خبرگزاری کار ایران

خرید جدیدترین مدل فلاسک چای

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۰۳

برای خرید جدیدترین فلاسک چای به فروشگاه اینترنتی آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید تا با بهره مندی از امکان خرید آنلاین، از قیمت های استثنایی آن هم بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از بزرگ ترین مراکز خرید ملزومات خانه و آشپزخانه است که وسایل مورد نیاز شما را با تنوعی بی نظیر در اختیارتان قرار می دهد. برای خرید جدیدترین مدل فلاسک چای کافی است به وب سایت چشمگیر مراجعه و خرید خود را در کمترین زمان تکمیل کنید.

فلاسک چای یکی از محبوبترین وسایل برای ایرانیان چای دوست محسوب می شود همچنین کارایی خوب این وسیله باعث شده است در هر خانه ای یکی از این فلاسک های چای وجود داشته باشد. برای خرید جدیدترین مدل فلاسک چای ابتدا باید انواع فلاسک چای را بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید.

فلاسک یک وسیله است که برای گرم نگه داشتن آب جوش و غذا و همچنین برای سرد نگه داشتن آب مورد استفاده قرار می گیرد پس با این حساب فلاسک به سه نوع فلاسک چای، فلاسک آب، فلاسک غذا تقسیم می شود.

فلاسک ها را  برای جلوگیری از تغییر دمای ماده خوراکی درونشان از جنس شیشه نقره اندود شده یا استیل ضد زنگ می سازند و هوای داخل دوجداره آن را خالی می کنند تا دمای ماده درون آنها از طریق  همرفت نیز تغییر نکند. این تکنولوژی اولین بار توسط فردی به نام جیمز دوئر اسکاتلندی مورد استفاده قرار گرفت و نام ایشان به عنوان مخترع فلاسک ثبت شده است.

جنس محفظه بیرون فلاسک ها معمولا از جنس پلاستیک فشرده یا استیل ضد زنگ ساخته می شود، فلاسک های با جنس بیرونی پلاستیک فشرده دارای تنوع رنگی بسیار زیاد می باشند.

فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر یک فروشگاه معتبر با سابقه فعالیت طولانی در زمینه فروش انواع لوازم آشپزخانه ایرانی و خارجی می باشد و همچنین انواع فلاسک های برند معتبر و با کیفیت را نیز آماده فروش دارد. پس اگر قصد خرید جدیدترین مدل فلاسک چای، فلاسک یا کلمن آب، و فلاسک غذا را دارید می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

خرید جدیدترین مدل فلاسک چای

انواع فلاسک چای

فلاسک های چای با توجه به جنس محفظه درونیشان به دو نوع شیشه ای و استیل تقسیم می شوند که هر کدام از آنها مزیت ها و معایبی دارند.

از جمله مزایای فلاسک های شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن این نوع فلاسک ها آسانتر است.
  • بو نمی گیرند زیرا جنس شیشه بر عکس استیل باعث جذب بو نمی شود.
  • سبک هستند.
  • محفظه شیشه ای قابل تعویض و نظافت است.

مزایا و معایب انواع فلاسک چای

اما این نوع فلاسک معایبی هم دارد برای مثال جنس شیشه حساس است و گاهی با تغییر دمای ناگهانی نیز می شکند، بنابراین عمر کمتری نسبت به فلاسک های استیل دارند. البته همانطور که گفته شد در بیشتر مواقع این شیشه قابلیت تعویض دارد.

از مزایا و معایب فلاسک های استیل نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عمر فلاسک استیل به دلیل جنس محکم و نشکنی که دارد طولانی تر است اما این فلاسک  قابل تعمیر نیست. گاهی بر اثر وارد شدن ضربه به فلاسک استیل گاز موجود درون خلاء آن خالی می شود و هوا به داخل آن نفوذ می کند که این امر سبب تغییر دمای ماده درون فلاسک می شود، تنها دلیل خرابی فلاسک های استیل همین مورد است که قابل تعمیر نیست.

اما به طور کلی هر دو نوع این فلاسک ها در صورت استفاده صحیح، خوب هستند و می توان چندین سال از آب داغ درون آنها استفاده کرد.

در این میان فلاسک های استیل و شیشه ای هر دو مدل های جدیدی دارند که کیفیت و کارایی در آن ها به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. با این که فلاسک های استیل نسبت به انواع شیشه ای جدیدترند، اما بهتر است خود را به ترند بازار محدود نکنید و فلاسک مورد نیاز خود را با تحقیق و بررسی و بر اساس  نیاز تهیه کنید.

نکاتی که هنگام خرید فلاسک چای باید به آنها دقت کنید

به طور کلی به هنگام خرید هر وسیله ای باید به نکاتی توجه شود تا پس از خرید مشکلی به وجود نیاید. از جمله نکاتی که به هنگام خرید جدیدترین مدل فلاسک چای باید به آنها توجه شود عبارتند از:

  • ظرفیت فلاسک

بسیاری از افراد فقط به ظاهر فلاسک توجه می کنند و به ظرفیت آن چندان دقت نمی کنند. این افراد پس از اولین استفاده به اشتباه خود پی می برند؛ زمانهی که دیگر راه برگشتی نیست. بسیاری از فلاسک های چای محفظه بیرونی بزرگی دارند، اما محفظه درونی و ظرفیت آنها کم است. پس به هنگام خرید جدیدترین مدل فلاسک چای از فروشنده ظرفیت فلاسک را جویا شوید.

  • مدت زمانی که آب را داغ نگه می دارد

ما فلاسک چای را می خریم تا به هنگام مسافرت و پیک نیک بتوانیم آب داغ را درون آن بریزیم و برای چند ساعت از آن استفاده کنیم. پس مدت زمانی که فلاسک می تواند دمای آب را ثابت نگه دارد بسیار مهم است. این زمان به طور میانگین 12 تا 24 ساعت می باشد.

  • به نوع در فلاسک

در فلاسک چای معمولا از نوع پیچی می باشد که باید به آسانی بازو بسته شود و محکم باشد تا مایع درون آن نشت نکند زیرا با توجه به اینکه درون فلاسک چای آب داغ ریخته می شود اگر نشنی داشته باشد یا در آن محکم نشود ممکن است خطرناک باشد.

  • جنس بدنه فلاسک

سعی کنید هنگام خرید جدیدترین مدل فلاسک چای به جنس بدنه آن هم توجه کنید که از جنس ضد لک باشد. زیرا با توجه به اینکه قرار است درون آن علاوه بر آب جوش، چای و قهوه نیز ریخته شود، اگر جنس آن ضد لک نباشد، شستشوی آن دشوار می شود و پس از مدتی نیز نمی توان از آن استفاده کرد.

  • دسته فلاسک

دسته فلاسک چای باید طوری طراحی شود که بتوان به کمک آن فلاسک را به راحتی حمل کرد.

خرید جدیدترین مدل فلاسک چای

سعی کنید هنگام خرید فلاسک چای فقط به دنبال جدیدترین مدل فلاسک نباشید و به کیفیت آن هم دقت کنید و میزان لیتر مایحتاج خود توجه نمائید. جهت اطلاع از  قیمت فلاسک چای یونیک 2 لیتری شما می توانید با مراجعه به سایت چشمگیر و صحبت با مشاوران مجموعه، بهترین و باکیفیت ترین فلاسک چای را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز