رمز عبور 4 تا 12 رقمی تنظیم کنید تا هر بار با وارد کردن آن به کمک صفحه کلید موجود، درب برای شما باز شود.  قفل رمزدار درب آپارتمان قابلیت این را دارد که به کمک ارتباط با یک گوشی هوشمند، ورود و خروج افراد مختلف را کنترل کند. مطمئنا در این شرایط، آگاهی از سلامت اعضای خانواده برای شما راحت‌تر می‌‌شود. با نصب آن در محل کار یا آپارتمان خود می‎‌توانید هوشمندانه‌‌تر بر روی رفت‌ و آمد افراد نظارت کنید!

چرا باید برای خرید انواع قفل درب آپارتمان هوشمند با هوک تماس بگیرید؟

نصب قفل کارتی درب آپارتمان، روشی کارآمد برای بهبود نظارت بر آپارتمان

قفل‌های کارتی آپارتمانی، معمولا وابسته به فناوری RFID یا شناسایی امواج رادیوفرکانسی است. بدین شکل که از قبل اطلاعات شما در حافظه قفل ذخیره می‌‎شود و هر بار با ارائه کارت و بازیابی این اطلاعات (البته به شرط تطابق)، درب آپارتمان باز می‌‌شود.

در واقع در این مدل از قفل ضد سرقت درب آپارتمان، کارت نقش کلیدهای قدیمی را ایفا می‌‌کند. در صورت گم شدن کارت یا مشکوک شدن دستیابی دزد به آن، می‌‌توانید به سرعت اطلاعات آن را باطل و کارت جدیدی ثبت کنید. اگر صاحب یک واحد اجاره‌‎ای هستید، نصب قفل کارتی درب آپارتمان می‌‌تواند کمک زیادی به شما در زمینه صرفه‌‌جویی در هزینه‎‌ها و زمان کند. زیرا دیگر نیاز نیست برای حفظ امنیت مستاجران جدید هر بار کل مجموعه قفل درب را تعویض کنید. با ثبت یک کارت جدید تمام مشکلات شما حل می‎‌شود!

سخن آخر

اگرچه قفل دیجیتال در بازار محصولات غیر اورجینال و تقلبی ندارد اما اخیرا مشاهده شده است که قطعات داخلی آن‌ها توسط شرکت‎‌های ایرانی با نمونه تقلبی تعویض می‌‌شوند. مطمئنا تشخیص این مسئله برای شما به ‌عنوان مشتری مشکل است. به ‌همین‎ دلیل، توصیه می‎‌کنیم برای خرید قفل دیجیتال حتما به مراجع و نمایندگی‌های فروش مستقیم و معتبر محصولات قفل هوشمند بپردازید. برند هوک با کمپانی‌های خارجی بطور مستقیم در ارتباط است و اقدام به عرضه انواع قفل دیجیتال در بازار ایران و خاورمیانه نموده است. بدین شکل، برای بهره‌مند شدن از خدمات اصالت کالا و گارانتی محصولات قفل دیجیتال، دستگیره هوشمند، قفل و دستگیره اثر انگشتی، قفل درب رمزی، قفل کارتی هوشمند درب به وب‌سایت هوک با آدرس www.lock.ir  مراجعه کنید. برند هوک نه تنها به حفظ امنیت شما فکر می‌کند بلکه زمینه هوشمندسازی آپارتمان و منازل امروزی را نیز فراهم کرده است.

کاربری ساده، زیبایی بی‌ همتا و امنیت منحصربه‌ فرد را با انواع قفل درب ورودی آپارتمان هوک تجربه کنید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز