خبرگزاری کار ایران

سفارش آنلاین گل رز جاودان برای ارسال به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۴۳

هنگامی که قصد سفارش آنلاین گل برای مناسبت های مختلف را دارید، گزینه های مختلفی برای سفارش وجود دارند. اما اکثر گل ها به سرعت خشک می شوند. از طرف دیگر اکثر گیاهان هم برای هدیه، خیلی لوکس و مدرن نیستند. اما در این مقاله می خواهم یک سایت معتبر به شما معرفی کنم که مشکل خرید گل را به صورت اینترنتی حل کرده است. منظورم سایت Kadobox.ir هست. 

خدمات سفارش آنلاین گل کادوباکس برای هم برای ایرانیان داخل کشور و هم برای ایرانیان خارج از کشور می باشد. در هر کجای دنیا زندگی می کنید؛ به راحتی می توانید با ارسال گل به ایران، عزیزانتان را سورپرایز کنید.

کادو باکس متخصص در زمینه باکس گل رز می باشد. تیم پشتیبانی آن ها، به شما کمک می کنند تا گل را به سبک متفاوت هدیه دهید! شما با خرید رز جاودان کادوباکس، می توانید یک تجربه متفاوت را برای عزیزانتان رقم بزنید. اگر هنوز با رز جاودان آشنا نیستید، در ادامه همین مقاله توضیح خواهم داد:

خرید رز جاودان با ماندگاری 1 الی 3 سال :

شاید اگر چند سال پیش حرف از گل های طبیعی شاخه بریده با ماندگاری 1 الی 3 سال می شد، هیچ کس باور نمی کرد. اما در چند سال اخیر و با پیشرفت عجیب تکنولوژی، گل جاودان طبیعی به دنیا عرضه شده است. این گل ها حتی به نگهداری خاصی نیاز ندارند. تنها باید دور از نور آفتاب باشند ( یعنی پشت پنجره ای که نور خورشید می زند، قرار ندهید). جالب تر و حتی عجیب تز این است که این گل های جاودانه به آب هم نیاز ندارد!سفارش آنلاین گل رز جاودان برای ارسال به ایران

کادو باکس از همان چند سال پیش که این گل ها مطرح شدند، امکان خرید گل رز جاودان را برای هموطنان عزیزمان فراهم آورد. رز جاودان قیمت های متفاوتی دارد. دلیل آن هم برند های تولید کننده آن می باشد. در کادوباکس برترین برند رز جاویدان ارائه می شود تا خیال مشتریان راحت باشد. اگر هدف شما خوشحال کردن اعضای خانواده و یا دوستان خود می باشد؛ با ارسال باکس گل رز جاودان، این لحظه لذت بخش رقم خواهد خورد.

ارسال گل به ایران با خیال راحت

با توجه به اینکه هدف این گل فروشی آنلاین، رقم زدن تجربه های لوکس برای سفارش دهنده ها می باشد، شما می توانید ارسال گل به ایران را با خیال راحت، توسط آن ها انجام دهید. چرا که علاوه بر مشخص کردن روز و ساعت ارسال، عکس و فیلم محصول شما برایتان فرستاده خواهد شد.

به همین دلیل می توانید با بدون نگرانی به خرید آنلاین گل مورد نظرتان بپردازید و از تجربه ای که قرار است رقم بخورد، آگاه باشید. خیلی از سایت ها فروش اینترنتی گل را انجام می دهند، اما کادوباکس با تجربه چند ساله ، تجربه ای لوکس برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.سفارش آنلاین گل رز جاودان برای ارسال به ایران

خرید گل رز جاودان به عنوان هدیه می تواند جذاب ترین روش خوشحال کردن یک فرد از راه دور باشد. اگر به دنبال فرستادن گل به ایران هستید، حتما یک بار امتحان کنید. ارسال گل به همه شهرهای ایران صورت می گیرد.

فرقی نمی کند قصد ارسال گل از کانادا، آمریکا، استرالیا و یا اروپا را داشته باشید. در هر کجا که باشید امکان پرداخت دلاری و ریالی وجود دارد.

خدمات ویژه برای ارسال گل در تهران

برای ارسال گل در تهران امکان استفاده از خدمات VIP هم وجود دارد. باکس گل رز جاودان، محبوب ترین روش هدیه دادن گل در چند سال اخیر می باشد. کادو باکس با تخصص و تجربه چند ساله در زمینه باکس گل رز ، به شما در ایجاد یک تجربه متفاوت کمک می کند. با انتخاب سرویس ویژه ارسال گل به تهران، علاوه بر اینکه تیم آموزش دیده آن ها، سفارش شما را درب منزل و یا محل کار تحویل می دهند، می توانید هدایای دیگر هم به سفارش گل خود اضافه کنید. این هدایا خریداری می شوند و با هماهنگی جزئیات ، به دست فرد مورد نظر شما می رسد.

در ضمن علاوه بر هدیه گل و شکلات، در این حالت می توانید بادکنک هلیومی هم به خرید اینترنتی باکس گل و شکلات خود اضافه نمایید تا یک تجربه ماندگار و فراموش نشدنی رقم بخورد.

 گل رز نماد بین المللی عشق و زیبایست و جعبه های لوکس نمادی از سادگی ، کیفیت و ظرافت هستند. ترکیب این دو مورد همراه با ارسال ویژه آن به درب منزل و یا محل کار عزیزانتان می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برایشان به ارمغان آورد. -KadoBox

تیم آن ها هدفشان فراتر از یک سایت دریافت سفارش گل است. آن ها به دنبال روش هایی هستند تا از طریق آن ها، مردم بتوانند احساساتشان را به یکدیگر بیان کنند. این همان چیزیست که گلفروشی آنلاین آن ها را نمادی از سورپرایز کرده است. توسط این کادوی خاص از جنس گل رز می توانید کسی که دوستش دارید را شگفت زده کنید.

ارسال گل به ایران از کانادا

در چند سال اخیر، تعداد هموطنان عزیزمان در کشور کانادا به شدت افزایش پیدا کرده است. خانواده و دوستان اکثر این عزیزان، در ایران زندگی می کنند. به همین دلیل برای مراسم های مختلف، به دنبال راهی برای جشن گرفتن آن مراسم می باشند. حتی آمار ها نشان می دهند که افرادی که قصد ارسال گل به ایران از تورنتو کانادا را دارند، بیشتر از سایر شهرهای کانادا به دنبال روش های فرستادن گل به ایران هستند. برای هموطنانی که در کانادا و آمریکا زندگی می کنند، این امکان به راحتی وجود دارد تا از طریق روش های بالا، سفارش خود را ارسال کنند.

تفاوت ارسال گل به ایران از اروپا، نسبت به سایر کشور ها

ارسال گل به ایران از اروپا یک تفاوت کوچک نسبت به کشور آمریکا و کانادا دارد. دلیل آن هم واحد پولی رایج در اروپا می باشد. به دلیل اینکه واحد پولی اکثر کشورهای اروپایی یورو می باشد، هنگام پرداخت اگر اکانت paypal دریافت کننده سفارش گل دلاری باشد، به مقدار خیلی کم هزینه تبدیل یورو به دلار هم اضافه می شود. یا اینکه هزینه کمیسیون پی پال که عدد آن جزئی می باشد ( معمولا بین 1 الی 5 دلار )، به هزینه گل اضافه می شود.

نکته مهم درباره گلفروشی هایی که ارسال گل به همه شهرهای ایران را قبول می کنند!

معمولا اکثر گل فروشی هایی که ارسال گل به همه شهرهای ایران را قبول می کنند، خودشان گل را ارسال نمی کنند! آن ها سفارش گل را از شما می گیرند، سپس به یک گلفروشی در شهر مورد نظر شما می دهند. به همین دلیل گلی که سفارش می دهید، معمولا به صورت دقیق مشابه عکس آن که در سایت مشاهده می کنید، نمی باشد.

اما گلفروشی آنلاین کادوباکس به این صورت نمی باشد. برای مثال هنگامی که قصد ارسال گل از امریکا به ایران را دارید و یکی از گل های رز جاودان کادوباکس را خریداری کنید، دقیقا همان نمونه ای که مشاهده می کنید، فرستاده خواهد شد. حتی جالب تر آنکه برای راحت شدن خیال مشتری، از همان گلی که دقیقا قرار است برای عزیزان شما فرستاده شود، عکس و فیلم گرفته می شود و در واتس اپ برایتان ارسال خواهد شد. آن هم قبل از ارسال سفارش!

برای فرستادن گل به ایران کدام را انتخاب کنیم؟ رز جاودان یا گل های معمولی؟!

این موضوع کاملا به بودجه مورد نظر شما بستگی دارد. بدون شک خرید رز جاودان یک هدیه ماندگار است و تا سال ها در جلوی چشم عزیزان شما خواهند ماند. اما طبیعاتا هزینه آن از گل های معمولی بیشتر است. اما در شرایط فعلی و با توجه به قیمت دلار، برای ایرانیان خارج از کشور، هزینه باکس گل رز جاودان بسیار مناسب می شود. به همین دلیل پیشنهاد ما ارسال گل های جاویدان می باشد. اما باز هم این موضوع سلیقه ای هست. مزیت اصلی باکس گل رز جاودان ، ماندگاری بالای آن می باشد.

نتیجه نهایی اینکه به هر روشی که می توانید همدیگر را خوشحال کنید

در دنیای امروز افراد خانواده ، فامیل و دوستان؛ در شهرها و کشورهای مختلف زندگی می کنند. به عبارتی می تواند گفت بین انسان ها فاصله افتاده است. اما کرونا به ما نشان داد که باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و تا جایی که می توانیم برای خوشحالی عزیزانمان بکوشیم. فرقی نمی کند قصد سفارش آنلاین گل رز جاودان برای ارسال به ایران را دارید، یا تنها می خواهید یک شاخه گل رز برای عزیزتان در یکی از شهرهای ایران بفرستید. هدف خوشحال کردن است که باید برای آن کم نگذاریم.

در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رز جاودان و سفارش آن، می توانید در گوگل عبارت " رز جاودان کادوباکس " را جستجو کنید. یک مقاله کامل در این زمینه نوشته شده و می توانید با دید بازتر، سفارش آنلاین گل را انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز